۸۸۷۸۶۵
۱۶ نظر
۵۰۰۸
۱۶ نظر
۵۰۰۸
پ

مادر کم‌توانِ ذهنی به بیمارستان منتقل شد

یک مادر کم توان ذهنی در ارومیه توسط فرزندش در منزل مورد آزار و اذیت قرار می گرفت که با توسط بهزیستی آذربایجان غربی به بیمارستان منتقل شد.

خبرگزاری مهر: یک مادر کم توان ذهنی در ارومیه توسط فرزندش در منزل مورد آزار و اذیت قرار می گرفت که با توسط بهزیستی آذربایجان غربی به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس تماس و گزارش همسایه های این مادر کم توان ذهنی با اورژنس اجتماعی مشاهده شد یک مادر کم توان ذهنی توسط فرزندش در منزل به زنجیر کشیده شده و به دلیل گرمای شدید هوا بر اساس فریاد های این مادر مردم با مرکز اورژانس اجتماعی تماس گرفته و موضوع را اطلاع دادند.

بعد از تماس همسایه ها با اورژانس اجتماعی تصاویری از این بانوی کم توان ذهنی در منطقه اسلام آباد ارومیه در فضای مجازی پخش شد که نشان می داد این فرد بیمار بازنجیر به دیوار حیاط خانه بسته شده است.

مادر کم‌توانِ ذهنی به بیمارستان منتقل شد

به گفته شاهدان، این بانوی کم توان به دست پسرش در این وضعیت نگهداری میشد و همسایه ها با شنیدن ناله هایش به کمک او می شتابند.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران در این خصوص گفت: بانوی کم توان ذهنی که در خانه خود در شرایط نامطلوبی نگهداری می شد، با کمک امدادگران بهزیستی به بیمارستان رازی ارومیه منتقل و هم اکنون وضعیت جسمی وی مساعد است.

سعید فریور ادامه داد: این بانو معلول کم توان ذهنی است و در خانه خود در شرایط نامطلوب و نامناسبی نگهداری می شد و بااطلاع از این موضوع امدادگران فوریتهای اجتماعی و اورژانس به محل اعزام و او را به بیمارستان رازی انتقال دادند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی اضافه کرد: این بانوی ارومیه ای سابقه بستری شدن در بیمارستان روانی رازی را دارد و درخانه پسرش از او نگهداری می کرد.

فریور خاطرنشان کرد: در صورتی که فرزند خانواده از نگهداری مادر بیمار خود، خودداری کند، حاضریم از این بیمار را بهزیستی تحت مراقبت قرار دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیامبر اسلام:اگر کفر نبود فرمان سجده پدر و مادرنتان را می دادم

      گردن اش را بزنید

    • مصطفی

      یاد شعر قلب مادر از ایرج میرزا افتادم...الهی خدا مارو یه لحظه هم به خودمون واگذار نکنه...چی کار داریم میکنیم ما...

    • بدون نام

      بی شرف آدم با مادرش این کار رو میکنه .

    • بدون نام

      تازه گفته در صورتی که از نگهداری نادر خواری کند حاضرمی از اون نگهداری کنیم !!! دیگه باید چه جوری خواری کنه یا چه جوری شکنجه بده .اینکار جرم نیست

    • ادولف هیتلر

      تو انسانی ؟ مادر خدای کوچیک ادمه واقعا ک چ بلایی بسر این مردم اوردید تورو خدا ملت رو ول کنید خواستید بزور ببریدشون بهشت اینجوری شدن

    • مهسا

      خاک هفت عالم تو سر این پسر نمک نشناس اخه احمق این زن تو رو به دنیا آورده که الان قلدر شدی و نباید این زن بدبختو حتی اگه پسرش بخواد بزارن پیش پسرش ببرن بهزیستی اون خونه واسه یه آدم بیمار جهنمه حالا شازده پسر منتظر باش روزی پسرت به زنجیر آویزونت کنه بی شعور بی لیاقت تف به چنین پسری

    • آدولف هیتلر

      خدایا ازت گله دارم واسه چی افرینش میکنی؟ کاش یه قدرتی دست من بود احمق ها رو نابود کنم الان وجود این ادم واقعا به چه دردی میخوره ؟ با چه زبونی باید با این حرف زد؟

    • 123

      اي واي از ظلم و جور آدم .مادر .مادر مريض .مادر مشكل ذهني خدايا خودت همه چيز را تموم كن اصلا روزهاي قشنگي نيست . بيچاره مادر

    • بدون نام

      از خدا میخواهم به ما لیاقت خدمت به پدر و مادرمان را بدهد و ما را قدر دان زحمات آنها قرلر بدهد

    • بدون نام

      واقعاً اعصاب میخواد بهزیستی باید این جور مریض ها رو نگه داره تو خونه اصلاً نمی شه چند نفر میخواد که مواظب باشن نوبت به نوبت

      پاسخ ها

      • احمدرضا صفیان

        اره سخته چطور اگه کم توان ذهنی بود بچه اورد اخه چه پدری بود که اینکارو کرد چرا کم توان ذهنی باید بچه دار شه اخه خوب بچه ام زیر دست همین بزرگ شد نمیدونه احساس چیه بدبخت تربیتش مگه با کی بوده از کی باید یاد میگرفته پدرشم حتما یه معتاد یا دیونه بوده

      • بدون نام

        خوب خدای ناکرده همچین نعمتی اگر نصیبت شد، بسم الله
        ...

    • خانم خونه

      لعنت تو روح پسر,خدا لعنتت کنه آشغال آشغال آشغال آشغال

    • بدون نام

      کم توان ذهنی بچه میخواد چکار؟

    • بدون نام

      نگهداری از چنین افرادی ، با شرایط موجود عملا غیر ممکن (۹۹٪) و از توان افراد خارج است . غل و زنجیر در این جا نه به معنی محدودیت بلکه به معنی حفاظت است . متاسفانه .

    • بدون نام

      چرا باید یک فردرکم توان ذهنی رو مجبور به ازدواج وفرزنددارشدن بکنن که چنین عاقبتی داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج