جاباما
۸۸۸۱۵۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش سخنگوی دولت به خصوصی‌سازی باشگاه‌ها

سخنگوی دولت اعلام کرد که باشگاه های بزرگ هویت شهرهای ایران هستند و نمی توانیم نوعی خصوصی سازی نگران کننده را درباره آنها دنبال کنیم.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی دولت اعلام کرد که باشگاه های بزرگ هویت شهرهای ایران هستند و نمی توانیم نوعی خصوصی سازی نگران کننده را درباره آنها دنبال کنیم.

«علی ربیعی» عصر دوشنبه در نشست خبری هفتگی خود، درباره واگذاری تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: برخی از این واگذاری ها یا انتقال به استان ها باعث شد که تیم های خوبی مثل «پاس» هم لطمه بخورند. در دولت، من، مسعود سلطانی فر و فرهاد دژپسند به طور دائم در این زمینه صحبت می کنیم.

واکنش سخنگوی دولت به خصوصی‌سازی باشگاه‌ها

وی افزود: مجلس، در قانون بودجه دولت را موظف کرده است که ۵ درصد را برای کشف قیمت به فرابورس ببرد. ۵۱ درصد را بلوکی و بقیه را به شکل خُرد واگذار کند. دوستانی که می خواهند اجرا کنند، می گویند این کار عملی نیست.

ربیعی افزود: باشگاه های بزرگ هویت شهرهای کشور هستند و نمی توانیم نوعی خصوصی سازی نگران کننده را درباره آنها دنبال کنیم و بعد ناچار شویم پس از یکی دوسال آن را برگردانیم. در واقع در مورد باشگاه های بزرگ نمی توانیم مثل یک شرکت تجاری برخورد کنیم، ما با هواداران میلیونی طرف هستیم.

وی ادامه داد: بنابراین با حساسیتی که وجود دارد وزارت ورزش و اقتصاد معتقدند این نحوه از واگذاری ما را دچار مشکل می کند.

سخنگوی دولت گفت: البته مسعود سلطانی فر خیلی قاطع بدنبال خصوصی سازی است و مدام این موضوع را دنبال می کند. با جدیتی که در این زمینه وجود دارد، این خصوصی سازی به سرانجام خواهد رسید و برای این مورد هم وزیر ورزش با مجلس در حال مذاکره است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عبادیه خورداشک تمساح بریز

    • شاهین

      ای کاش شما هم مثل ترکیه عمل میکردید واز اونا الگو برداری میشد نه اینکه هر روز به یه بهانه ای از خصوصی سازی جلوگیری کنید ابن از نا کارآمدی شناس که چندین ساله نتوانستید از حرف به عمل برسید

    • بدون نام

      بیخیال بابا شما اگر فکر آخر عاقبت کار بودید که الان وضع مملکت و فوتبال اینجور نبود الان همه میدونن پای صدها میلیارد حق پخش سالانه و حق تبلیغات زنده و دور زمین وووو مطرح هست حالا دولت و وزارتخانه چه سواستفاده های سیاسی و انتخاباتی از مالکیت پرسپولیس و استقلال میبره جای خود..... پس ...خودتی

    • امین داودابادی

      چرا پول پیرزن و پیرمرد بیچاره که نمیدونند فوتبال چیه باید خرج بازیکنای فکستنی بشه؟؟؟
      چرا ما باید خرج خوشگذرونی های بازیکنای فوتبال رو بدیم؟؟
      اخه شما کی هستید که بیت المال رو حیف و میل میکنید؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج