۸۸۶۳۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ملی‌پوش انگلیسی تاتنهام فروشی است

دنی رز، ستاره تاتنهام که گفته می‌شود به زودی از این تیم جدا خواهد شد به همراه پوچتینو و بازیکنان این تیم در تور پیش‌فصل آسیایی شرکت نخواهد کرد.

ورزش سه: روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید تاتنهام که قصد دارد دنی رز، ستاره انگلیسی خود را به فروش برساند نام او را از اردوی پیش‌فصل این تیم که در آسیا برگزار خواهد شد حذف کرده و دنی رز به همراه پوچتینو و سایر بازیکنان این تیم به آسیا سفر نخواهد کرد.

ملی‌پوش انگلیسی تاتنهام فروشی است

دنی رز، مدافع 29ساله تاتنهام دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد ولی تاتنهام به دیگر باشگاه‌ها خبر داده که در صورت دریافت 25 میلیون پوند او را به هر تیمی که خواهانش باشد واگذار خواهد کرد.

تلگراف می‌گوید درحالیکه هم دنی رز و هم تاتنهام مایل به قطع همکاری دو طرفه هستند اما اگر باشگاهی برای خرید او پیش‌قدم نشود رز فصل آینده هم برای تاتنهام بازی خواهد کرد. دنی رز از 12 سال پیش به تاتنهام پیوسته و تا کنون 198 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته است.

دنی رز که ملی‌پوش انگلیسی است بعد از حضور در لیگ ملتهای یوفا به همراه تیم ملی کشورش، دیرتر از سایر ملی‌پوشان انگلیسی تاتنهام به باشگاه بازگشت و از همان زمان شایعاتی درباره تنش در رابطه او و مدیران باشگاه مطرح شده بود.

درحالیکه تاتنهام امیدوار است با فروش بعضی از بازیکنانش بودجه کافی برای خرید ستاره‌های جدید را بدست آورد هشت نفر را به عنوان مازاد انتخاب کرده و نام دنی رز در میان این هشت نفر به چشم می خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج