۸۸۶۱۱۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

وکیل بین المللی فوتبال:

هیچ خطری استقلال را تهدید نمی‌کند

وکیل بین المللی فوتبال گفت: در پرونده پرو پیئچ هیچ خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی کند و حتی یک درصد احتمال محرومیت این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا: وکیل بین المللی فوتبال گفت: در پرونده پرو پیئچ هیچ خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی کند و حتی یک درصد احتمال محرومیت این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات وجود ندارد.

«غلامرضا رفیعی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: در پرونده پرو پیئچ هیچ خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی کند زیرا اگرچه مهلت ۶۰ روزه این تیم برای پرداخت بازیکن مورد نظر به پایان رسیده و تاکنون پرداخت صورت نگرفته است اما با توجه به اینکه تدابیری از سوی استقلال قبل از پایان فرصت ۶۰ روزه اتخاذ و مراتب تمکین خود به اجرای رای کمیته انضباطی را به طور کتبی به مقامات فیفا اعلام کرده و آمادگی خود را برای پرداخت مطالبات پرو پیئچ ذکر کرده است، حتی یک درصد احتمال محرومیت باشگاه استقلال از دو پنجره نقل و انتقالات وجود ندارد.

وی افزود: قضیه باشگاه استقلال به طور کامل با باشگاه پرسپولیس متفاوت است زیرا باشگاه استقلال ضمن تمکین اجرای حکم رای تنها به دلیل تحریم های پولی و بانکی که خارج از اختیار باشگاه استقلال است، تاکنون موفق به پرداخت آن نشده است.

وکیل بین المللی فوتبال تصریح کرد: جامعه فوتبال ایران و هواداران استقلال اطمینان داشته باشند که خطری این تیم را تهدید نمی کند.

در شرایطی که باشگاه استقلال تا پایان وقت اداری روز گذشته فرصت داشت تا مطالبات ۴۲۰ هزار دلاری پروپیچ را پرداخت کند، اما مسئولان این باشگاه تا شب گذشته این مبلغ را پرداخت نکردند.

در حکم صادر شده که از سوی فیفا در تاریخ ۱۳ می به باشگاه استقلال ارسال شده است تبعات عدم پرداخت مطالبات پرو پئیچ به طور کامل اعلام شده است.

در بند چهارم این حکم نوشته شده است در صورتی که بدهی ۴۲۷ هزار دلاری پرو پئیچ پرداخت نشود، این جرایم شامل حال باشگاه استقلال خواهد شد.

الف: در آن صورت ممنوعیت ثبت نام بازیکنان جدید، چه داخلی و چه بین المللی، برای دو (۲) دوره‌های ثبت نام کامل و متوالی اعمال می‌شود. «یعنی دو پنجره نقل و انتقالات برای باشگاه استقلال بسته خواهد شد و این تیم نمی‌تواند بازیکن جذب کند.»

ب: این محرومیت برای تمام تیم‌های ۱۱ نفره باشگاه (بزرگسالان و بقیه تیم‌های پایه) اعمال می‌شود و تنها در صورتی محدودیت برداشته می‌شود که باشگاه کل بدهی را پرداخت کند و مدارک مربوط به تسویه حساب ارائه شده باشد در آن صورت در نقل و انتقالات بعدی باشگاه اجازه جذب بازیکن خواهد داشت.

ج: این محرومیت از نقل و انتقالات در صورت عدم پرداخت بدهی یک بار هم تمدید خواهد شد. (دو پنجره متوالی دیگر) و در صورت عدم تسویه حساب، فیفا باشگاه استقلال را یک رده تنزل خواهد داد (از لیگ برتر به لیگ یک)

باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی خود به پروپئیچ تنها ۴ هفته فرصت دارد و در صورتی که در این ۳۰ روز کار خاصی انجام ندهد جرایم از سوی فیفا اعمال می‌شود.

فیفا در حکم خود علیه استقلال به دلیل بی توجهی به احکام قبلی ۲۰ هزار فرانک سوئیس نیز جریمه برای این باشگاه در نظر گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصلان

      راهکار‌که زیادمیدهید.حالانتیجه مهم است که چه میشود.
      بایدپرداخت میکردیدنکردیه دروپنجره کیسه رابهم دوختن مثل زمان قلعه قندل اون موقع طرفدارلن میگن وزیر پرسپولیسی

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      البته به جز ۲ پنجره بسته یا کسر۶ امتیاز! در شروع فصل!

    • میلاد

      ماشالا به حرفتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج