جاباما
۸۹۰۶۷۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

انتشار جزئیات جدید از سریال «جان ویک»

با اعلام رئیس شبکه استارز، سریال «جان ویک» پیش درآمدی بر مجموعه فیلم‌های سینمایی آن خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: بعد از موفقیت سه گانه جان ویک، اعلام شد که یک فیلم دیگر از این فیلم سینمایی ساخته خواهد شد؛ حالا سریال آن نیز با عنوان «کانتیننتال» (Continental) در حال ساخت است و اعلام شده که پیش درآمدی بر سه گانه جان ویک خواهد بود و اتفاقاتی که قبل از این فیلم‌ها روی داده را روایت می‌کند.

انتشار جزئیات جدید از سریال «جان ویک»

این سریال روی هتل معروفی که در فیلم سینمایی جان ویک شاهد آن بودیم، تمرکز خواهد داشت؛ هتلی که قاتل‌های حرفه‌ای در آن سکونت می‌کردند و در مدت اقامتشان هیچ چیزی آن‌ها را تهدید نمی‌کرد.

جفری هرش، رئیس شبکه استارز در برنامه منتقدین تلویزیونی درباره این سریال گفت: سریال «جان ویک» داستان قبل از فیلم‌ها را روایت می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که کیانو ریوز هم در این سریال حضور دارد، گفت: سوال خوبی است، اما به آن جواب نخواهم داد. به همین خاطر حضور کیانو ریوز در این سریال به اما و اگر کشیده شد. این در حالی است که پیش از این چاد استاهلسکی (کارگردان سه گانه «جان ویک») اعلام کرده بود، هم او و هم کیانو ریوز در این سریال حضور دارند.

گفتنی است تاریخ اکران قسمت چهارم این مجموعه سینمایی منتشر شده و به احتمال زیاد بعد از اکران آن، پخش سریال نیز آغاز خواهد شد. قسمت جدید جان ویک در می‌ سال ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران می‌شود. گفتنی است کیانو ریوز این روزها در حال ایفای نقش در فیلم سینمایی «بیل و تد» است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج