۸۸۶۲۷۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دبیر: کاش اجازه می‌دادند خادم و جدیدی هم باشند

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی از صبح امروز چهارشنبه در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شده است.

خبرگزاری مهر: مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی صبح امروز چهارشنبه به ریاست محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور اعضای مجمع در سالن ابوالقاسم فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

در حالی که قرار بود این مجمع ساعت ۱۰ آغاز شود با دقایق طولانی تاخیر در حالی آغاز شد که به خبرنگاران و تصویربرداران اجازه حضور داده نشد و آنها دقایقی را پشت در ماندند. استقبال رسانه ها از برگزاری این مجمع قابل توجه بود که مشکلاتی را برای ورود به سالن ایجاد کرد.

گزارش سرپرست فدراسیون به مجمع

حمید بنی تمیم در ارائه برنامه هاش به سوابق مدیریتی و مدارک خودش اشاره کرد و ضمن ارائه گزارش گردش مالی در مدت سرپرستی در فدراسیون گفت: ۶ ماه سعادت داشتم سرپرست فدراسیون بودم. ۸۷ مدال بین المللی کسب کردیم. در این مدت افتخارات زیاد بین المللی هم کسب کردیم. ضمن اینکه ۱۱ میلیارد تومان هم گردش مالی داشتیم. در بحث استعدادیابی هم بسیار خوب کار کردیم که با کمک هیات ها صورت گرفت. نتیجه آن هم قهرمانی نوجوانان و جوانان در میادین بین المللی بود.

* جیره سرایی به نفع علیرضا دبیر از حضور در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی انصراف داد.

دبیر: کاش خادم و جدیدی هم بودند

در ادامه مجمع علیرضا دبیر گفت: من به زبان کشتی گیری حرف می‌زنم. کاش امیرخادم و جدیدی هم بودند. این دو بزرگ هستند و فرزندان این کشور هستند و ای کاش اجازه می دادند آنها هم در انتخابات شرکت کنند. اکثر اعضای مجمع بزرگان من هستند و مربی من بودند. با برخی از آنها قهرمانی را آغاز کردم و به پایان رساندم. تیم کارشناسی بسیار قوی داشتیم. فدراسیون های امریکا و روسیه را از نظر برنامه ریزی آنالیز کردیم.

وی ادامه داد: همه دوست دارند در ورزش کشتی باشند. ورزش کشتی از فدراسیون کشتی بزرگتر است. جذب اسپانسر و برای کشتی ضعیف بودیم و صدمات زیادی خوردیم. با یک برنامه دقیق ۱۲ ساله می توان قهرمان المپیک شد. المپیک ۲۰۲۰ هم مهم است. باید توجه شود اما نمی‌توان از حالا خود را قهرمان ۲۰۲۰ دانست. برنامه ریزی بلند مدت و میان‌مدت لازم است.

کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ادامه داد: ما در حوزه اقتصادی هم با چالش مواجه هستیم. رسول خادم و امیر خادم برای من قابل احترام هستند و باید مثل دیگر بزرگان مقابل آنان از جا بلند شوم. خواهش می‌کنم حاشیه سازی نکنید. اینکه می‌گویند من این بانک و آن بانک را می آورم درست نیست. کشتی درآمد پایدار می‌خواهد. من در مدیریت شهری هم‌چنین تجربه ای دارم. کشتی به درآمد پایدار نیاز دارد.

علیرضا دبیر ادامه داد: نکته بعدی کاهش نسل کشتی گیر است. سال ۷۶ که در کنار دوستان بودم یک‌میلیون کشتی گیر فعال داشتیم اما الان با ۸۰ میلیون جمعیت در ایران آمار بسیار پایین است. من برخلاف مدیریت قبلی فدراسیون ۹۰ درصد نیرو را در هیات استانها در خدمت آنها هستم و جلسات را برگزار می‌کنم. من مدیریت عملیاتی را در دستور کار دارم. من در فدراسیون نمی نشینم و دستور بدهم بلکه خودم و تیمم به استانها می‌رویم و رسیدگی می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب مشتی زدی پای چشم اقای جدیدی. حالا چطور میگی بزرگ منه. معلومه که دروغ که نه ولی انشاله که اون ضربه را یادت رفته اقای دبیر.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج