۸۹۱۳۹۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

علیرضا جهانبخش و فصلی پر از ترس و امید

مرغ‌های دریایی در فصل جدید گراهام پاتر را بر مسند هدایت تیم می‌بینند و به‌دنبال حضور در جایگاهی بهتر نسبت به فصل قبل هستند.

خبرورزشی: برایتون فصل گذشته دوران پرفراز و نشیبی را تجربه کرد و در پایان لیگ بعد از فرار از سقوط در لحظات آخر، کریس هاتن را اخراج کرد. شرایط برای وینگر ایرانی این باشگاه نیز چندان خوب نبود و جهانبخش نتوانست هیچ گلی بزند یا پاس گل دهد، اما او وعده داده در این فصل درخشش بسیار بیشتری داشته باشد. مرغ‌های دریایی در فصل جدید گراهام پاتر را بر مسند هدایت تیم می‌بینند و به‌دنبال حضور در جایگاهی بهتر نسبت به فصل قبل هستند. سایت radiotimes در گزارشی تمام اطلاعات لازم در مورد این تیم در فصل پیش‌رو را آورده است که در ادامه می‌خوانید:

عملکرد برایتون فصل گذشته چطور بود؟

آن‌ها فصل گذشته هفدهم شدند و بهای آن را هاتن پرداخت. سرمایه‌گذاری سنگین آن‌ها روی جهانبخش (۱۷ میلیون پوند)، بیسوما (۱۵ میلیون پوند) و ۶۵ میلیون پوند دیگر روی سایر خرید‌ها جواب مثبتی نداشت و باوجود بازیکنان جوان و بااستعداد، گلن مورای ۳۵ ساله بود که با زدن ۱۳ گل بار خط حمله تیم را به دوش کشید.

بازیکن کلیدی برایتون کیست؟

لویس دانک که سال گذشته یکی از باثبات‌ترین بازیکنان تیمش بود و به‌خاطر بازی‌های خوبش به تیم ملی انگلیس هم دعوت شد، ستاره برایتون است. او در حملات هوایی بسیار خطرناک است و باید شجاعت او را ستود. البته شاید او در چند روز آینده از باشگاه جدا شود، اما ماندن این بازیکن می‌تواند خبر خوشی برای هواداران باشد.

بزرگ‌ترین خرید این فصل برایتون که بود؟

لیاندرو تروسارد. برایتون در این فصل زیاد پول خرج نکرد و یکی از اصلی‌ترین خرید‌هایشان هافبک هجومی باشگاه خنک بود. او فصل گذشته در ۳۴ بازی در بلژیک ۱۴ گل زد و ۷ پاس گل داد و در فصل جاری می‌تواند سانتر‌های زیادی برای مورای ارسال کند. هواداران باید منتظر باشند تا این بازیکن با شرایط لیگ برتر وفق پیدا کند.

مربی برایتون کیست؟

گراهام پاتر. هرچقدر هاتن اصول‌گرا بود، پاتر نوآور است. این مربی هشت سال خوب در اوسترشوندز سوئد داشت و سپس باشگاه سوآنزی به سراغش آمد. او فصل پیش سوآنزی را دهم کرد و به‌خاطر سبک بازی تیم‌هایش با پپ گورادیولا مقایسه می‌شود. پاتر برای تأثیرگذاری به زمان نیز خواهد داشت و به‌نظر می‌رسد برایتون زیر نظر آن‌ها با سیستم ۱-۳-۲-۴ یا ۳-۳-۴ بازی کند که تفاوت زیادی با فصل پیش دارد.

بازی‌های پیش‌روی برایتون در هفته آغازین

هفته اول:۱۰ آگوست خارج از خانه مقابل واتفورد
هفته دوم: ۱۷ آگوست در خانه مقابل وستهام
هفته سوم: ۲۴ آگوست در خانه مقابل ساوت همپتون

هواداران چه می‌گویند؟

اسکات مک‌کارتی از سایت هواداری WEAREBRIGHTON: این فصل مخلوطی از ترس و امید است. امید به‌خاطر غیرقابل پیش‌بینی بودن پاتر و ترس به‌خاطر خرید تنها یک بازیکن بزرگ و مؤثر.

پیش‌بینی جایگاه در این فصل

هفدهم. پاتر مربی خلاقی است، اما جا انداختن فلسفه‌اش در تیم نیاز به زمان دارد. هواداران برایتون باید صبور باشند و بدانند انجام تغییرات کلی در یک شب اتفاق نخواهد افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج