۸۸۶۱۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رزاق‌پور: مجیدی خود را در استقلال ثابت کرد

با گلی که برای تیم امید به ثمر رساند باعث شد این تیم از شکست مقابل تیم ملی بزرگسالان فرار کرده و بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

فرهیختگان: با گلی که برای تیم امید به ثمر رساند باعث شد این تیم از شکست مقابل تیم ملی بزرگسالان فرار کرده و بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد. ابوالفضل رزاق‌پور بازیکن تیم فوتبال پیکان معتقد است بازی تدارکاتی برگزارشده در آزادی به سود هر دو تیم امید و بزرگسالان بود و قطعا با حضور تماشاگران می‌توانست جذاب‌تر هم باشد. بعد از این دیدار فرصتی دست داد تا با گلزن تیم ملی امید در این مسابقه دقایقی گفت‌وگو کنیم. گفت‌وگو با رزاق‌پور را در ادامه می‌خوانید.

از بازی با تیم ملی بزرگسالان شروع کنیم؛ بازی چطور بود؟

بازی خوبی بود. معتقدم این دیدار به سود هر دو تیم شد، هم تیم ما و هم تیم ملی بزرگسالان که توانستند خودشان را به بهترین شکل در این دیدار به سرمربی این تیم نشان دهند. از سوی دیگر این دیدار برای ما هم مناسب بود چون باید بیشتر در کنار هم بازی کنیم تا برای رقابت‌های مرحله نهایی المپیک ۲۰۲۰ آماده شویم. درواقع این دیدار از معدود دیدارهایی بود که توانستیم در کنار یکدیگر به میدان رفته تا برای رقابت‌های پیش‌رو هماهنگ شویم.

نبود تماشاگران چقدر در این دیدار تاثیرگذار بود؟

تا دو سه ساعت مانده به بازی فکر می‌کردیم تماشاگران حضور دارند، اما درنهایت این اتفاق نیفتاد. قطعا حضور تماشاگران لازمه هر دیداری به شمار می‌رود و نبود هواداران از جذابیت‌های این بازی به اندازه زیادی کاست. معتقدم حضور تماشاگران می‌توانست به جذابیت‌های این دیدار اضافه کند.

درباره گلی که زدی، صحبت کن. بعد از گل از مادرت تشکر کردی.

گلم لطف خدا بود. روی تعقیب یک توپ مرده و سماجتم تیم امید به گل رسید تا تیم‌مان دست خالی میدان را ترک نکند، درواقع از اشتباه دروازه‌بان تیم ملی به بهترین شکل استفاده کردم و گل مساوی را زدم. شاید به‌نوعی ایمان داشتم در این بازی گل می‌زنم و به همین دلیل روی پیراهن خود از شعاری رونمایی کردم که تقدیر از مادرم بود. به خاطر خانم فاطمه‌زهرا(س) و مادرم روی پیراهنم نوشته بودم: «مدیونتم مادر» مادرم زحمت زیادی را برایم کشیده و با این کار خواستم سر سوزنی از محبت‌هایش را جبران کنم. درواقع جز این کار دیگری از دستم برنمی‌آمد.

کار با فرهاد مجیدی چطور است؟

آقا فرهاد خود را در استقلال ثابت کرد و در آن مقطعی که در این تیم بود توانست با جوانان نتایج خوبی بگیرد. از وقتی او به تیم امید آمده‌انگیزه بازیکنان هم بیشتر شده تا خودشان را به بهترین شکل به مجیدی اثبات کنند. آقا فرهاد شور و نشاط خوبی با خود به تیم امید آورده و ما هم با تلاش و جدیت بیشتر سعی می‌کنیم جواب زحمات کادرفنی را با صعود به المپیک ۲۰۲۰ به بهترین شکل بدهیم.

این تیم امید پتانسیل المپیکی شدن را دارد؟

امید زیادی داریم، اما قول نمی‌دهیم. ما تلاش‌مان را می‌کنیم و با تمام وجود برای سربلندی ایران به میدان می‌رویم. همه‌چیز در دست ما نیست و این موضوع حمایت و خواسته مسئولان امر را هم می‌طلبد که برای المپیکی شدن در کنار ما باشند. این تیم شاید مهره اسمی نداشته باشد، اما تیم بسیار خوبی است. بیش از ۱۰ نفر از بازیکنان این تیم از بازی‌های آسیایی و جام‌جهانی جوانان در کنار هم بازی کرده و از آن دوران در کنار هم هستیم.

امیدواریم حمایت لازم از تیم امید بشود و با انجام دیدارها و اردوهای تدارکاتی بتوانیم به بهترین شکل خودمان را برای مقدماتی المپیک آماده کنیم. تمام رقبای ما در این رقابت‌ها قطعا با بالاترین کیفیت خودشان را آماده می‌کنند و ما هم برای یک رقابت پایاپای به آنها نیاز داریم تا بازی‌‌های تدارکاتی خوب و مناسبی را برگزار کنیم.

سال قبل چند بازی برای پیکان انجام دادی؟

نیم‌فصل اول درگیر اردوهای تیم ملی بودم و برای بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌شدم و در نیم‌فصل دوم درگیر مشکلات سربازی شدم و به همین دلیل کمتر در خدمت پیکان بودم. با این حال این فقط مشکل من نیست و حدود نیمی از بازیکنان تیم ملی امید اصلا برای باشگاه‌های خود بازی نمی‌کنند که این موضوع می‌تواند بعدا برای تیم امید مشکل‌ساز شود. با این حال امیدوارم بتوانم در آینده بیشتر در خدمت تیم باشگاهی‌ام باشم. اگر بازی تدارکاتی با تیم ملی بزرگسالان پخش می‌شد، قطعا این موضوع بیشتر به سود ما بود.

اما باز هم خداراشکر که آقای فرکی هم بودند و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. امیدوارم سایر مربیان لیگ برتری به جوانان خود بها بدهند و مطمئنا از این موضوع ضرر نخواهند کرد. همان‌طور که فرهاد مجیدی هم در استقلال با استفاده از جوانانی مانند آذری و قاعدی توانست موفق عمل کند.

به لژیونر شدن فکر نمی‌کنی؟

هر بازیکنی به انتقال به تیم‌های بزرگ فکر می‌کند و من هم دوست دارم این اتفاق برایم بیفتد. برای انتقال من هم یک‌سری صحبت‌ها شده، اما دوست دارم با یک رزومه خوب به یک تیم خوب بروم و از همان شروع کار موفق عمل کنم.

می‌گویند مدنظر پرسپولیس و استقلال هم هستی!

فعلا پیکانی هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج