جاباما
۸۸۷۵۱۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

فال روزانه یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 30 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با اراده و دارای اعتماد به نفسی بسیار زیاد هستید و در نتیجه ی این ویژگی های اخلاقی سالی که پپیش رو دارید برای شما، به ویژه در زمینه ی حرفه ای با موفقیت های بسیار همراه خواهد بود. آنهایی که در دنیای رسانه و یا در زمینه ی تدریس مشغول به کار هستند در این سال جدید از زندگیشان پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهند داشت و شهرت و اعتبار تازه ای به دست خواهند آورد. هیچ گاه نگویید هرگز؛ زیرا امسال آنچه فکر می کرده اید هرگز به کارتان نخواهد آمد می تواند دقیقا همان چیزی باشد که در حال حاضر به آن نیاز دارید. در ابتدای این سال تازه از زندگیتان تغییراتی در شرایط به وجود خواهد آمد که باعث می شوند تصمیماتی که در گذشته گرفته بودید را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. شما این فرصت را خواهید داشت که در رابطه با این تصمیم ها تغییراتی ایجاد کنید و برخی از کارها را دوباره انجام دهید. در این سال جدید از زندگیتان زمان زیادی را به شرکت در فعالیت های مختلف اجتماعی اختصاص خواهید داد و دوستان زیادی پیدا خواهید کرد که در میان آنها افراد موفق و با نفوذی هم هستند که به پیشرفت بیشتر شما کمک خواهند کرد و موقعیت های خوبی را سر راهتان قرار خواهند داد. اگر هنوز مجرد هستید احتمال اینکه در خلال این فعالیت های اجتماعی تان شریک زندگیتان را هم پیدا کنید بسیار زیاد خواهد بود. شراکت های جدیدی که امسال آغاز کنید، حتی اگر به شریکتان اعتماد کامل داشته باشید هم شانس چندانی برای موفقیت نخواهند داشت.مرداد و دی ماه بهترین و مهم ترین ماه های امسال هستند.

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز شما بی عصبی و بیقرار هستید و نمی توانید یک جا آرام بنشینید و نیاز شدیدی به تحرک و کار کردن در خود احساس می کنید. متأسفانه تلاش های شما در به انجام رساندن کارهایی که برای امروزتان در نظر گرفته اید با مشکلات و موانع زیادی روبرو خواهد بود و مجبور خواهید شد مدام از جایی به جای دیگر بروید تا کاری که در حالت عادی در مدت زمان خیلی کوتاهی انجام می شده است را به پایان برسانید. خونسردی خودتان را حفظ کنید و با آرامش کارهایتان را پیش ببرید. اگر به سادگی تسلیم نشوید در پایان روز خواهید دید که بیشتر کارها انجام شده اند و همین باعث احساس رضایت و آرامش شما خواهد شد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز به نفعتان است که وقتی با دیگران و یا در مورد دیگران صحبت می کنید دقت بیشتری به خرج دهید و مواظب حرف هایتان باشید. اگر در مورد شخصی که غایب است حرفی می زنید طوری برخورد کنید که انگار خود او هم حاضر است و حرف هایتان را می شنود. انگیزه تان از حرف هایی که می زنید چیست؟ آیا لازم است که این حرف ها را بزنید و آیا باید نحوه ی بیان آنها به همین صورتی باشد که شما دارید می گویید؟ مواظب نظرها و حرف های منفی تان در مورد دیگران باشید. این امواج منفی که دارید منتشر می کنید در نهایت به خود شما باز خواهند گشت. اگر نمی خواهید دیپران اعتمادی که به شما دارند را از دست بدهند بهتر است دست از غیبت کردن بردارید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز شما به کمی تنهایی نیاز دارید تا آرامش خود را به دست آورده و کنترل اوضاع را در دست بگیرید. مهم ترین چیزی که باید در شرایط فعلی مد نظر داشته باشید این است که استقلال خود را حفظ کنید و خودتان را قربانی تعهدی که مدت ها پیش داده اید و حتی طرف مقابلتان نسبت به آن تعهدی احساس نمی کند نکنید. همراه با عشقتان به کاری که علاقه دارید بپردازید، به کلاسی که مورد علاقه هر دوی شما است بروید و یا با هم ورزش کنید. اگرمجرد هستید و به کسی ابراز علاقه کرده اید و از او جواب رد شنیده اید نا امید نشوید. شاید آنها در انتظار پیشنهادهای جدی تری از جانب شما هستند.

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

هر حرفی دلتان می خواهد بزنید، ولی اگر کسی به حرفتان اهمیتی نداد به دل نگیرید و ناراحت نشوید. سعی هم نکنید که به زور حرف خودتان را به کرسی بنشانید، خوب می دانید که این کار به محبوبیت شما لطمه خواهد زد. به جای این کار روی خواسته هایتان متمرکز شوید و هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید. این اواخر خیلی حرف زده اید، داشتن ایده های بزرگ خیلی خوب است، ولی حرف زدن در مورد آنها کافی نیست و باید برای عملی کردن آنها دست به کار شوید. امروز در زمینه مسائل عاطفی هیچ کس نمی تواند به اندازه شما جذاب و دوست داشتنی باشد، ولی شاید خودتان برای حفظ وضعیت فعلیتان از ریسک کردن پرهیز کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است اوضاع آن طوری که شما انتظار دارید پیش نرود. دیگران نسبت به نظرات خود سرسختی و لجبازی خیلی شدیدی دارند و هر چقدر هم که سعی کنید نظر آنها را طبق خواسته ی خودتان تغییر دهید موفق نخواهید شد. مواظب کلماتی که انتخاب می کنید باشید و از بحث و جدل با دیگران به ویژه بزرگترها و مقامات مافوقتان خودداری کنید. شاید به خاطر برخی مسائل پیش بینی نشده در زمان و یا مکان قرار مهمی که برای امروز داشته اید تغییر پیدا کند، اما خیالتان از بابت اینکه خود قرارتان همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش خواهد رفت راحت باشد و اجازه ندهید تغییرات پیش آمده اعصابتان را به هم بریزند.

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز اگر دری به رویتان باز نشد سعی نکنید به زور آن را باز کنید، چون این کار تنها به شکستن دستگیره ی در منجر خواهد شد. شاید شما باید به سراغ یک در دیگر بروید. اگر کاری آن طوری که شما انتظار دارید پیش نرفت شاید به این معناست که به نفعتان است راه دیگری را امتحان کنید. گاهی چیزی که خودمان فکر می کنیم بهترین انتخاب ممکن برای ماست می تواند بزرگترین اشتباه زندگیمان باشد، به نشانه هایی که سر راهتان قرار می گیرند توجه بیشتری نشان دهید. اگر شخصی که دوست دارید سعی دارد شما را به انجام کاری که خودتان دلتان نمی خواهد مجبور کند به راحتی تسلیم نشوید و مخالفت خود را با صراحت اعلام کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما از امتحان روش های جدید برای انجام کارهایتان لذت می برید و امروز هم سعی دارید کارهایتان را از راه های جدید و متفاوتی انجام دهید، اما ممکن است با مخالفت های دیگران و به ویژه مقامات مافوق خود روبرو شوید. اجازه ندهید رفتارهای دلسرد کننده ی اطرافیانتان شما را ناامید کنند. این سرکشی و متفاوت بودن شما با بقیه باعث می شود محافظه کاری بیش از اندازه ی اطرافیانتان به تعادل برسد. تسلیم نشوید و به مباره با روش های قدیمی ادامه دهید. مطمئن باشید همان هایی که الان با شما مخالفت می کنند وقتی نتیجه ی نهایی کارها و تلاش هایتان را ببینند شما را تشویق خواهند کرد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما امروز بین دو روش متفاوت برای انجام یک کار مردد هستید و نمی دانید کدام راه را باید انتخاب کنید. مواظب باشید گول ظاهر اوضاع را نخورید و فکر نکنید که اگر راهی به ظاهر جذاب تر است لزوما شما را به جاهای بهتری خواهد رساند. این را هم به یاد داشته باشید که بهترین راه ها همیشه راه های امتحان شده نیستند و گاهی مسیرهایی که پیش از این هرگز نرفته اید می توانند بهترین مسیر ممکن باشند. شاید بهترین راه برای شما این باشد که امروز به ندای درونتان گوش کنید و بعد از بررسی منطقی تمام جوانب ببینید غریزه تان شما را به کدام راه هدایت می کند. مطمئن باشید راه درست همان راهی است که قلبتان به شما می گوید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز اتفاقات غیر منتظره ای در انتظارتان هستند که درست در زمانی که فکرش را هم نمی توانید بکنید شرایط را به نفع و یا به ضرر شما تغییر خواهند داد. اگر این اواخر اوضاع را با دقت کافی تحت نظر نگرفته باشید امروز باید خودتان را برای دردرسرهای احتمالی آماده کنید. یادتان باشد که اگر دیدید تلاش هایتان برای به نتیجه رسیدن از یک راه بی فایده هستند راه های دیگری را انتخاب کنید. امروز یک نفر که اعتماد چندانی به او ندارید با پیشنهادی وسوسه کننده به سراغ شما خواهد آمد. شما قبلا هم گول او را خورده اید، پس مواظب باشید از سوراخی که یک بار گزیده شده اید یک بار دیگر هم نیش نخورید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است اعتماد به نفس شما به چالش کشیده شود و به سختی بتوانید باوری که به خودتان و توانایی هایتان دارید را حفظ کنید. در هر صورت این نکته ی مهم را به یاد داشته باشید که تصورات و نظراتی که دیگران در مورد شما دارند لزوما انعکاس دهنده ی شخصیت واقعی شما نیست و ممکن است آنها برداشت درستی از رفتارها و کارهای شما نداشته باشند. شما مجبور نیستید به خاطر خوشحال کردن و راضی نگه داشتن دیگران کارهایی را انجام دهید که باب میلتان نیستند؛ تنها مسئولیت اصلی شما نسبت به خودتان است. اتفاقات عجیب و غریبی که امروز پیش می آیند تفکر شما را در مورد برخی مسائل مهم تغییر خواهند داد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما در راه پیشرفت و برای رسیدن به بهترین ها، سریع ترین ها، بزرگترین ها و جدیدترین ها برخی چیزهای مهم و اساسی را فراموش کرده اید. یادتان باشد که شما نباید ارزش ها و باورهای خود را در راه رسیدن به چیزهایی که خیلی زود ارزش و اهمیت خود را از دست خواهند داد قربانی کنید. شما امروز خیلی لجبازتر از همیشه شده اید و حتی خودتان هم ممکن است از این همه لجبازی که از خودتان نشان می دهید شگفت زده شوید. مواظب باشید تصویری از خودتان به نمایش نگذارید که با خود واقعیتان فرق دارد و چهره تان را نزد افرادی که دوستشان دارید و برایتان اهمیت دارند خراب نکنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

به روح حساس و زیبای خود وفادار باشید و هر روز زمانی را به رسیدگی به نیازهای روحی و روانی خود اختصاص دهید و روحتان را تغذیه کنید تا به درخشش خود ادامه دهد. امروز به صورت کاملا غیر منتظره سر و کله ی افرادی که فکرش را هم نمی کنید پیدا خواهد شد، پس اگر به صورتی کاملا غیرمنتظره با عشق سابقتان روبرو شدید تعجب نکنید، اما مواظب باشید کار اشتباهی نکنید و روزهای سختی که پشت سر گذاشته اید را به سادگی فراموش نکنید. امروز اتفاقات گذشته بار دیگر در ذهنتان زنده خواهند شد و یا راهشان را به صورتی دیگر به زندگیتان باز خواهند کرد تا درس مهمی را به شما بدهند.

فال روزانه ۳۰/ ۰۴/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج