جاباما
۸۹۰۳۸۷
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

قربانی: تصمیم استراماچونی مبتدیانه بود

پیروز قرانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط الان استقلال شبیه به هندوانه در بسته است و تا زمانی که مسابقات شروع نشوند نمی‌توانیم اظهار نظر خاصی انجام داد.

خبرگزاری میزان: پیروز قربانی در خصوص شرایط استقلال پیش از حضور در لیگ برتر اظهار داشت: شرایط الان استقلال شبیه به هندوانه در بسته است و تا زمانی که مسابقات شروع نشود، نمی‌توانیم اظهار نظر خاصی انجام دهیم. پس از انجام چند بازی می‌توان درباره عملکرد استراماچونی در استقلال بهتر صحبت کرد. تصمیم کادرفنی این بوده بازیکنانی که از لحاظ فنی به کار تیم نمی‌آیند را کنار بگذارند.

وی ادامه داد: از بازیکنان خارجی که به این تیم آمده‌اند شناختی ندارم اما بازیکنان داخلی بد نیستند و ممکن است آنها بر خلاف تصورات عملکرد درخشانی داشته باشند و با شروع لیگ کارآیی بهتری برای استقلال داشته باشند.

قربانی در مورد اینکه آیا استقلال توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد یا خیر، عنوان کرد: کار سختی پیش‌روی استقلال است و ممکن است با این صحبتی که انجام می‌دهم هواداران استقلال به من توهین کنند. ثبات مهم‌ترین چیز در یک باشگاه محسوب می‌شود اما استقلال فاقد این موضوع است. سایر تیم‌های لیگ برتری هم شاکله اصلی خود را حفظ کردند و هم چند بازیکن جدید به تیمشان اضافه کردند تا شرایط بهتری را در لیگ نوزدهم پیدا کنند اما شرایط استقلال اینطور نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چون استراماچونی شناخت چندانی از فوتبال ایران ندارد، نیاز به زمان دارد تا متوجه شویم که آیا می‌تواند در استقلال موفق شود یا خیر. استراماچونی با حرکتی مبتدی گونه مانع از این شد تا دستیاران ایرانی در کادر مربیگری استقلال حضور داشته باشند و این تصمیم او بی‌احترامی به مربیان ایرانی محسوب می‌شود. در این مواقع وظیفه فتحی یا هر مدیرعامل دیگری است تا نگذارد سرمربی برای او تصمیم‌گیری کند اما اینطور نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا خوب کرد آخی تو چی سرت میشه که دسیاز بشی از اون خبرنگارانی هم که دم دقیقه با تو مصاحبه میکنن تا تیم رو به حاشیه ببرن

    • الف

      چون شما رو انتخاب نکرده مبتدیانه بود

    • تاج کبیر،چهار فینال اسیا،دوقهرمانی اسیا،رکوردار لیگ برتر

      اینکه دلش نخواد زیرابش زده بشه مبتدیانه هستش؟اینکه همه مربیان ایرانی خودشون رو برتر میدونن یکم هضمش سخته.این مدت چندتا مصاحبه از استراماچونی دیدی؟؟چند تا مصاحبه کردی اقای قربانی؟؟متاسفم که اینقدر دنبال پست و مقامی.تقاوتمون با لنگیا همینه که اونا همش حمایت میکردن ما تاجیا اونوقت...

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      توهنوز داری میسوزی

    • امیر موری

      استاد پیروز قربانی هستند ، مربی لیورپول که استراماچونی و کیروش و کالدرون و برانکو رو قبول ندارند ،استاد حتی دیپلم متوسطه ندارند البته

    • بدون نام

      پرسپولیسی هستم حرف حساب مثل دو دوتا چهار تا است برا آقا فیروز احترام خاصی قائل هستم واقعا باسواده مثل بعضی ها درپیتی نیست اگر کنار استقلال بود مخصوصا این کنار این مربی ایتالیای خیلی کار استقلال راحت تر بود یارو از اون سر دنیا اومده پول ونون ایرانی رو میخوره کمک ایرانی رو پس میزنه اونم یکی مثل آقا فیروز که سواد فوتبالی اش بالا ست واقعا کار شناسه * ج * از شیراز ⚽

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم فیروز که میگی میشه فیروز کریمی،ایشون پیروز هستن از نوع قربانی.

      • بدون نام

        بهترین کار استراماچونی اخراج تو بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج