۸۸۴۷۸۲
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

شمسایی و تیم ملی؛ سرمربی موافق نیست

وحید شمسایی چندی پیش با دعوت احسان علیخانی به برنامه عصر جدید رفت و در حضور مردم اعلام کرد به زودی با حضور در اردوی تیم ملی رکورد فالکائو را خواهد شکست تا دوباره رکورد بهترین گلزن فوتسال جهان به نام ایران ثبت شود.

آی اسپورت: وحید شمسایی چندی پیش با دعوت احسان علیخانی به برنامه عصر جدید رفت و در حضور مردم اعلام کرد به زودی با حضور در اردوی تیم ملی رکورد فالکائو را خواهد شکست تا دوباره رکورد بهترین گلزن فوتسال جهان به نام ایران ثبت شود. فالکائوی برزیلی که همانند وحید شمسایی یک بار خداحافظی کرده بود با بازگشت به اردوی تیم ملی شمار گل های خود را به عدد ۴۰۱ رساند درحالی که وحید شمسایی ۳۹۲ گل ملی به ثمر رسانده است.

اما به نظر می رسد این بار هم سرمربی تیم ملی فوتسال راضی به دعوت از وحید شمسایی نیست. او در این باره می گوید: «این موضوع خارج از مباحث تیم ملی است به من هم ربطی ندارد. خود وحید شمسایی هم بعید است که بخواهد در تیم ملی بازی کند. او برای تیم ملی فوتسال ایران زحمات زیادی کشیده و یادم است اولین‌باری که او را به اردو دعوت کردم با من صحبت کرد و مدعی شد نمی‌خواهد برای تیم ملی بازی کند، الان هم اگر بخواهد به تیم ملی بیاید با هماهنگی کمیته فوتسال و هیات رئیسه است و ربطی به من ندارد.

اتفاقا یکی از صحبت‌هایی که من انجام دادم این بود که باید برای وحید بازی بزرگ خوب برگزار شود اما چون او الان به دنبال مسائل دیگری است من نمی‌توانم درمورد وی صحبتی انجام بدهم؛ الان تمام هم و غم من موفقیت فوتسال در تورنمنت‌های مهم پیش رو است.»

هیچ بعید نیست اگر وحید دوباره در اردوی تیم ملی حاضر شود و با به ثمر رساندن چند گل رکورد بهترین گل زن ملی فوتسال جهان را از فالکا ئوی برزیلی پس بگیرد این بازیکن هم بعد از مقطعی دوباره پیراهن برزیل را برتن کند و با زدن چند گل بار دیگر بر سکوی نخست بهترین گل زن فوتسال جهان بایستد! همه این ها در حالی است که می گویند رکورد برای شکستن است و هیچ رکوردی ابدی باقی نمی ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابهر

      وحید بهترین بازیکن چن سال اخیر ایران و اسیاس درسته خدافظی کرده ولی برا چن بازی ملی فک کنم ارزش داشه باشه ک دعوت شه و چن بازی با تیم های درجه ۲اسیا داشه باشه

    • بدون نام

      این انقد بدبخته ک نمیدونه رکورد برا شکستنه چقد مادی گراست ب اسم ایران داره دنبال این میگردع ک جای مهاجم جوون رو بگیره مربی رو مجبور ب انتخابش کنه ک چی اقا رکورد نشکنه

      پاسخ ها

      • علی باقری

        رکورد بنام ایران باشه. بهتره

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      اجازه بدید بیاد یه تورنمنت چهار جانبه هم بگذارید وتیمهایی در حد و اندازه های مادیو هم دعوت کنید تا شاید بتونه رکورد فالکایو روجابجا کنه ودراین ورزش دوباره جایگاه آقای گلی جهانی مون روپس بگیریم .

    • بدون نام

      سرمربی حسود

    • بدون نام

      حرفات بوی بغض و کینه و حسادت میده آقای مربی

    • اوسیراک

      پیر مرد پرسپولیسی نادان مالدیو نه مادیو

      پاسخ ها

      • آغا مقلم

        خوب اشتباه والی حالا دکتر شما به دل نگیر

    • بدون نام

      حسادت چشم مربی تیم ملی را کور کرده.و میخواهد با این تفکرات غلط بیشتر دیده شود.

    • ساسان

      شکست رکورد افتخاری واسه همه ما ایرانی ها......وحید جون میخوامت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امیدوارم برگردی وحید جون........

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      کاربر اوسیراک : اشتباه تایپی بود ،از خوانندگان و کاربران فهیم پوزش می طلبم و بی ادبی شما را هم به دل نمی گیرم چون عددی نیستید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج