جاباما
۸۹۱۳۹۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

«ستایش ۳» قوی‌تر از فصل‌های قبل است

فریبا نادری که این روزها سریال «ستایش ۳» را آماده پخش دارد، درباره نقش خود در این سریال و دیگر کارهایش توضیحاتی ارایه داد.

خبرگزاری صبا: فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون درباره نقش آفرینی در سریال «ستایش ۳» توضیح داد: من نقش «پری سیما» در سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب را بازی می کنم و مخاطبان می دانند «پری سیما» کاراکتری بسیار منفی است و با او آشنا هستند.

وی افزود: قصه فصل سوم این سریال از آن روزی شروع می شود که پری سیما «حشمت فردوس» را از خانه بیرون می کند و اموالش را بالا می کشد و بقیه ماجرا رقم می خورد.

بازیگر سریال «ستایش ۳» با بیان اینکه فصل سوم این سریال به درخواست مخاطبان ساخته شده است، بیان کرد: قصه این سریال به گونه ای بود که می شد با همان فصل ۲ به پایان برسد اما به دلیل تقاضای مردم فصل جدید آن ساخته شد. با توجه به آنکه من خودم در فصل اول این سریال نقشی نداشتم و مخاطب بودم و از فصل ۲ وارد سریال شدم، فصل ۱ را بیشتر از فصل ۲ دوست داشتم.

نادری ادامه داد: ولی در حال حاضر می توانم بگویم از نظر من با اختلاف «ستایش ۳» از دو فصل گذشته قوی تر، پخته تر و قصه های زیادی دارد.

وی که همچنین در سریال «از سرنوشت» نیز بازی می کند درباره دلیل پذیرفتن نقش «الهام» در این سریال مطرح کرد: متن روان، نگارش خوب و کاراکتر مثبت، مهربان و بی آلایش «الهام» از دلایل من برای پذیرفتن این نقش در سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان بود. از آن جایی که ۶ ماه درگیر نقش منفی «پری سیما» در سریال «ستایش ۳» بودم و در دو تا سه سال اخیر نقش منفی زیاد کار کردم، پذیرفتن این تضاد برای من خوب بود.

بازیگر سریال «از سرنوشت» با بیان اینکه در هر سه فصل این سریال حضور دارد، تصریح کرد: بازی من در این سریال سه روز پیش به پایان رسید و درباره نقش خود فقط می توانم بگویم «الهام» زنی است که عاشق بچه است، در وجودش مادرانگی دارد و همه زندگی خود را فدای بچه می کند.

به گفته نادری، سریال «از سرنوشت» که سه فصل دارد از فصل اول به فصل دوم ۸ تا ۱۰ سال می گذرد و از فصل دوم تا فصل سوم ۵ تا ۶ سال بعد را روایت می کند و وی در فصل سوم با چالش پیری در سریال حاضر می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهاد جدیدی برای بازی در تلویزیون دارد یا نه، بیان کرد: پیشنهاد جدید دارم ولی فکر می کنم، قبول نکنم چراکه نقش های پیشنهاد شده جذابیتی ندارد اما فعلا با یک سریال شبکه نمایش خانگی که در مرحله پیش تولید است قرارداد ضمنی بسته ام اما یک زمانی برای دست اندرکاران آن کار مشخص کرده ام که اگر تا آن زمان کلید نخورد، تعهدی به این پروژه ندارم.

نادری در پایان درباره حضور کمرنگ خود در سینما اظهار کرد: پیشنهاد قابل توجهی برای نقش آفرینی در فیلم های سینمایی نداشتم و ترجیح می دهم اگر می خواهم به سینما ورود کنم ورود درست و ماندگاری باشد تا فقط حضور داشته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      خدا به داد ما برسه خیلی حالا برنامه های تلویزیون خوبه دوباره ستایش پیداش شد همه ما که افسرده هستیم من متوجه نمی شم برای چی این جور سریالها رو میسازن با پول بیت المال.!!

    • بدون نام

      حال آد م بهم می خورد. بس است دیگر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج