۸۸۸۵۸۲
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

مصرف مواد مخدر فاجعه آفرید

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: فردی که تحت تاثیر مصرف مواد مخدر یکی از دوستان خود را با چاقو به قتل رسانده بود، اندک زمانی پس از وقوع قتل در عملیات پلیس ساوه شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: فردی که تحت تاثیر مصرف مواد مخدر یکی از دوستان خود را با چاقو به قتل رسانده بود، اندک زمانی پس از وقوع قتل در عملیات پلیس ساوه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ پرویز اسدی در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح روز گذشته گزارشی از یک فقره چاقوکشی در یکی از شهرک های صنعتی این شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که مردی ۲۹ ساله به علت درگیری با یکی از دوستانش با چاقو مجروح شده و به مرکز درمانی منتقل و فرد ضارب نیز از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به فوت فرد مصدوم ساعتی بعد از انتقال به مرکز درمانی خاطر نشان کرد: پرونده این قتل، به منظور انجام تحقیقات میدانی، سیر مراحل قانونی و دستگیری قاتل در اختیار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان ساوه قرار گرفت.

اسدی اظهار داشت: پس از گذشت اندک زمانی از وقوع قتل، فرد قاتل در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه، در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت که با مقتول از قبل رابطه داشته و با یکدیگر دوست بوده اند که در روز حادثه پس از مصرف مواد مخدر از حالت عادی خارج و با او درگیر شده و در نهایت با ضربات ناگهانی چاقو، دوستش را به قتل رسانده است.

وی افزود: پس از اعتراف صریح متهم به قتل مرد ۲۹ ساله، پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال و متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      امروزه متاسفانه توی جیف اکثر قریب به اتفاق جوانان چاقو وجود داره ایکاش تمهیداتی در نظر گرفته میشد تا با بازرسی های بدنی این اوباش را دستگیر و چنان حکمدسنگینی برایشان صادر کنند که عبرت دیگران بشه نه بزنه طرفوبکشه بعد هم با قرار معلوم بره تو زندان اونجاهم چندتا نوچه دنبال خودش راه بندازه و همون مقدار ترسی که از قانون داشت هم از بین بره ...

    • اکبر

      چه مملکتی برامون ساختن؟موادازکجامیاد؟مگرمیشه دولتی ننونه جلومرزهاش رابگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا بلا بخدا من هم فکر کرده بودم که از این موادها که هیچ اثری ندارد هرچه بیشتر مصرف میکردی کمتر اتاثیر داشت، شکرخدا گذاشتیم کنار و آسوده شدیم،

    • بدون نام

      خوبه که دو نفر فاسد به جهنم واصل میشن ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        12/26،خوب توجه نکردی جوانها درست هستن، مواد ها خرابن باید فکری بحال موادهای خراب کرد،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج