۸۸۶۰۳۲
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

سکوت استقلالی‌ها شایعه محرومیت را جدی کرد

مسئولان باشگاه استقلال تا پایان وقت اداری شب گذشته مبلغ ۴۲۰ هزار دلار طلب پروپیچ را پرداخت نکردند که این موضوع می تواند منجر به محرومیت این باشگاه شود.

خبرگزاری فارس: در شرایطی که باشگاه استقلال تا پایان وقت اداری روز گذشته فرصت داشت تا مطالبات ۴۲۰ هزار دلاری پروپیچ را پرداخت کند اما مسئولان این باشگاه تا شب گذشته این مبلغ را پرداخت نکردند.

طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قرار بود طلب پروپیچ به صورت نقد از طریق سفارت ایران در زاگرب در نشستی که با وی و پروپیچ برگزار می شود پرداخت شود اما مسئولان باشگاه استقلال تا پایان ساعت اداری شب گذشته این کار را انجام ندادند.

ظاهرا استقلالی ها پیامی را دریافت کردند که می توانند از طریق حساب فدراسیون فوتبال در فیفا مطالبات پروپیچ را تا امروز به حساب این بازیکن واریز کنند و به همین علت منتظر بودند این اقدام امروز صورت بگیرد اما اینکه آیا مسئولان باشگاه استقلال این کار را امروز انجام داده اند یا خیر مشخص نیست.

با این وجود حتی اگر مطالبات پروپیچ امروز پرداخت شده باشد( که تا این لحظه خبر رسمی توسط باشگاه استقلال منتشر نشده) باز هم این باشگاه در خطر محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی خواهد بود.

خبرنگار ورزشی خبگزاری فارس در همین خصوص با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تماس گرفت که آنها از این اتفاق ابراز بی اطلاعی کردند. تنها یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه در جریان امور اجرایی باشگاه نیست اعلام کرد فتحی به وی اعلام کرده پول پروپیچ پرداخت شده است.

با این وجود مشخص نیست چرا مسئولان باشگاه استقلال هیچ اظهارنظر یا اطلاعیه رسمی درباره پرداخت پول بازیکن سابق تیمشان انجام نداده اند و باید منتظر ماند و دید آیا استقلالی ها سندی دال بر پرداخت پول پروپیج ارائه می کنند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس

      انشالله ۲ پنجره محروم بشن

    • محمد ملکان

      بدبخت شدیم رفت خسته نباشید

    • بدون نام

      واسه اینکه پول صیادمنش وجام جهانی سهمیه استقلال توسط فدراسیون هاپولی شده الان توان پرداختشوندارند

    • تاژصغیر=دزدپول پرسپولیس

      اخییییییییش بزار جونشون دراد اخه این الاغها خواستن زرنگی کنن پول رو بابا مسعوودشون داده بود و تو حساب بود گفتن خب این پول نقد رو که داریم پس پول فدراسیون رو هم از فیفا میگیریم و این پولم میمونه چون تمام کشور بسیج شدن تا این پول جور بشه از وزارت خارجه تا وزارت ورزش و فدراسیون و نمایندگان و حتی عرب جاسوس و
      دست نشانده هم از حق پرسپولیس دادند تا سوگلی وزارت یوقتی کسر نشه ای لعنت بر همشون ولی خداوند بخاطر این زرنگی و حق خوری گذاشت تو، کاسشون. خدا خیلی بزرگه انشاالله که محروم بشن و اصلا برن لیگ پایین این جرثومه ی فساد و تیم کثیف و حق خور و بیت المال حیف کن سالانه چهار صد میلیارد پول مملکت و بیت المال رو حیف و میل میکنند و میدزدن میخورن اگه چاپ نکنی تو هم شریک کیسه کشایی

    • پیر تاجی رومزی

      والله ما گیج شدیم بخدا نزدیک است سکته سوم را هم بزنم تا کی دروغ؟؟؟؟ تا کی لاپوشانی؟؟؟؟؟ چرا به فکر هواداری که تمام عشق و امیدش به این تیم و موفقیتش است توجه نمی کنید آقایان راست و حسینی بگویید چه شده است چرا ما را زجرکش می کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج