جاباما
۸۸۹۸۵۳
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

اتفاق عجیب رسانه‌ای در باشگاه استقلال

مدیر روابط عمومی استقلال امروز اقدام جالبی کرد. او چیزی را تکذیب کرد که خودش هم درباره آن اطلاع ندارد.

خبرآنلاین: هواداران استقلال نگران شکایت شفر از آبی‌ها هستند. این هم می تواند از آن جمله شکایت هایی باشد که در آینده مدیران بعدی را با مشکل بزرگی روبرو کند و دوباره استقلال را تا مرز کسر امتیاز و حذف از آسیا پیش ببرد. اخیرا خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شفر ۳۰۰ هزار دلار از فصل قبل طلب دارد و ادعا کرده باشگاه باید ۵۰۰ هزار دلار هم برای فصل جدید به او غرامت بدهد. او در کمیته انضباطی فیفا ادعا کرده استقلال باید ۸۰۰ هزار دلار پرداخت کند.

با وجود نگرانی طرفداران حامد حاجیلو مدیر روابط عمومی تازه وارد استقلال به تکذیب خبرهای اخیر پرداخت: «شایعاتی که درباره باشگاه استقلال مطرح می‌شود، با توجه به وضعیت فضای مجازی و میلیون‌ها خبر و شایعه‌ای که همه روزه مطرح می‌شود، باشگاه باید پاسخگو باشد، اما اگر بخواهیم به همه آنها پاسخ بدهیم باید یک کمیته تکذیب تشکیل دهیم.» او در ادامه با وجود تکذیب خبر، اعلام کرد خودش اطلاعی از آن ندارد: «در رابطه با وضعیت بدهی استقلال به شفر اطلاع دقیقی ندارم اما این پرونده باید به سرانجام برسد.

آقای فتحی در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهند داد تا با کمترین خسارت، با توافق با آقای شفر این پرونده بسته شود. ما هم در فضای مجازی از شکایت ایشان با خبر شده‌ایم. در این رابطه از فیفا اطلاعیه‌ای به ما نرسیده است. این موارد به شکلی نیست که به زودی به نتیجه برسند. اما باشگاه استقلال قطعا سعی خواهد کرد هرچه زودتر این پرونده به سرانجام برسد و با کمترین خسارت با شفر توافق کند.»

نکته اینجاست که همین چند روز قبل اسماعیل خلیل زاده عضو هیات مدیره استقلال رسما اعلام کرد شفر از این باشگاه شکایت کرده است ولی ظاهرا حاجیلو از آن مصاحبه هم خبر ندارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      کجاش عجیبه؟ توچرا حاشیه های لنگو نمیگی؟ چرا بدهی لنگ حکومتی ب برانکوه و دستیاراش و بودیمیر رونمیگی؟ اونام دارن شکایت میکنن. چیه بهتون سفارش کردن واس لنگ حکومتی حاشیه درست نکنید؟ چاپ یا عدم چاپ این کامنت ملوم میکنه ک لنگی هستی یا ن

      پاسخ ها

      • منصور

        اب رو بریز اونا که میسوزه
        خخخخ
        چشاتونو رو بدهی ها و ریخت و پاشای تیموتون میبندید و برا پرسپولیس بازی میکنید
        بچسب به تیمت کیسه کش بی منطق

    • حمیرا نفسش شجاع سیامک علیرضا علی تمام خطم کلام

      حقشه خخخ

    • بدون نام

      بزودی خبر بهتون میرسه.شفر مربی خوبی بود الکی سوخته شد تا دست اندرکاران تیم حاشیه امنیت برا خودشون دست کنند هرچند تیم به حاشیه بره.حالا باید هی دنبال شفر بدون.بازم خطر و دلنگرانی و استرس و اصطراب برا تیم و هواداران.

    • بدون نام

      کیسه کش حقیر هرسال 20بازیکن داخلی چندتا بازیکن خارجی و مربی های که شما گرفتین بدون افتخار ولی ازنظر قیمت بیشتر از تیم ما بوده حالا بااون منطق احمقانت کی داره پول بیت امالو میخوره یه ابم روش

    • سمیه سنجیده

      برترین ها معلوم هست تو طرف دولتی طرف تیم قرمزی تمام اخبار ورزشی تون شده گفتن از استقلال چرا به عدالت رفتار نمیکنی .دست بالای دست بسیاره و دست خدا بالاترین دستهاست .شک نکن. منتشر کننده این مطالب از تیم آبی .خدا همه رو میبینه تو رو هم میبینه .خدا ازت نگذره که چوب لای چرخ میزاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج