جاباما
۸۸۹۲۵۶
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

ممنوعیت آزمون‌های علمی در مدارس ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش گفت: مطابق مصوبه ۹۵۱ شورای عالی آموزش و پرورش، برگزاری آزمون‌های مختلف ذهنی از جمله چرتکه، کانگورو و... برای دانش‌آموزان ابتدایی مغایر با اصول‌ تربیتی مورد تاکید سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش است.

خبرآنلاین: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش گفت: مطابق مصوبه ۹۵۱ شورای عالی آموزش و پرورش، برگزاری آزمون‌های مختلف ذهنی از جمله چرتکه، کانگورو و... برای دانش‌آموزان ابتدایی مغایر با اصول‌ تربیتی مورد تاکید سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش است.

رضوان حکیم‌زاده در نشست علمی تخصصی مدیران منتخب مدارس ابتدایی استان گفت: مطابق مصوبه ۹۵۱ شورای عالی آموزش و پرورش، برگزاری آزمون‌های مختلف ذهنی از جمله چرتکه، کانگورو و... برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی مغایر با اصول‌ تربیتی مورد تاکید سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه براساس سند تحول بنیادین در نظام آموزشی جدید به هیچ عنوان اجازه داده نمی‌شود که کودکان بازیچه سودجویی مؤسسات شوند، اظهار کرد: باتوجه به تاکیدات مبنی برمخالفت با برگزاری آزمون‌های مختلف و همچنین استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی، استفاده از تبلیغات صدا و سیما، یک کار ضدتربیتی است که منجر به سردرگمی خانواده‌ها می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مدارس ابتدایی نباید جولانگاه آزمون و مسابقه باشد، افزود: باید در دوران ابتدایی مهارت و خلاقیت کودکان را تقویت کرد، براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، مجوزهایی که تا پیش از مصوبه شورا برای ورود کتاب‌های کمک آموزشی و آزمون‌ها صادر شده است، بی‌اعتبار محسوب می‌شود، این وزارتخانه در راستای نظارت بر فعالیت مدارس و آگاهی رساندن به خانواده‌ها در راستای ممنوعیت برگزاری این آزمون‌ها هموراه تلاش می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      مغایر بودن یعنی پرداخت نکردن وجه از سوی موسسه برگزار کننده یا واقعا پژوهش و تحقیق در رابطه با مغایرت ها انجام شده است که بعید میدونم در هر حال ما که تلف سیستم شما شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج