جاباما
۸۸۹۴۲۹
۲۱ نظر
۵۰۰۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کعبی: میناوند را نباید به باشگاه و تمرین راه بدهند

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس بدون حاشیه کار می‌کند، اما امثال میناوند از هزار طریق می‌خواهند به تیم ضربه بزنند.

خبرگزاری تسنیم: حسین کعبی در گفتگو با خبرنگار، درباره حاشیه‌های پیرامون تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز لیگ برتر و انتقاداتی که به اردوی این تیم در ترکیه می‌شود، اظهار داشت: شرایط پرسپولیس خوب است و مشکلی ندارد، اما دوستانی که پشت صحنه هستند، بهتر است حاشیه‌سازی برای این تیم را کنار بگذارند.

عده‌ای وقتی دیدند برانکو از پرسپولیس رفته، شروع به انتقاد کردند، افرادی که تیم ندارند و از عمد می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند.

کعبی: میناوند را نباید به باشگاه و تمرین راه بدهند

مهرداد میناوند یکی از این افراد است که می‌خواهد با مصاحبه‌های حاشیه‌ای خودش را مطرح کند. مردم و هواداران با رفتن برانکو نگران پرسپولیس هستند و با این شرایط باز هم عده‌ای می‌خواهند اوضاع تیم را خراب کنند.

وی با بیان اینکه «پرسپولیس با وجود افرادی مثل کریم باقری و سید جلال حسینی مشکلی نخواهد داشت» عنوان کرد: تیم بدون حاشیه کار می‌کند، اما افرادی همانند میناوند از هزار طریق می‌خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند.

امثال این افراد را نباید به باشگاه و سر تمرین راه بدهند. افرادی که واقعاً به فوتبال ضربه می‌زنند. من در سپیدرود دیدم که خداداد عزیزی آمد و چطور تیم را نابود کرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس تاکید کرد: اجازه بدهید این تیم در آرامش کارش را بکند، پرسپولیس هواداران زیادی دارد و حتی یک پیرزن ۷۰ ساله را بابت رفتن برانکو، مقابل ساختمان باشگاه می‌آورد.

در حال حاضر همه تیم‌ها روی پرسپولیس زوم کرده اند تا دیگر قهرمان نشود، سپاهان را ببینید که چطور بی سر و صدا کارش را انجام می‌دهد. دیگر تیم‌های مدعی نیز همین شرایط را دارند، اما در پرسپولیس عده‌ای اجازه برقراری آرامش را نمی‌دهند.

کعبی خاطرنشان کرد: چرا بعد از اینکه برانکو از پرسپولیس جدا شد، عده‌ای سر و کله‌شان پیدا شده و حاشیه‌سازی می‌کنند؟ دلیلش این است که برانکو به این افراد باج نمی‌داد و حالا که از تیم رفته، این افراد ۲۰ متر زبان در آورده‌اند.

پرسپولیس از داخل حاشیه ندارد، اما دوستان درباره خودشان چه فکر می‌کنند که اینقدر درباره همه چیز تیم اظهار نظر می‌کنند و تیم را به حاشیه می‌برند؟ واقعاً فکر می‌کنند در این باشگاه سهیم هستند؟ شما چه کار دارید که تیم کجا می‌رود و اردو می‌زند؟ باشگاه‌ها باید برنامه‌هایش را اجرایی کند,، چون باید پاسخگوی مردم و هواداران باشد. اینکه افرادی تیم ندارند و بیایند مصاحبه کنند که اردوی پرسپولیس در ترکیه خوب نبوده، چه دردی را دوا می‌کند؟

بازیکن پیشین تیم ملی ایران، با بیان اینکه دیگر اخبار را پیگیری نمی‌کند، تصریح کرد: در فوتبال ما آنقدر فساد وجود دارد که دیگر برای پیگیری آن علاقه‌ای ندارم. فوتبال ما پاک نیست و کثیف است.

الان مسئول اتفاقات بدی که در فوتبال ما رخ می‌دهد کیست؟ بعد از اینکه مقصران فاجعه فینال جام حذفی محروم شدند، چه اتفاقی رخ داد؟ چرا باید افرادی مثل علی کریمی، علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در فوتبال ما تیم نداشته باشند و دلال‌ها بیایند تیم‌داری کنند؟ این چه فوتبالی است؟

وی ادامه داد: در این فوتبال همه ترسو و دنبال جیب و صندلی خودشان هستند، اما من حرفم را می‌زنم و از کسی ترسی ندارم. در سپیدرود چیز‌هایی دیدم که به وقتش خواهم گفت. واقعاً حالم از این فوتبال به هم می‌خورد و دیگر از این فوتبال بدم می‌آید، برای همین می‌خواهم از این فوتبال دور باشم.

کعبی اظهار داشت: فردی تیمش را به لیگ دسته اول می‌فرستد و سال بعد دوباره تیم لیگ برتری می‌گیرد! این یعنی چه؟ همین فرد امسال برای ۴ باشگاه لیگ برتری، تیم بسته و در برنامه‌های تلویزیونی نیز مدام دعوت می‌شود و حضور دارد. چرا یک بار حسین کعبی را دعوت نمی‌کنند؟ تاکنون چند برنامه به جز برنامه نود من را دعوت کرده است؟ چون من اهل رابطه و پول نیستم و می‌دانند که اگر به برنامه‌ای بروم همه چیز را خواهم گفت.

مربی پیشین سپیدرود رشت عنوان کرد: خداداد عزیزی به برنامه‌ای تلویزیونی می‌رود و عکس من را به او نشان می‌دهند و می‌گوید «مگر قرار نبود عکس آدم‌های بزرگ را نشان دهید»! مشخص است که همه چیز برنامه‌ریزی شده است. بعد هم گفتند که در پشت صحنه همه دارند می‌خندند,، اما آقایان! من با این کار‌ها نه بزرگ شدم و نه کوچک می‌شوم.

وی ادامه داد: من آدمی نیستم که پولی باشم و به برنامه‌ای بروم و حرف بزنم. آقای عزیزی! من سفارشی نیستم و روی پله‌های فدراسیون قرارداد امضا نکردم. همه جا می‌گوید که چرا کعبی باید ۴۰ بازی ملی از من بیشتر داشته باشد، تو ۴۰ بازی ملی از من کمتر داری و این برای تو تبدیل به مشکل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم

      دمت گرم مرد ولی میناوند رو خوب اومدی بخدا با اینکه استقلالی ام ولی بی غرض میگم چه دلیلی داشت میناوند به فرهاد مجیدی توهین کنه همه دیدن مجیدی چقدر بزرگوارانه سکوت کرد و جوابش را نداد بعد خودش پشیمون شد معذرت خواهی کرد این اتفاق در مورد رحمتی و منصوریان هم افتاد واقعا چرا یعنی با توهین کردن به دیگران چجور میخواد به جایی برسه؟؟؟

    • ارتش سوراخ دار

      آقای کعبی تو واقعا مردی هر چی در مورد مینا خانم گفتی مثل سند ششدانگ واقعیت داشت به نظر من این مینا خانم بایست بره آشپزی بکنه نه اینکه در مورد فوتبال نظر بده

      پاسخ ها

      • امین تسلا

        خدا وکیلی طرفدارای پیروزی خودتون از میناوند چندشتون نمیشه؟؟!!!

    • بدون نام

      از اینکه بانو مینا احمقه شکی نیست
      و تو هم زیر ابرو برندار تا به برنامه تلویزیونی دعوت شدی

    • بدون نام

      خودتم که داری حاشیه درست میکنی خدای حاشیه

    • بدون نام

      میناوند یک ادم پاچه خوار و زیراب زنه . بگو جناب میناوند چند بار تو پارتی مختلط گرفتنت ؟بعد واسم ظاهر ادمهای مومن و گرفته مردک پاچه خوار

    • مالد

      توهم مثل بانومیناابروتتوکردیدپس ازبه قماشید.دیگه.چرازیرابشومیرنی

    • بدون نام

      من نمی دونم چرا بازیکنان و مربیان ما تا وقتی که تیم دارند فوتبال پاک است و همه چیز طبق مقررات و قانون در حال انجام است ولی به محض اینکه بدون تیم می‌شوند فوتبال هم می‌شود ناپاک و پر از فساد و قول می‌دهند روزی هم خیلی از چیزها را افشا کنند و هیچوقت هم هیچ چیزی رو افشا نمی کنند. جالب اینجاست که همه هم خود را رک گو بی شیله پیله و راستگو می‌دانند.

    • اوسیراک

      هرچندم کعبی هم ادم بی ادبیه ولی ادمی به بیشعوری خداداد عزیزی تو تاریخ ایران نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کن خداداد نخور چقدر میسوزی
        خداداد چون حرف حق رو میگه بده تو خوبی

      • عارف

        دمت گرم واقعا راست گفتی

    • بدون نام

      کعبی که کلا یک نیم فصل بیشتر برای پرسپولیس بازی نکرد حالا به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس مصاحبه هم می کنه.از بین چندین تیمی که در آن بازی کرده کمترین مدت را در پرسپولیس بوده.حالا کاری نداریم که حضور امثال میناوند در فضای فوتبال ما هیچ اثری جز برای مطرح کردن خودش ندارد.

    • بدون نام

      زنده باد کعبی.......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه این عزیزان سرمایه های فوتبال ما هستند که متاسفانه در سپید رود باهم مشکل پیدا کردند وهر سه هم دلسوز فوتبال امیدوارم کدورتشان را کنار بگذارند و اسیر حاشیه سازان سود جو مافیا نشوند به استقلالیها هم هیچ ربطی نداره برو در مورد تیم خودت کامنت بزار آبم حتما بریز اونجا که میسوزه تابستونم هست کار خیلی سختره

    • بدون نام

      چرند نگو تو طرفدارپرسپولیس نیستی میناوندازسر دلسوزی حرف میزنه اینقدرهم به خداداد حسادت نکن قبول کن تودر سطح خداداد نبودی بهترین بازیکن آسیا شدن کار هرکسی نیست

      پاسخ ها

      • علیرضا

        درست گفتی ، خداداد و میناوند دونفر بیشعورند که به فوتبال ایران خیلی ضربه زده اند .

    • بدون نام

      واقعا قیافه میناوند خجالت اور برای ما پرسپولیسیا

    • کامران

      لطفا به مینا خانم توهین نکنید!

    • بدون نام

      مینا خانم که اصلا کسی ادم حساب نمیکنه البته بلانسبت خانم های محترم ولی تو هم خودتو زیاد جدی نگیر دست کمی از اون نداری ولی خداداد بخاطر گلهایی که قبلا زد وقیافه معصوم قبلش یه ذره از دوتاتون ادم تره البته اون هم جدیدا تو خط شماها افتاده

    • شهرام

      آخه اوسکول پشمک توبه خداداد میخوری انتر تو پشم خدادادم نیستی چه قدر دادی باهات مصاحبه کردن منتظر باش مینا جون فلکه روت باز کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز، مگر خداداد کیه نه ادب دارد ونه طرز صحبت کردن بلده ونه اصلا در قواره یه مربی محلی نیست چون نه مدیریت دارد ونه سواد ونه ادب ویه لمپن به تموم معنا بخاطر همین فقط چون دلقک بازی در میاورد وهمه رو میخنداند ومضحکه همه میشود دعوتش
        میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج