۸۸۶۱۵۰
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

آیا مستند ویژه «گاندو» روی آنتن می‌رود؟

تهیه‌کننده سریال «گاندو» در واکنش به احتمال مانع‌آفرینی‌ها در پخش مستندات ویژه این سریال درباره جیسون رضائیان از یک تدبیر دیگر خبر داد.

تسنیم نوشت: مجتبی امینی، تهیه‌کننده سریال «گاندو» در حاشیه مراسم تقدیر از عوامل این سریال در خبرگزاری تسنیم گفت که فیلم مستند جیسون رضائیان که به پیوست رسانه‌ای این سریال بوده در مراحل نهایی قرار دارد و تصاویر اختصاصی از پرونده وی برای اولین بار به زودی از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

وی با اشاره به پخش مستند «قاعده بازی» که امشب از شبکه پنج روی آنتن می‌رود، گفت: این مستند، فیلم دیگری است و مستندی که مورد تایید مجموعه عوامل تولید کننده سریال گاندو است و برگرفته از بخشی از پرونده واقعی جیسون رضائیان است، به زودی از قاب شبکه سه سیما پخش می‌شود.

آیا مستند ویژه «گاندو» روی آنتن می‌رود؟

تهیه‌کننده مجموعه گاندو به تصاویر این مستند اشاره کرد و گفت: تمام تصاویری که در این مستند آورده شده است براساس استنادات و پرونده واقعی جیسون رضائیان است که بعد از نهایی شدن مستند پخش می‌شود. در این مستند تصاویر آرشیوی بسیار زیادی وجود دارد که همگی برای اولین‌بار به نمایش درخواهند آمد.

امینی در مورد احتمال بروز هجمه‌ها و تقلاها برای جلوگیری از پخش این مستند گفت: جلوی گاندو را هیچ کس نمی‌تواند بگیرد و اگر هم نگذارند که این فیلم از تلویزیون پخش شود، آن را در فضای مجازی پخش خواهیم کرد. گاندو خواست و مطالبه مردم است و حمایت آنان را در پشت سر خود دارد. این مسیر رو به جلو خواهد رفت و هیچ کس نمی‌تواند از حق و مطالبه مردم جلوگیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غلامرضا خوشی

      چرا که نه. مگه مشکلی پیش آمده که نه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی مخالفتی با فیلم گاندو نداره. مشکل سو استفاده جناحی و سیاسی از تریبون ملی است. این فیلم از ابتدا محبوبیت ایجاد کرد و در دو قسمت اخر این محبوبیت را صرف عقده گشایی و انتقام گیری سیاسی کرد. در دو قسمت اخر شاهد محاکمه یک طرفه و خنجر از پشت به دیپلماتهای کشور بودیم که در خط اول جبهه مبارزه دیپلماتیک هستند. اونم در شرایطی که در شرایط جنگ سیاسی و دیپلماتیک قرار داریم.

      • @

        دمت گرم آقای امینی اجازه نده هیچ پدر سوخته ای جلوی پخش گاندو رو بگیره

    • بدون نام

      ..... آقای تهیه کننده تو فیلم سازی یا افشاگر ؟؟؟؟از اولشم مشخص بود با همکاری ص د ا و س ی م ا کارتون فقط علیه دولته .... کفگیر به ته دیگ خورده ؟ مردم هیچکدومتونو قبول ندارن
      روز حساب کتاب نزدیک است........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سازندگان سریال می دونستند که اگر از ابتدا بخواهند جناحی و سیاسی برخورد کنند سریال شکست می خورد و ببیننده نخواهد داشت. در دو قسمت اخر هدف خودشان را عیان کردند. و با سو استفاده از استقبال مردم از سریال ان را دلیلی بر تایید نظرات شخصی و جناحی خودشان نشان می دهند. در حالیکه محبوبیت سریال به خاطر نشان دادن اقتدار اطلاعاتی کشور بود نه تایید موضع شخصی یک جناح در مورد حناح دیگر.

      • @

        چرا چرت میگی کاربر؟ اصل قضیه رو چرا به حاشیه میبری و چرند میگی؟ هر کی به کشور خیانت کرده باید دستش رو شه برای مردم هرکی میخاد باشه

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      درود بر تهیه کننده شجاع دمت گرم.

    • بدون نام

      فیلم گاندی عالی بود،دست کثیف خیلیها رو شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گاندی!!!!

    • بدون نام

      درود به شرفت عالی بود گاندو اینها مثل زالو خون مردم رو مکیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج