۸۸۸۷۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

غلامپور: سال خوبی در دروازه‌بانی داریم

اوضاع استقلال چطور است؟ آیا می‌توان به استقلال امیدوار بود؟ بهزاد غلامپور که وظیفه آماده کردن سیدحسین حسینی را بر عهده دارد درباره استقلال حرف‌هایی به زبان آورده است.

فرهیختگان: اوضاع استقلال چطور است؟ آیا می‌توان به استقلال امیدوار بود؟ بهزاد غلامپور که وظیفه آماده کردن سیدحسین حسینی را بر عهده دارد درباره استقلال حرف‌هایی به زبان آورده است. غلامپور می‌گوید: «شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات را به موقع آغاز کردیم و به خوبی ادامه دادیم. تمرینات مطلوبی را در ایران و ترکیه سپری کردیم و البته نباید فراموش کرد بازیکنان تیم و کادرفنی جدید شده‌اند و به زمان نیاز داریم تا به شکل واقعی خود برسیم.»

غلامپور در ادامه حرف‌هایش از استراماچونی حمایت کرده است. او بر این باور است که استرا و همکارانش از پس کار در استقلال بر می‌آیند. مربی دروازه‌بان‌های استقلال حرف‌هایش را با این جملات ادامه داد: «استراماچونی و دیگر دستیاران واقعا کاربلد هستند و هر کسی وظایف خود را انجام می‌دهد و برنامه‌ریزی حرف اول را می‌زند و همه چیز بر اساس برنامه پیش می‌رود.»

آیا استقلال می‌تواند بابت دروازه‌بان‌هایش امیدوار باشد؟ بهزاد غلامپور در پاسخ به این سوال می‌گوید: «دروازه‌بان‌های ما شرایط خوبی دارند و خوب تمرین کردند. بدنسازی خوبی انجام دادند و طبق برنامه پیش می‌رویم. حسینی دروازه‌بان خوب و ملی‌پوش ما کاملا آماده است و شرایط خوبی دارد و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و به اهدافی که ترسیم کردیم، دست پیدا کنیم.»

غلامپور از حل شدن پرونده پروپژیچ و استراماچونی نیز خوشحال است. مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره زوایای برطرف شدن این مشکل نیز توضیحاتی داد: «واقعا کادر مدیریتی زحمت کشیدند. فشار زیادی روی تیم و باشگاه بود و هواداران نگران بودند. باشگاه با یک ظرافت و مدیریت خاص این چالش را رد کرد و وگرنه کار سخت می‌شد و مطمئنا نمی‌توانستیم لیگ را ادامه بدهیم. خدا کمک کرد و کادر مدیریتی باشگاه با درایت کار خود را انجام دادند و پرونده بزرگی را بستند.»

برخی اعتقاد دارند که مربیان باید قول قهرمانی بدهند. غلامپور اما چنین نظری ندارد. مربی دروازه‌بان‌های استقلال حرف‌هایش را با این جملات تمام کرد: «تمام تلاش و زحمت‌های خود را برای هواداران انجام می‌دهیم. هیچ مربی نمی‌گوید تیم من قهرمان می‌شود و هیچ کس نمی‌تواند وعده بدهد و تکلیف لیگ هفته آخر مشخص می‌شود. فصل گذشته شاید اگر اشتباهات داوری نبود، شرایط برای استقلال تغییر می‌کرد اما ما از هفته اول برای خوشحالی هواداران و با انگیزه فراوان به میدان می‌رویم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج