جاباما
۸۸۵۷۸۱
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

چه شد که پرسپولیس و برانکو به اینجا رسیدند؟

برانکو ایوانکوویچ هنوز بین هواداران پرسپولیس محبوب است. اتفاق مهم این روزها اما رفتار غریبانه‌ای است که او و مسئولان باشگاه پرسپولیس با هم دارند.

خبرآنلاین: وقتی برانکو ایوانکوویچ بعد از قهرمانی در جام‌حذفی و ثبت دو قهرمانی در یک فصل با پرسپولیس، قدم‌های فاتحانه خودش را در راهروی استادیوم فولاد آرنا برمی‌داشت، هیچکس به این فکر نمی‌کرد که این آخرین قدم‌هایی است که برانکو بعد از ثبت یک افتخار دیگر در قامت سرمربی پرسپولیس برمی‌دارد. چند روز که گذشت نه تنها این قدم‌ها آخرین قدم‌های برانکو بعد از رسیدن به موفقیت با پرسپولیس شدند بلکه اختلافات میان مرد محبوب سکوهای قرمز و مدیران باشگاه به شدت بالا گرفت.

از همان روزی که خبر جدایی برانکو و حضورش در فوتبال عربستان برای هدایت الاهلی مطرح شد، موضوع فسخ قرارداد سرمربی کروات یکی از مهم‌ترین خبرهای روز بود. مسئولان پرسپولیس به شدت روی این قضیه اصرار داشتند که خروج برانکو غیرقانونی است و او بدون فسخ با الاهلی به توافق رسیده. در همین بین بود که وکیل برانکو ایوانکوویچ با ارسال نامه‌ای از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کرد که قرارداد برانکو فسخ شود.

این اقدام برانکو و وکیلش و البته قبول هدایت الاهلی باعث شد که مسئولان باشگاه پرسپولیس به فکر ندادن پول سرمربی پیشین تیم‌شان بیفتند. عرب و دوستانش با تصور اینکه برانکو برای فسخ یک‌طرفه باید از بخش زیادی از مطالباتش چشم‌پوشی کند، کار را به جای باریک کشاندند و در سمت مقابل به نوعی برانکو را نیز سر لج انداختند.

غافل از اینکه همین اتفاق چند سال پیش هم زمان داریوش مصطفوی تکرار شده بود. وضعیت همینطور پیش رفت و در نهایت اعلام شد پرسپولیسی‌ها پنج روز به سرمربی سابق خود برای حل کردن مشکلاتی که وجود دارد فرصت دادند.

فوتبال ایران و طرفداران پرسپولیس از همان روز اول شروع اختلافات برانکو و مدیران قهرمان لیگ برتر در بهت فرو رفتند که چرا همه خارجی‌ها انقدر با گله و ناراحتی از فوتبال ما می‌روند. در همین خبرآنلاین گزارشی در این خصوص نوشتیم و بررسی کردیم در بیشتر موارد مربیان و بازیکنان یا با شکایت و یا با ناراحتی به دوران باشکوه یا حتی کم فروغ خودشان پایان دادند.

اینکه برانکو ایوانکوویچ بعد از چهار سال خدمت به پرسپولیس و شروع عصری جدید در تاریخ باشگاه از این حرف زد که در حال فراهم کردن مقدمات شکایت از باشگاه است، همه دوباره یاد پرونده‌های عجیب و غریبی افتادند که طی سال‌های اخیر فوتبال ایران را با مشکل روبرو کرده. برانکو حتی در مصاحبه‌ای از این گفت که کالدرون، سرمربی جدید پرسپولیس هم باید خودش را برای شکایت از باشگاه آماده کند!

روزهای زیادی از جدایی برانکو، انتخاب او به عنوان سرمربی الاهلی و حضور کالدرون در کادرفنی پرسپولیس گذشته و در آستانه شروع لیگ‌های هر دو کشور عربستان و ایران هنوز خبری از امضای قرارداد رسمی نیست. انگار یک نوع بازی جدید برای هر دو طرف شروع شده و بیخیال دوستی‌های عمیق گذشته، هرکس به فکر این است که چطور مچ حریف روبرو را بخواباند. انگار که راه مذاکره و حل مشکل به روی هر دو طرف بسته شده شبیه بازی شطرنج، هر حریف منتظر حرکتی از حریف روبروست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قاری ایشان

      معلومہ۔بازتکرارقہر مانئ۔ازمفعت برسپکیس۔قهرمان نشہ وخریدبازکنان مورنیاز۔وترافیک دریک پست۔وخرید بدوں مشورتی وباندبازئ

    • ایرانی

      عرب و هیئت مدیره فعلی اینکاره نیستند!!!!

    • منظور

      متاسفانه این عادت بد مدیران باشگاها بخصوص پرسپولیس و استقلال روز بروز با توجه به تورم و نرخ دلار که هر لحظه بالا پایبن میشه قردادهایی با بازیکنان و مربیان منعقد میکنن بعد از پس پرداخت ان دچار مشگل میشن و باتوجه به اینکه خارجی ها خیلی حرفه ای عمل میکنن در فرداد هاشون همیشه ایران متضرر میشه علاوه بر پرداخت قرار داد جریمه هم بهش تعلق میگیره و از جیب خالی این ملت با جریمه پرداخت میشه من در عجب هستم چرا کسی از مدیران باشگاهها باز خواست نمیکنه که هیچ نفر بعدی هم که جایگزین میشه همون روند ادامه میده اب از اب تکون نمیخوره ما باید دم کی را بینیم که باشگاه های متخلف و مدیران انها برای همیشه قانون مند بشن اصلا فوتبال این مدلی علاوه بر اینکه شادی برای مردم نداره رو اعصاب هوادار هم اثر نا مطلوب میگذاره در فوتبال رو تخته کنن بهتره

    • حمید چاو

      عرب و هیئت مدیره عمال دشمن هستند
      قدرت پشت پرده فوتبال وقتی دید تیم حقیرشان در زمین حریف پرسپولیس نیست به اعمال رزیلانه دست زدند مانند عدم پرداخت به موقع پول

    • مرتضی کریمی

      به نظر من پول برانکو اصلا نباید پرداخت شود واگر میخان پرداخت بکنن در چند قسط باشه بخاطر اینکه تیم وقال گذاشت رفت ومربی درجه چندم به نام ایران وپرسپولیس بود برای خودش اسم در آورده وقیمت دار شده اصلا این مرد اجنبی دانش فنی نداشت وندارد مردک دروغگو اجنبی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توخوبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج