۸۸۵۳۵۲
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

هویت رابط CIA با فرمانده الانبار آشکار شد

دستگاه های امنیتی عراق موفق شدند هویت حقیقی عنصر سازمان CIA که به عنوان رابط این سازمان جاسوسی آمریکایی با فرمانده عملیات الانبار ارتباط داشته را آشکار کنند.

ایرنا: دستگاه های امنیتی عراق موفق شدند هویت حقیقی عنصر سازمان CIA که به عنوان رابط این سازمان جاسوسی آمریکایی با فرمانده عملیات الانبار ارتباط داشته را آشکار کنند.

براساس گزارشی که روز یکشنبه در رسانه های عراق به نقل از منابع امنیتی عراقی منتشر شده، فرد موسوم به «ابواسد السعدی» در نوار صوتی با سپهبد ستاد «محمود الفلاحی» فرمانده عملیات امنیت الانبار، «سعدی محمد عفات العبیدی» متولد ۱۹۸۵ از اهالی منطقه «البوجاسم» در استان الانبار است.

او متاهل و صاحب یک فرزند پسر و سه دختر است که در سال ۲۰۱۵ در نتیجه حمله داعش به «رمادی» مرکز استان الانبار، به همراه خانواده به منطقه «خالدیه» در شرق الانبار کوچ کرد.

هویت رابط CIA با فرمانده الانبار آشکار شد

سعدی محمد به دلیل وجود پایگاه «الحبانیه» در منطقه که از مقرهای حضور نیروهای آمریکایی در شرق الانبار به شمار می رود، همکاری هایش را با نیروهای آمریکایی آغاز کرد.

براساس این گزارش، سعدی محمد نخست به عنوان یکی از عناصر «سازمان مبارزه با تروریسم عراق» که آمریکایی ها در تاسیس آن نقش داشتند، فعالیت کرد و سپس به عنوان عنصر سازمان CIA با آمریکایی ها همکاری هایش را ادامه داده است.

او در نوار صوتی با فرمانده عملیات الانبار، از سپهبد محمود الفلاحی اطلاعات کامل نیروهای امنیتی، الحشد الشعبی و گروه های مقاومت اسلامی عراق در استان الانبار را درخواست و دریافت می کند.

سعدی محمد در بخشی از نوار صوتی خطاب به سپهبد ستاد الفلاحی می گوید که این اطلاعات در اختیار هواپیماهای رژیم صهیونیستی قرار می گیرند تا مواضع نیروهای عراقی، الحشد و گروه های مقاومت اسلامی را هدف قرار دهند.

بعد از انتشار این نوار صوتی در رسانه ها، وزیر دفاع عراق دستور تشکیل کمیته ای برای تحقیق و تفحص در حادثه را داده و با گذشت کمتر از ۱۰ روز هنوز دولت و دستگاه های امنیتی با حساسیت بالا از درز اطلاعات درباره روند تحقیقات با سپهبد ستاد الفلاحی جلوگیری به عمل می آورند.

تلویزیون «العهد» ارگان گروه مقاومت عصائب اهل الحق امروز یکشنبه با انتشار جزییات تازه از هویت عنصر سازمان CIA به نقل از نمایندگانی در فراکسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق گفته است که انتظار می رود اولین سری اطلاعات مربوط به تحقیق با سپهبد ستاد الفلاحی هفته آینده منتشر شود.

این شبکه خبری خاطر نشان ساخته است که سفارتخانه آمریکا در بغداد همچنان تلاش می کند که جلوی این تحقیقات را بگیرد تا سپهبد ستاد الفلاحی را آزاد کند.

براساس قوانین مجازات های نظامی در عراق در صورت اثبات اتهام جاسوسی علیه فرمانده عملیات الانبار به نفع سازمان CIA او به اتهام خیانت عظما مستوجب اعدام خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش دروغه و ساختگی..

    • سردار اسلام

      این سگهای کسیف باید اعدام بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج