۸۹۰۳۸۹
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

۲ گردشگر در زاینده رود غرق شدند

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: ۲ گردشگر عصر یکشنبه در رودخانه زاینده رود حوالی روستای "چلوان" شهرستان سامان غرق شدند.

ایرنا: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: ۲ گردشگر عصر یکشنبه در رودخانه زاینده رود حوالی روستای "چلوان" شهرستان سامان غرق شدند.

محسن ابراهیمی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز یک آقای ۴۵ ساله و دختر ۱۶ ساله در این رودخانه غرق شدند که برغم احیای قلبی و ریوی، این ۲ تن جان باختند.

به گفته وی، این افراد با تلاش اعضای جمعیت هلال احمر، تیم نجات غریق شهرستان و کمک جوامع محلی به بیرون از رودخانه انتقال داده شدند.

فرماندار شهرستان سامان نیز گفت: این دختر ۱۶ ساله که از شهرکرد از سوی موسسه قلم چی به حاشیه رودخانه آمده بود بر اثر بی احتیاطی به داخل رودخانه سقوط کرد.

کمال اکبریان افزود: نیروی خدماتی این موسسه برای نجات جان این دانش آموز به داخل رودخانه می روند که به دلیل شدت جریان آب و ناآشنایی با فنون شنا هر نفر غرق شدند.

به گفته وی، این افراد با تلاش اعضای جمعیت هلال احمر، تیم نجات غریق شهرستان و کمک جوامع محلی چند کیلومتر پایین تر از آب گرفته شدند.

براساس اعلام گزارش پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در سال گذشته ۲۲ مورد فوتی (۵ زن و ۱۷ مرد) به دلیل غرق شدن به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شدند که نسبت به سال ۱۳۹۶ که ۱۴ مورد (۱ زن و۱۳ مرد) بود ۵۷ درصد افزایش داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Dr. setayesh

      امسال متأسفانه چقد آدم غرق شدند. کاش یکم دقت بیشتری میشد

    • بدون نام

      یا زاینده رود از خشکیش مردمو میکشه یا از تریش.والا قتلگاه شده همه جای این مرز و بوم

    • خانم عزیزی

      دختره دختر همکار من بوووود،محدثه زارعی،خدا برا هیشکی نخواد

    • اکبر

      اگردریاآزادبود زن ومردوپسرودخترشنابکنند ایناالان زنده بودن؟اگرازبچگی پسرودخترباهم شنامیکردن حالاهمه از زن ومردگرفته تاپیرمرد؟ همه شنابلدبودن

    • رئیسے

      غلط کردن کہ محدثہ دسبند طلا داشتہ غلط کردن محدثہ میخواستہ عکس سلفے بگیره محدثہ بہ اسرار مدیر مدرسشون رفتہ و مادرش اصلا رضایت نداشتہ محدثہ رو پرت کردن تو آب محدثہ دختر آرومے بود و اصلا شیطنت نمیکرد من دختر خالشم و دارم میسوزم از این اراجیف دروغ الهے خیر نبینید با این گزارشاتتون

    • بهرامی

      اگردرگردشهای گروهی مثل اردوی مدارس کنارزایندهمراخودشون ناجی هم می بردن این اتفاق ناگوارنمی افتاد چراازاین اتفاقات اینقدرراحت رد میشین کاش مسئولین همه جوانب درنظر بگیرن تا شاهدوقایعی چنین ناگوارنباشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج