جاباما
۸۸۵۵۶۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

ایکر کاسیاس از فوتبال خداحافظی کرد

با اعلام رسمی باشگاه پورتو و ایکر کاسیاس، این دروازه بان برجسته اسپانیایی از فوتبال خداحافظی کرد.

ورزش سه: ایکر کاسیاس دروازه‌بان ۳۸ساله پورتو که دو ماه پیش با مشکل قلبی مواجه شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، کمتر از سه هفته پیش به تمرینات پیش فصل پورتو اضافه شد و گمان می رفت که قصد دارد به فوتبال ادامه دهد ولی از همان ابتدا تردیدهایی در این زمینه وجود داشت.

کاسیاس بعد از بازگشت به تمرینات پورتو در توییتر خود نوشت:" بازگشت به کار، روز اول". ولی او از تمرین کردن با هم‌تیمی‌های خود خودداری کرد و در تست‌های پزشکی پیش‌فصل این تیم شرکت نکرد چون هنوز دوران نقاهت بعد از عمل جراحی را پشت سر می‌گذاشت.

در این مورد گمانه زنی های زیادی وجود داشت تا اینکه امروز رسما اعلام شد که این دروازه بان برجسته اسپانیایی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و به کادر مدیریتی پورتو اضافه می شود.

باشگاه پورتو اعلام کرد که ایکر کاسیاس دیگر به فوتبال ادامه نخواهد داد و ضمن ادامه مراحل درمانی خود، به کادر مدیریتی باشگاه اضافه می شود.

کاسیاس که سال ۲۰۱۵ رئال را به مقصد پورتو ترک کرد، در مجموع ۱۵۶ بازی برای این تیم انجام داد و ضمن ثبت ۷۴ کلین شیت، ۱۱۶ بار نیز دروازه خود را باز شده دید. او به پورتو کمک کرد فصل ۱۸-۲۰۱۷ فاتح لیگ و نیز سوپرکاپ پرتغال شود.

کاسیاس پس از اعلام خداحافظی از فوتبال گفت:« می خواهم از این پس کاری متفاوت از همیشه انجام دهم. دیگر من را در زمین فوتبال نخواهید دید ولی یک رابط خوب بین باشگاه پورتو و بازیکنان خواهم بود. با مربی حرف زدم و او به من گفت که دوست دارد در جمع شان بمانم و نزدیک به بازیکنان به خصوص جوانان تازه وارد باشم.

تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی به خود دیده و احساس می کنم می توانم همچنان یاری گر تیم باشم. هنوز چند هفته تا شروع فصل باقی مانده و فرصت کافی برای آماده سازی بهتر خواهیم داشت. امیدوارم فصل خوبی پیش رو داشته باشیم و بتوانیم عناوین قهرمانی را کسب کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موفق باشی ایکرمقدس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلم شکست سن ایکر

    • علی

      انشاالله که سلامتی کاملش برگرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج