جاباما
۸۹۱۳۶۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

هوآوی ۱۱۸میلیون دستگاه موبایل فروخت

هوآوی اعلام کرده در نیمه نخست ۲۰۱۹ میلادی ۱۱۸ میلیون دستگاه موبایل فروخته و درآمد شرکت از این بخش به ۳۲ میلیارد دلار می رسد.

خبرگزاری مهر: به نظر می رسد در نیمه نخست ۲۰۱۹ میلادی با وجود تحریم های آمریکا علیه هوآوی و مشکلات ناشی از آن رشد کسب و کار هوآوی تغییر چندانی نکرده است.

آخرین آمار نشان می دهد این شرکت در نیمه نخست سال جاری میلادی ۱۱۸ میلیون دستگاه موبایل فروخته است. به عبارت دیگر هواوی در هر ۳ ماه، ۵۹ میلیون دستگاه فروخته است. این روند سبب شده درآمد ۶ ماهه فروش موبایل های شرکت به ۳۲ میلیارد دلار برسد.

کسب و کار شبکه زیربنای هوآوی که شامل فروش سخت افزار به شبکه های بزرگ موبایل است نیز همچنان سودآور است. با وجود آنکه هواوی متهم شده عامدانه فناوری هایی توسعه داده که ایمنی ندارند، اما درآمد فروش این بخش به ۲۱ میلیارد دلار رسیده است.

به نوشته سایت خبری سی ان بی سی، درآمد هوآوی در ۶ ماهه نخست سال جاری میلادی ۲۳.۲ درصد رشد کرده است. کل درآمد شرکت چینی در مدت زمان مذکور به ۵۸.۲۶ میلیارد دلار رسیده است.

همچنین هوآوی اعلام کرده بخش فروش دستگاه هایش از جمله تبلت ها، پی سی و گجت های پوشیدنی نیز رشد کرده اند. اما جزئیاتی در این باره ارائه نکرده است.

این در حالی است که پیش از این «رن ژنگفی» مدیر شرکت تخمین زده بود تحریم های آمریکا طی ۲ سال به شرکت ۳۰ میلیارد دلار خسارت می زند و حتی آمار فروش خوش بینانه منتشر شده در آینده نیز تغییر می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چند روز قبل بازار موبایل بودم.برند هواوی پیشرفت بسیار زیادی داشته مخصوصا در زمینه دوربین و صفحه نمایش به طوریکه به نظر من تا چند سال بعد خیلی راحت باعث کاهش فروش شدید سامسونگ و ایفون میشه.

    • بدون نام

      هه فک کرده بود ایرانه.. ای ول چین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج