۸۸۶۰۳۴
۵۰۵۲
۵۰۵۲
پ

رپورتاژ آگهی

پارچه مناسب مانتو و انواع آن

مانتو در واقع پرمصرف‌ترین نوع لباس نزد بانوان ایرانی می‌باشد و انتخاب بهترین پارچه مانتویی برای دوخت، می‌تواند تاثیر بالایی در استایل و اعتماد به نفس آن‌ها داشته باشد.

برترین‌ها: یکی از انواع پارچه‌هایی که در صنعت مد و پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارچه مانتویی می‌باشد. مانتو در واقع پرمصرف‌ترین نوع لباس نزد بانوان ایرانی می‌باشد و انتخاب بهترین پارچه مانتویی برای دوخت، می‌تواند تاثیر بالایی در استایل و اعتماد به نفس آن‌ها داشته باشد.

در واقع می‌توان گفت که مهم‌ترین و اصلی‌ترین چیزی که در کنار طراحی دوخت مانتو مهم است، پارچه مورد استفاده در آن می‌باشد. اگر پارچه مورد استفاده مناسب نباشد، حتی اگر بهترین نوع طراحی و دوخت نیز روی آن انجام شود، باز به چشم نخواهد آمد.

انواع پارچه‌های مانتویی

مانتو‌ها به دسته‌های مانتو تابستانی، مانتو بهاره، مانتو پاییزه و مانتو زمستانی دسته‌بندی می‌شوند؛ و نوع پارچه مورد استفاده برای هر کدام از این مانتو‌ها متفاوت می‌باشد. برای مانتو به طور کلی پارچه‌های مختلفی قابل دوخت می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به: پارچه ژاکارد، پارچه شانتون، پارچه نخی، پارچه اسکاچی، پارچه پلیسه، پارچه حریر و... اشاره نمود.

خرید پارچه مانتویی با بهترین قیمت و کیفیت

برای خرید پارچه مانتویی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی پارچه رادمرد مراجعه کرده و از بین هزاران مدل پارچه، هر کدام را که پسند کردید انتخاب کرده و سفارش دهید. در مقابل شما طاقه هزاران مدل پارچه باز شده و می‌توانید به قیمت پارچه، تصاویر پارچه، جزئیات و موارد استفاده پارچه و... دسترسی پیدا کنید.

پارچه مناسب مانتو و انواع آن

مزایای خرید آنلاین پارچه چیست؟

یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی پارچه از فروشگاه اینترنتی رادمرد، دسترسی داشتن به تنوعی بی‌نظیر پارچه‌ها به صورت همزمان می‌باشد. همچنین تمامی پارچه‌های موجود در این فروشگاه از تضمین کیفیت برخوردار بوده و قیمت آن نیز بسیار مناسب می‌باشد.

پارچه رادمرد با حذف واسطه‌ها و واردات مستقیم پارچه، بستری فوق‌العاده را برای خریداران پارچه فراهم کرده است.

ارسال پارچه به سراسر ایران؛ حتی نیم‌متر!

فرد هوشمند، کسی است که به وقت خود ارزش قائل شده و هیچگاه وقت خود را صرف ماندن در ترافیک خیابان‌ها نمی‌کند. او بهترین راه حل را انتخاب کرده و تجربه شیرین خرید اینترنتی پارچه را از دست نمی‌دهد! اینکه یک پارچه را در هر زمان و در هر مکانی انتخاب و سفارش دهید و به صورت رایگان درب منزل دریافت کنید! تجربه شیرینی است نه؟!

افزون بر پارچه‌های مانتویی، شما می‌توانید به تنوع بی‌نظیری از انواع پارچه‌های مجلسی و غیر مجلسی، پولکی، سوزندوزی، سنگدوزی شده، مروارید دوزی، پیراهن مجلسی، ملحفه، چادری و. نیز دسترسی پیدا کنید.

پارچه مناسب مانتو و انواع آن

پارچه مانتویی از کجا بخرم؟

با وجود مزیت‌های بی‌نظیر خرید آنلاین پارچه ، بهترین گزینه برای مقصد خرید پارچه‌تان، می‌تواند فروشگاه اینترنتی پارچه رادمرد باشد که همواره تلاش خود را برای عرضه بهترین، شیک‌ترین و مد روز‌ترین پارچه‌های دنیا به کار می‌برد و رضایت هزاران مشتری از کیفیت پارچه‌ها، گواهی بر ارائه خدمت در خور شأن مشتریان گرامی می‌باشد.

خرید عمده پارچه

برای خرید عمده پارچه و همکاری نیز می‌توانید از طریق اطلاعات و شماره تماس‌های درج شده در سایت پارچه رادمرد با مجموعه در ارتباط باشید.

پارچه مناسب مانتو و انواع آن

با عضویت در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام پارچه رادمرد نیز می‌توانید از جدیدترین مدل‌ها و جشنواره‌های فروش مطلع شوید.

@ParcheRadmard پارچه مناسب مانتو و انواع آن

@ParcheRadmard پارچه مناسب مانتو و انواع آن

parcheradmard.irپارچه مناسب مانتو و انواع آن

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج