جاباما
۸۹۰۳۱۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیش فصل پر اشتباه برای رئال مادرید

رئال مادرید با وجود تغییرات زیاد پیش فصل بدی را سپری کرد و نتایج ضعیفی به دست آورد.

ایسنا: به نقل از آس، حضور رئال مادرید در جام بین المللی قهرمانان که با داربی مادرید به پایان رسید بیش از همه ابهام را در مورد تیم زین الدین زیدان به وجود آورد. یک تیم بی حال، قراردادهای ناامید کننده، آسیب دیدگی‌ها، بازگشت مارسلو و تونی کروس، داستان باورنکردنی گرت بیل و ... در این تورنمنت دیده شد.

مادرید بی پروا

آنالیز زیدان از شکست سنگین ۷ بر ۳ در داربی مادرید نداشتن انسجام بود. می‌توان آن را به دو بازی دیگر که سفیدپوشان در جام بین المللی قهرمانان انجام دادند بسط داد. همه تیم‌ها در یک ربع اول بازی دروازه مادرید را باز کردند. تولیسو (دقیقه ۱۵) برای بایرن گلزنی کرد. اوبامیانگ در دقیقه ۱۰ برای آرسنال گلزنی کرد. دیگو کاستا (دقیقه ۱) و ژائو فلیکس (دقیقه ۸) نیز در این مدت کوتاه دو بار دروازه سفیدپوشان را باز کردند تا مادرید به خواب رفته را با جشنواره گل بیدار کنند.

سه سقوط با تکرار همان اشتباه. همچنین یک آمار ترسناک دیگر به ثبت رسید؛ دروازه مادرید در سه بازی ۱۲ بار گشوده شد. اگر اتلتیکو در داربی از موقعیت‌هایش بهتر استفاده می‌کرد شاید تعداد گل‌هایش به ۱۰ هم می‌رسید.

تحول بدون انرژی

می‌گفتند مادرید در این تابستان متحول شده است. پنج امضای قرارداد ۲۹۸ میلیون یورو برای این تیم هزینه برداشت. با این حال یازده بازیکن اصلی بدتر از یازده بازیکن فصل قبل ظاهر شدند. بیش از همه نمایش ضعیف ادن هازارد قابل توجه بود. او با سطح خود خیلی فاصله داشت. مندی و یوویچ که در مجموع ۱۰۸ میلیون یورو برای مادرید هزینه برداشتند هیچ تفاوتی ایجاد نکردند.

یوویچ ناامید کننده

بازیکن صربستانی با قراردادی ۶۰ میلیون یورویی به مادرید پیوست تا جانشین کریم بنزما شود اما در هر بازی یک اتفاق رخ داد. مهاجم ۲۱ ساله برابر بایرن ۴۵ دقیقه بازی کرد اما حتی یک ضربه هم به توپ نزد. یوویچ برابر آرسنال تنها ۱۵ دقیقه بازی کرد چون زیدان باید یک بازیکن را جایگزین ناچوی اخراج شده می‌کرد. بازیکن صربستانی در دقیقه ۲۸ داربی مادرید با یان اوبلاک برخورد داشت و مجبور شد زمین را ترک کند.

بازگشت مارسلو و کروس

از سمت بازیکنان جدید هیچ هوای تازه‌ای نیامد و بازیکنان با تجربه، دوباره اشتباه‌های خود را تکرار کردند. مارسلو در یک توپ‌گیری سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد. به نظر می‌رسید مدافع برزیلی متحول شده اما آن دوره خیلی کوتاه بود. او برابر اتلتیکو نمایش ضعیفی داشت و باعث شد روخی بلانکو بارها از آن نقطه به مادرید ضربه بزند. همان اتفاق برای کروس رخ داد. در نبود کاسمیرو بازیکن آلمانی در اردو جایگزینش شد اما سطح پایینش آشکار بود. کروس چند وقت پیش قراردادش را تا سال ۲۰۲۳ با مادریدتمدید کرد.

آسیب دیدگی‌های متعدد

یوویچ در داربی به دلیل مصدومیت مجبور شد در دقیقه ۲۸ زمین را ترک کند تا چهارمین بازیکن آسیب دیده مادرید در ۱۸ روز اخیر باشد. براهیم در دومین روز آغاز تمرینات پیش فصل آسیب دید. سپس مارکو آسنسیو رباط صلیبی پاره کرد و مندی با مشکل عضلانی روبرو شد. فصل گذشته مادرید چنین شرایطی را تجربه کرده بود و دوباره این سناریو تکرار شد.

دروازه‌بان‌ها، موضوع بی پاسخ

نه تیبو کورتوا و نه کلیور ناواس عملکرد برجسته‌ای نداشتند. زیدان اعلام کرد شرایط دروازه‌بان‌ها در این فصل کاملا آشکار است اما زمانی که در نیوجرسی از سرمربی فرانسوی سوال شد از پاسخ به آن طفره رفت. ناواس خیلی جدی به کار خود ادامه داد چون قبول کرد که در مادرید بماند. حتی با وجود این که دوست نداشت دروازه‌بان شماره ۲ تیمش باشد.

داستان بیل پایان ندارد

اگر رئال مادرید داستان عحیبی را در تابستان به ثبت برساند، بهترین مثال گرت بیل است. ماجرا از هیوستون آغاز شد. مهاجم ولزی تصمیم گرفت بازی نکند چون تصور می‌کرد که قرار است در لیگ چین پا به توپ شود. با این حال به این کشور نرفت و برابر آرسنال بازی کرد. او حتی گل هم به ثمر رساند. دقیقا پیش از داربی دوباره بحث فروش این بازیکن داغ شد اما برابر اتلتیکو بازی کرد. مساله بیل از طریق زیدان پیگیری می‌شود که از دست مهاجم ولزی عصبانی است. خبرنگاران دائم از سرمربی مادرید درباره او می‌پرسند اما جواب قاطعی نمی‌گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج