۸۸۵۳۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

دنیزلی: نمی‌توانیم بازیکن ترکیه‌ای بگیریم

مصطفی دنیزلی یکی از مربیان مطرح تورک، خود را با تیم تراکتور از ایران، در شهر ارزروم برای فصل جدید آماده می کند

ورزش سه: مصطفی دنیزلی یکی از مربیان مطرح تورک، خود را با تیم تراکتور از ایران، در شهر ارزروم برای فصل جدید آماده می کند.

سرمربی تیم تراکتور در گفتگو با خبرنگار (ِDHA) گفت: تراکتور در این فصل در لیگ ایران برای قهرمانی خواهد جنگید .

این تیم تا به حال در لیگ برتر ایران قهرمان نشده است ولی شرایط و پتانسیل قهرمانی را در این فصل دارد. تراکتور در تبریز یک جایگاه باور نکردنی دارد و این تیم از ترکیه هم هواداران زیادی دارد که در شهر با این جایگاه و انتظاراتی که دارند مسئولیت را برای کار سنگین می کند.

دنیزلی: نمی‌توانیم بازیکن ترکیه‌ای بگیریم

تراکتور قوی ترین تیم ایران است

بعد از بازگشت از این برای سه بار پیشنهاد همکاری داشتم ولی کار در ترکیه را ترجیح دادم. از سه پیشنهادی که از ایران داشتم یکی از آنها همین تراکتور بود که تراکتور الان یکی از قوی ترین تیمی های ایران است و شاید هم قوی ترین تیم ایران. تراکتور امسال فصل جدیدی را برای خود آغاز کرده است.

هواداران تراکتور قهرمانی میخواهند

اولین هدف هواداران این تیم قهرمانی در این فصل است . من زمانی که برای اولین بار به ایران رفته بود آنها در لیگ پائین تر بودند و فرصتی برای قهرمان شدن نداشتند و وقتی برای مسابقه با آنها بع تبریز رفتیم به من گفته بودند که هواداران زیادی ندارد ولی زمانی که وارد استادیوم شدم دیدم هواداران تراکتور استادیوم را کاملا پر کرده اند.

دنیزلی: نمی‌توانیم بازیکن ترکیه‌ای بگیریم

تبریز شهر زیبایی است

در روز اول که به تبریز رفتم هواداران از من استقبال خوبی داشتند ولی متاسفانه امکان دیدار با هواداران در آن شرایط مهیا نشد.

تبریز شهری بسیار زیبا با هوای سرد که هوای آنجا تقریبا شبیه هوای ارزروم است و الان در اردوی ارزروم هستیم و یک ماه دیگر مسابقات ما آغاز خواهد شد که زمین های مسابقه ما برای این دیدار ها آماده شده است.

این شهر انتظارات بزرگی از ما دارد

ما چهار بازیکن را از دست داده ایم و دو بازیکن نیز جذب کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم چهار بازیکن خارجی به تیم اضافه کنیم و در ترکیب یازده نفره داشته باشیم که امیدوارم یک فوتبال زیبا به نمایش بگذاریم که این پتانسیل در تیم وجود دارد.

در تراکتور تیمی متشکل از جوان ها و با تجربه ها را داریم و که مینوانیم انتظاراتی که در ترکیه از من دارند و انتظارات بزرگی که در تبریز از این تیم دارند را با کار خوب پاسخگو باشیم.

اگر شرایط مساعد باشد میتوانیم از ترکیه بازیکن انتقال دهیم

در ایران خیلی ها دوست دارند که از بازیکنان ترکیه در آنجا استفاده کنند ولی قیمت بازیکنان ترکیه خیلی بالاتر از استاندارد های فوتبال ایران است. ما به دنبال بازیکن آزاد ترکیه ای بودیم ولی پیدا نکردیم و انتخاب برای ما خیلی سخت است و دلیل آن نیز قیمت بالای بازیکنان ترکیه ای برای ترانسفر به خارج از کشور است و اگر شرایط مساعد باشد میتوانیم از بازیکن ترکیه ای به این تیم انتقال دهیم.

در تبریز علاقه شدیدی به فوتبال دارند

در تبریز علاقه شدیدی به فوتبال دارند و زمانی که یک مسابقه فوتبال برگزار می شود، شهر تعطیل می شود. باور کنید که شهر متوقف می شود و علاقه ای باور نکردنی وجود دارد که هر سال بعنوان مدعی قهرمانی وارد مسابقات می شود و امسال نیز ما بعنوان اولین تیم مدعی قهرمانی به میدان خواهیم رفت و امیدواریم که قهرمان بشویم و سال آینده نیز در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم.

ما میتوانیم برند فوتبال ترکیه دفاع کنیم

نقل و انتقالات در شرایط برابری نیست و اینگونه نیست که هر باشگاه روزانه بتواند ۲ و یا ۳ بازیکن را جذب کنند و هر چهار باشگاه قدرتمند میخواهند تیمی را بسازند که از تیم سال قبل خود قوی تر باشد که قوانین یوفا چنین اجازه ای را نمی دهد و در چنین شرایطی ما باید تلاش کنیم که از اعتبار فوتبال ترکیه دفاع کنیم.

حرف بزنم آقایان ناراحت می شوند

حرف های زیادی برای گفتن دارم ولی شاید با برخی حرف ها خیلی از آقایان ناراحت شوند. شاید من به خاطر این حرف ها محکوم شوم ولی این حقیقتی است که وجود دارد.

فوتبال ترکیه در پنج سال گذشته سیر نزولی به خود گرفته است که هزینه های زیادی خواهد داشت و البته میتواند این شرایط ادامه دار نباشد ولی از فرصت های از دست رفته دیگذ نمی توان استفاده کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اوسیراک

      حیف مصطفی دینزلی اخر عمری امد تو ی تیم بی ریشه و بدرد نخور ابرو خودشه ببره اخرم با لگد بیفتن بهش

      پاسخ ها

      • رضا

        اولا مراقب حرف زدنتون باشین دوما تراکتور انقدری ریشه و اصلو نصب داره که شما سرت گیج میره بعدشم برید تو ایران دنبال تیمی بگردید که به سرخ آبی های پایتخت چهارتا قالب کنه اونم تو آزادی هر وق چنین تیمی پیدا کردی حرف بزن

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      افندی هنوز یادمونه! معجزه ات را با پرسپولیس! ۱۰ دقیقه ۱۰ نفره با مربیگری دنیزلی و گلهای ایمون زاید! خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج