جاباما
۸۸۴۸۸۶
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

نماینده ولی‌فقیه در ارتش:

کشورک‌هایِ خلیج‌فارس دست به دامن آمریکا شدند

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این‌که باید هوشیاری ما در نقطه حداکثری باشد گفت: نیروهای مسلح ما تا آخرین نفس برای دفاع از سرمایه‌های مادی و معنوی کشورشان ایستاده اند.

خبرآنلاین: حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان قرارگاه لشکر ۸۸، تیپ ۱۸۸ زرهی و هوانیروز اظهار داشت: باید هوشیاری ما در نقطه حداکثری باشد تا بتوانیم شر دشمن را به خودش برگردانیم.

وی با بیان این‌که تهدیدات دشمن علیه کشور، مردم و نوامیس ما حداکثری است پس باید مقاومت و سطح هوشیاری ما هم حداکثری باشد تا بتوانیم شر دشمن را به خودش برگردانیم، افزود: ملتی که چهل سال است مقاومت کرده و ابهت آمریکا را شکسته است، حاضر نمی‌شود در برابر تهدیدات حداکثری دشمن، مقاومت حداقلی نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: در ایرانی که خاستگاه مدافعان وطن و حرم است از تسلیم خبری نیست و نیروهای مسلح ما تا آخرین نفس برای دفاع از سرمایه‌های مادی و معنوی کشورشان ایستاده اند.

کشورک‌هایِ خلیج‌فارس دست به دامن آمریکا شدند

وی با بیان اینکه باید متناسب با زمان حضور دشمن هوشیاری خودمان را حفظ کنیم، افزود: به برکت وجود ارتشیان دلاور، با غیرت، نترس، شجاع، شهادت طلب، ایثارگر و دارندگان تجربه هشت سال دفاع مقدس ما سکوی اول اقتدار منطقه‌ای را به لطف خداوند در اختیار گرفته ایم.

نماینده ولی فقیه در ارتش خاطرنشان کرد: برخی از کشورک‌های حاشیه خلیج فارس دست به دامن آمریکا شدند تا با هزینه آن‌ها، جنگی علیه ایران آغاز شود اما فهمیدند آبی از آمریکا برای آن‌ها گرم نمی‌شود؛ آمریکایی که پهباد افسانه‌ای خود را از دست داد و با حضورش آرامش منطقه را به هم زد و چندین نفتکش هم آتش گرفت. معلوم هم نشد چه کسی این نفتکش‌ها را زد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی ادامه داد: ای کاش مشخص می‌شد تا دنیا بداند این شیطنت خود آنها بود تا حضور نامشروعشان در منطقه را توجیه کرده و بعضی از کشورک های عربی از جمله سعودی را بیشتر بدوشند. البته این موضوع ناکارآمدی دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی آمریکایی‌ها را برای این کشورها مشخص کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آمریکا به پیروزی نمی‌رسد چون جنگش ناپاک است. ما در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم چون مقاومت‌مان پاک بود. الان هم مقاومت ما پاک است و به همین دلیل ما پیروز و آمریکا شکست خورده میدان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سردار اسلام

      دست تو پاشونم ببوسن برابر ایران توان جنگ ندارد

    • آزاد

      به قول شما همون کشورکها اگر رابطه تجاری خود با ما را قطع کنند به گدائی می افتید

    • بدون نام

      پیروز؟؟!!

    • ا

      تا تو را داریم شیطان به کس دیگری نیاز ندارد

    • رزمندگان

      ما که رفتیم اززندگی درس همه جاماندیم.برادر مفقود الاثر خودم شیمیایی پول دوادرمان نداریم دیگر خداوکیلی خودتان برید بهشت برای شما خانواده محترمتان.

    • بدون نام

      شما هم دست به دامن روسیه و چین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج