جاباما
۸۸۸۵۱۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

فلاحت‌پیشه: شکایت از من خلاف قانون است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس شورای اسلامی درباره شکایت شورای عالی امنیت ملی از وی گفت: شکایت دبیرخانه شورای امنیت ملی از بنده خلاف قانون اساسی است.

خبرگزاری ایلنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس شورای اسلامی درباره شکایت شورای عالی امنیت ملی از وی گفت: شکایت دبیرخانه شورای امنیت ملی از بنده خلاف قانون اساسی است.

حشمت‌الله فلاحت پیشه درباره شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی از وی، گفت: شکایت دبیرخانه شورای امنیت ملی از بنده خلاف قانون اساسی است. امروز تلاش شد در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان حضور پیدا کنم و توضیحاتی را ارائه دهم اما به دلیل تعدد شکایت‌های مختلف دیگر، نوبت به من نرسید و این مسئله به هفته دیگر موکول شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: من ۲۵ سال است که به عنوان کارشناس در عرصه سیاسی کشور حضور دارم، حتی زمانی که رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بودم به عنوان کارشناس مسائلی را مطرح می‌کردم.

نماینده مردم اسلام آباد غرب گفت: چیزی که قرار است بنده تاوانش را پس بدهم این است که به تحقیر کمیسیون امنیت ملی توسط دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی واکنش نشان دادم زیرا این مسئله را مایه تحقیر کمیسیون می‌دانستم که هیچ وقت دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلساتش حضور پیدا نمی‌کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دبیر شورای عالی امنیت ملی نباید مسئله‌ای را در رابطه با مجلس مطرح کند یا اگر مطرح می‌کند باید همچون دیگر مسئولان کشور در جلسات کمیسیون امنیت ملی حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: چندین و چندبار به ایشان نامه دادم و از ایشان در موارد مختلف دعوت کردم اما هیچ وقت دبیرخانه دعوت کمیسیون را اجابت نکرد. حتی به صورت حضوری هم این دعوت را تکرار کردم اما باز هم اجابت نشد و برخورد غرورآمیزی با کمیسیون صورت گرفت؛ لذا مجبور شدم در این زمینه مصاحبه کنم و بگویم دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نباید شأن کمیسیون را پایین بیاورد و آن را زیر سوال ببرد.

فلاحت‌پیشه گفت: مصوبه‌ای از سوی شورای امنیت نه برای کمیسیون امنیت ملی و نه برای بنده که رئیس آن بودم به هیچ وجه ارسال نشده و حتی تماسی هم از سوی شورای امنیت در این مورد گرفته نشد.

وی عنوان کرد: بی‌صبرانه منتظر جلسه بودم، اما نمی‌دانم چرا عقب انداختند و شکایت را دوباره رسانه‌ای کردند. من می‌خواهم سریع‌تر این جلسه گذاشته شود تا از شأن مجلس دفاع کنم آن هم در حالیکه برخی از بزرگان خانه ملت در دفاع از قانون اساسی سکوت کردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصل قانون اساسی بیان می‌کند که نماینده حق اظهارنظر دارد و از نایب رئیس کمیسیون قضایی تشکر می‌کنم که با ادله قانونی اعلام کردند به این شکایت هیچ وجهه قانونی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همان تو و امثال تو پدر مملکت را در آورد چه افتخار هم میکنه ۲۵ سال کمی خجالت چیز بدی نیست :

    • بدون نام

      مگر کسی جرات دارد از ژن های خوب شکایت کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره ولله ولی کاش میدونستیم این آغا مدرک تحصیلیش چیه

    • بدون نام

      دم انتخابات هست نگران نباش
      صراحتا میخواند از گود بیرون بری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج