۸۸۶۰۱۴
۵۱۲۲
۵۱۲۲
پ

درخشش فیلم سینمایی «درون ماهی» در شانگهای

فیلم سینمایی «درون ماهی» ساخته برادران وزیری در بیست و دومین فستیوال بین‌المللی فیلم شانگهای در کشور چین رونمایی شد.

خبرآنلاین: این فیلم که به نویسندگی و کارگردانی «بهزاد وزیری» و تهیه‌کنندگی «مسعود وزیری» در بخش پانورامای بیست و دومین فستیوال بین‌المللی فیلم شانگهای در روزهای ۱۵ تا ۲۴ ژوئن ۲۰۱۹ اکران شد توانست توجه مخاطبان این فستیوال را به خود جلب کند.

فستیوال بین‌المللی فیلم شانگهای یکی از ۱۵ فستیوال برتر جهان است که در درجه‌بندی جهانی در ردیف الف قرار دارد و امسال «نوری بیگله جیلان» فیلمساز مشهور ترکیه‌ای ریاست هیات داوران آن را بر عهده داشت.

«درون ماهی» که در اواخر نیمه اول امسال مراحل فنی آن به پایان رسید، نخستین تجربه فیلم بلند سینمایی بهزاد وزیری است.

این فیلمساز خوزستانی که پیش از این با ساخت چند فیلم مستند و مجموعه مستند و تعدادی فیلم داستانی در جشنواره‌های متعدد خوش درخشیده است در کارنامه هنری خود چاپ و انتشار سه نمایشنامه که توسط گروه‌های مختلف تئاتر در داخل و خارج از کشور به روی صحنه رفته‌اند را نیز دارد.

درخشش فیلم سینمایی «درون ماهی» در شانگهای

وزیری چندین تئاتر موفق به نویسندگی خود را نیز کارگردانی کرده است و با حضور در جشنواره‌های زیادی موفق به کسب عناوین برتر متعددی نیز شده است.

«مسعود وزیری» تهیه‌کننده فیلم سینمایی «درون ماهی» نیز از تهیه‌کنندگان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و همچنین فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی از دانشگاه این سازمان است که پخش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد.

او می‌گوید: این اولین حضور فیلم سینمایی «درون ماهی» در فستیوال‌های بین‌المللی بود و این بسیار خوشحال‌کننده است که ما حضور خود را از فستیوالی شروع کردیم که جزو 15 فستیوال برتر دنیا است.

فیلم «درون ماهی» پس از اکران در روزهای نوزدهم، بیستم و بیست و دوم ژوئن در این فستیوال اکران شد و با استقبال خوبی که از سوی مخاطبان چینی داشته‌ است، در نشست پرسش و پاسخ عوامل فیلم با مخاطبان، منتقدان و دانشجویان سینما در روز 22 ژوئن در سینما بایلیان شانگهای به سوالات منتقدان پاسخ داده شد.

مسعود وزیری همچنین می‌افزاید: برای مخاطبان چینی بسیار جذاب بود از اینکه با نگاهی جدید از سینمای ایران روبرو شده اند و از تماشای این فیلم ابراز رضایت کردند. فیلم سینمایی درون ماهی در شهر آبادان ساخته شده است و فریم‌های این فیلم به خوبی محتوای اثر را به مخاطبانی با فرهنگ و زبانی دیگر انتقال دادند و مطمئن هستیم که این ارتباط چه بسا در داخل ایران و دیگر کشورها هم شکل خواهد گرفت و مخاطبان آن را به چالش خواهد کشید.

تهیه‌کننده این فیلم همچنین از برنامه ریزی برای حضور فیلم سینمایی "درون ماهی" در دیگر فستیوالهای بین المللی جهان خبر می‌دهد.

از دیگر عوامل فیلم می‌توان به حضور رضاثامری، حکیمه فیوجی، اشکان لدنی، حیدر رحیمی، مصطفی صفایی، شیرین سالمی، شهرام پورعسکر، شیما سوزنگری، وفا رشیدی، سروش قربانی، سهراب منصوری، رضا چوپان، محمد وزیری، مهدی پور شعبان، فاطمه اعزازی، فاطمه مختاری و محمودرضا ثانی بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند و عوامل تولید این فیلم که عبارتند از مدیر فیلمبرداری: رضا عبیات، تدوینگر: سهراب خسروی، مدیر صدابرداری: علی عبدالحسینی،

صداگذار: آرش قاسمی، موسیقی: محمد فرشته نژاد، تنظیم رنگ و نور: سیندخت رحیمیان، دستیاران کارگردان: علی حیدری، سعید فیوضی، مهدی قربانی. منشی صحنه: سیده فرشته موسوی. دستیاران فیلمبردار: امین طلایی، مهدی طهماسبی، احسان منفرد، تکنسین فنی: سعید گودرزی، گریم: مهرداد صیادی سامانی، فاطمه اعزازی. طراحی پوستر و لوگو: آزاده جهانتابی. تدارکات: بهزاد دهدشتی، نسیم حمودی، ترجمه انگلیسی: حسن شرف الدین، اجرای زیرنویس: رضا تاری وردی، عکاس: محمد عباسی نیز نام برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج