جاباما
۸۸۸۱۵۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

توضیحات موسوی درباره نشست کمیسیون برجام

سخنگوی وزارت خارجه گفت: ششم مرداد نشست فوق العاده کمیسیون مشترک برجام برگزار میشود که جایگزینی برای نشست آتی وزرای خارجه نخواهد بود و بیشتر قرار است فرصتی برای طرح مباحث برای آن نشست باشد.

خبرگزاری مهر: سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص نشست آتی کمیسیون مشترک برجام اظهارداشت: پس از نشست قبلی کمیسیون مشترک برجام که در روز هفتم تیرماه برگزار شد، سیاست جدید جمهوری اسلامی ایران در زمینه توقف اجرای برخی از تعهدات خویش منجر به آثار عینی و عملی شد و طرف های اروپایی خواستار آن شدند که این وضعیت جدید پیش از برگزاری نشست وزرای خارجه، در یک جلسه کمیسیون مشترک در سطح معاونین به بحث گذاشته شود.

توضیحات موسوی درباره نشست کمیسیون برجام

وی گفت: از سوی دیگر، در همین فاصله جمهوری اسلامی ایران نیز برخی موارد جدید از عدم ایفای تعهدات برجامی طرف های مقابل در زمینه اثربخشی رفع تحریم ها را طی نامه ای به امضای آقای ظریف به خانم موگرینی و سایر اعضای برجام اعلام کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: در نتیجه، طرف های برجام بر این نظر هستند که مناسب است پیش از نشست وزرای خارجه، این موارد نیز از سوی معاونین و مدیران سیاسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد و بر همین اساس، توافق شد یک نشست فوق العاده کمیسیون مشترک برجام در تاریخ ششم مردادماه در وین برگزار شود. البته این نشست جایگزینی برای نشست آتی وزرای امور خارجه نخواهد بود و بیشتر قرار است فرصتی برای طرح مباحث و آماده سازی بهتر برای نشست وزرا باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسم الله القصام الجبارین یاعلی مدد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج