جاباما
۸۹۱۳۰۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 9 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما عاشق مطالعه و بالا بردن سطح دانش و آگاهی خود هستید. جاه طلبی ذاتی شما در کنار اعتماد به نفس بالایی که دارید امسال به شما کمک خواهد کرد تا در زمینه ی حرفه ای موفقیت های چشمگیری را به دست بیاورید. شما همیشه آماده ی کمک به دیگران هستید و امسال هم حاضرید تا برای یاری رساندن به دیگران پیش قدم شوید. دوستان و خانواده تان روی کمک های شما حساب ویژه ای باز می کنند و در زمان مشکلات برای مشورت به سراغتان خواهند آمد. امسال از لحاظ سلامتی در مقایسه با سال گذشته برای شما سال بهتری خواهد بود و اگر هم مشکلی داشته باشید در حد کمر درد و سردرد و سرماخوردگی خواهد بود. از لحاظ اقتصادی هم امسال برای شما یک سال پربار و همراه با موفقیت خواهد بود و سود زیادی به دست خواهید آورد. اگر اهل تجارت هستید و کسب و کار مستقلی دارید فرصت های فوق العاده ای برای گسترش فعالیت های خود و کسب درآمد بیشتر در اختیارتان قرار خواهند گرفت. در مورد روابط عاطفی تان امسال باید جسارت بیشتری از خودتان نشان دهید و برای برداشتن قدم اول منتظر طرف مقابلتان نمانید. اگر بخواهید تا وقتی از اینکه صد در صد جواب مثبت خواهید گرفت مطمئن نشده اید گامی برندارید، باید خودتان را برای از دست دادن کسی که دوستش دارید آماده کنید. ماه های شهریور، مهر، آبان و تیر بهترین و مهم ترین ماه های امسال هستند.

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است با یک نفر آشنا شوید که از همان لحظه ی اول دیدن او صدایی از درونتان شما را تشویق می کند دو پای دیگر هم قرض کرده و پا به فرار بگذارید. با این حال چیزی در وجود این غریبه شما را به خود جذب می کند و دلتان می خواهد او را بیشتر بشناسید، پس تسلیم ترس درونی خود نشوید. سعی کنید امروز زیاد حالت جدی به خودتان نگیرید. اگر توانستید کمی زودتر به خانه بروید، دوستانتان را هم دور هم جمع کنید و با هم بازی کنید و حرف بزنید و بخندید. چه اشکالی دارد اگر هنوز آخر هفته نشده باشد؟ امشب برای بازی و تفریح فوق العاده است. برای پذیرایی هم به خودتان زیاد سخت نگیرید و آن را به ساده ترین شکل ممکن برگزار کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز شما به خاطر شخصیت آرام و سازگاری که دارید می توانید به شدت روی دیگران تاثیرگذار باشید. جذابیت شما می تواند شما را به هر جایی که دلتان بخواهد برساند، پس از آن به درستی استفاده کنید. به جنبه ی مثبت هر چیزی بیندیشید و نیمه ی پر لیوان را نگاه کنید. لبخند بزنید و خوشحالی را به خودتان و اطرافیانتان هدیه بدهید. اگر فشار کار اذیتتان می کند برای آرامش اعصابتان به نظافت بپردازید. میزتان را در محل کار مرتب کنید و یا خانه را تمیز کنید. هیچ گاه پایان یک عشق پایان یک زندگی نیست، شاید درد و ناراحتی برایتان به همراه داشته باشد، ولی بعد از این که این دوره را پشت سر بگذارید همه چیز از نو آغاز خواهد شد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

با وجود این که ممکن است در حال حاضر با موانع پیش بینی نشده ای مواجه شده باشید، شما از آن آدم هایی نیستید که زود از میدان به در می شوند. فاصله ی بین دنیای فعلی شما و دنیای رویاهایتان دارد بیشتر و بیشتر می شود و همین باعث شده است که از لحاظ عاطفی خیلی حساس شوید. شما این را می دانید که راهی پیش رو دارید که چندان آسان نیست و در اعماق قلبتان آرزو می کنید که ای کاش راهی که در پیش گرفته اید منجر به شکست نشود. حتی اگر شکست بخورید، خوشبختانه اراده و پشتکار شما باعث می شود که خیلی زود سر پا بایستید. یادتان باشد که شکست همیشه فرصتی است تا راه رسیدن به پیروزی را با آگاهی بیشتری در پیش بگیرید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز شما با وجود خبرهای نه چندان خوشایندی که به گوشتان می رسند سعی دارید نگرش مثبت خودتان را حفظ کنید، اما تلاش هایتان برای مخفی نگه داشتن تعجب و ناراحتیتان فقط اوضاع را بدتر خواهند کرد. سعی کنید کارها و وظایفتان را طوری تقسیم و اولویت بندی کنید که کمترین فشار به شما وارد شود، مسائل شخصی را هم برای آخر هفته ها بگذارید. شاید اعتماد به نفستان به اندازه همیشه نباشد، ولی این مسئله توانایی شما را از بین نمی برد و تنها باعث می شود احتیاط بیشتری به خرج دهید. اگر حوصله ندارید و دلتان می خواهد با خودتان خلوت کنید این موضوع را به عشقتان بگویید، بالاخره هر کسی در هر رابطه ای گاهی حق تنها ماندن را دارد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز شما به طور غیر منتظره ای جذب همان افرادی شده اید که شاید تا چند هفته ی پیش به نظرتان خیلی غیر عادی و غیر موجه می آمده اند. علایق شخصی شما آنقدرها که فکر می کنید هم تغییر نکرده اند، فقط نگرشتان تغییر کرده و می توانید از چارچوب های محدودی که برای روابط خود تعیین کرده بودید فراتر بروید. البته این شور و اشتیاق به احتمال زیاد زودگذر است و وقتی تازگی خود را از دست بدهد احساس آشنای نارضایتی به سراغتان خواهد آمد. شاید مثبت نگری چند وقت اخیرتان امروز با برخوردن به یک مانع در مسیرتان به چالش کشیده شود، اگر تسلیم نشوید ولی در عین حال واقع گرا باشید، خواهید دید که همه چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز اطرافیانتان ممکن است قضاوت اشتباهی راجع به شما و کارهایتان داشته باشند. بر خلاف تصور آنها احساسات شما به هیچ عنوان سطحی نیستند و فقط به فکر تفریح و خوشگذرانی نیستید و نگرشی خیلی عمیق تر نسبت به زندگی دارید. امروز احساسات شما پستی و بلندی های زیادی را تجربه خواهند کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به تنهایی بنشینید و احساسات خود را بنویسید. نوشتن یک نامه، ترانه و یا خاطره نویسی نیز به شما کمک خواهند کرد. خواهید دید که اوضاع به آن پیچیدگی که فکر می کنید هم نیست. اگر فکر می کنید صحبت کردن با عشقتان باعث آرامشتان می شود حتما این کار را انجام دهید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز رکود و سکون به پایان رسیده است و شما آماده اید تا با غرور و افتخار از گوشه ی خانه بیرون بیایید و توانایی هایتان را در اختیار دنیای اطرافتان قرار دهید. دلتان می خواست که می توانستید کارهایتان را به همان روش همیشگیتان انجام دهید، اما ممکن است چنین چیزی به خاطر اختلاف نظرهایی که وجود دارند، تاثیرات منفی روی روابط شما و اطرافیانتان بگذارد. با وجود این که احساسات در روابط نقشی کلیدی ایفا می کنند، اما در عین حال ابهامات و پیچیدگی هایی را هم به وجود می آورند. ساختن دیوارهای دفاعی به دور خودتان اصلا راه حل خوبی نخواهد بود، زیرا این دیوار علاوه بر مشکلات، راه عشق و علاقه را نیز خواهد بست.

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز لجبازی های دیگران برایتان واقعا آزار دهنده است و ممکن است حتی جلوی پیشرفتتان را بگیرد. شاید بد نباشد اگر بعضی از نگرش هایتان که نقشی بازدارنده در زندگیتان ایفا می کنند را کنار بگذارید. قدرت زیادی پشت احساسات شما نهفته است و شما نیاز دارید که آنها را بیان کنید. خیلی راحت خودتان را در مرکز توجه قرار داده و حرف هایتان را بزنید، نگران این هم نباشید که شاید دیگران با نظرات شما مخالف باشند. برای این که نتیجه کارهایی که اکنون می کنید را ببینید باید حداقل تا آخر هفته صبر کنید. به نظر می رسد حق انتخاب گسترده ای که در اختیار مجردها قرار دارد آنها را در تصمیم گیری دچار سردرگمی کرده است. به ندای قلبتان گوش کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما توجه ویژه ای نسبت به زیر دستان خود و افرادی که تحت نظارتتان قرار دارند نشان می دهید و سعی دارید هر کاری که از دستتان ساخته است را برای بهتر شدن شرایط کاری آنها انجام دهید، اما به نظر می رسد که برخی از این افراد دارند از این همه خوبی شما استفاده می کنند و از زیر انجام کارهایشان شانه خالی می کنند. اجازه ندهید که این موضوع باعث شود از خوبی هایی که می کنید پشیمان شوید و تر و خشک را با هم بسوزانید. اشتباه یک نفر را به پای همه ننویسید. امروز همسرتان از شما انتظار دارد که کمی بیشتر به او توجه کنید. شما از این که نقش قهرمان را بازی کنید لذت می برید، چرا قهرمان همسرتان نباشید؟!

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز رفتارهای سرسختانه و از روی لجبازی دیگران ممکن است باعث کند شدن روند پپیشرفت شما شود، اما بد نیست شما هم دست از لجبازی برداشته و این وضعیت را به عنوان نشانه ای در نظر بگیرید که شاید به معنای این باشد که باید در نگرش خود تغییراتی را به وجود بیاورید. امروز انگار همه چیز را روی دور کند گذاشته اند و شما هم هر چقدر بیشتر تلاش می کنید کمتر پیش می روید و زحماتتان راه به جایی نمی برند. شاید بهتر باشد که فعلا دست از تقلا کردن برداشته و به خودتان استراحتی بدهید. کمی کنار بایستید و اوضاع را در آرامش و بی آن که درگیر تقلا کردن باشید از نظر بگذرانید. این کار قطعا به نفع شما خواهد بود و باعث خواهد شد بتوانید ایراد کار خودتان و دلیل کاهش سرعتتان را پیدا کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما حال و هوای عاشق شدن دارید، اما فرصتی فوق العاده برای آغاز رابطه ای هیجان انگیز را به راحتی از دست خواهید داد. از دنیای مجازی بیرون بیایید و به جای شبکه های اجتماعی در دنیای واقعی به دنبال نیمه ی گمشده ی خود بگردید. با دیدن تفاوت های ظاهری که بین شما و اطرافیانتان وجود دارد به سادگی از میدان به در نشوید. اگر به طرف مقابلتان یک شانس دیگر بدهید خواهید دید که نقاط مشترک بسیاری که می توانید پیدا کنید خیلی بیشتر از حد انتظارتان هستند. یکی از دوستان یا نزدیکانتان ناگهان احساسات خود را به تندترین شکل ممکن بیان کرده و شما را تا حدی از خود ناراحت می کند که دلتان می خواهد خودتان را کنار کشیده و در لاک تنهایی خود فرو بروید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز شما بین تمایل همیشگی خود به حفظ ثبات و آرامش و میل زودگذرتان به داشتن تجربه ای هیجان انگیز ولی به یاد ماندنی دچار تردید و دودلی شده اید. به طور عادی این دو نمی توانند به صورت همزمان اتفاق بیفتند و وجود یکی دیگری را از بین می برد. اما شما امروز این فرصت را خواهید داشت که بین این دو تعادل ایجاد کنید. کافیست زاویه ی دیدتان را گسترش داده و همه چیز را تحت نظر داشته باشید. احساس می کنید همچون یک یویو در دست یک نفر دیگر بالا و پایین می روید. قربانی دیگران نباشید و از حق خودتان دفاع کنید، حتی اگر آنها از دست شما ناراحت شوند. فقط تا جایی که می توانید حرف هایتان را با دقت انتخاب کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۵/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج