۸۹۱۴۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بوکاجونیورز هم مشتری ایکاردی شد

رئیس باشگاه بوکا جونیورز از تمایل این تیم آرژانتینی برای خرید مهاجم اینتر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس باشگاه بوکاجونیورز آرژانتین اعلام کرد که این باشگاه برای جذب مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر با این باشگاه ایتالیایی صحبت کرده است.

ایکاری از فهرست بازیکنان اینتر کنار گذاشته و به او اعلام شده که در برنامه‌های آنتونیو کنته برای فصل آینده جایی ندارد. جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه و استیون ژانگ رئیس اینتر هم کاملاً در این خصوص شفاف‌سازی کرده‌اند و گفته‌اند که موضع باشگاه درباره آینده ایکاردی تغییر نمی‌کند و او باید برود.

پیش از این از تیم‌هایی مانند یوونتوس و ناپولی به عنوان مشتری ایکاردی یاد می‌شد اما حالا بوکاجونیورز هم می‌خواهد شانسش را برای جذب این بازیکن ۲۶ ساله امتحان کند. دانیل آنجلیسی، رئیس باشگاه بوکاجونیورز در این خصوص به رادیو کووپرتیوای آرژانتین گفت: من می‌دانم که بوردیسو (مدیر ورزشی‌ باشگاه بوکا جونیورز) با زانتی (نایب رئیس اینتر) درباره وضعیت ایکاردی صحبت کرده است. ارزشش را دارد که حداقل بپرسیم آیا می‌توانیم را بخریم یا نه. پرسیدنش که هزینه‌ای ندارد.

با اینکه ناپولی، رم، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن همگی به خرید ایکاردی تمایل دارند این مهاجم آرژانتینی تمرکزش را روی انتقالش به یوونتوس قرار داده و این در حالیست که بانوی پیر دارد تلاش می‌کند روملو لوکاکو را از منچستریونایتد بخرد.

در حالی که گزینه‌های داخلی در ایتالیا برای ایکاردی روز به روز در حال کاهش است و گزینه‌های خارجی او نیز بسیار محدود است، حتی این احتمال وجود دارد که او به آرژانتین برگردد تا به عنوان بازیکن قرضی بازی کند. او اما هرگز در رده باشگاهی در کشور خودش بازی نکرده است.

ایکاردی سال ۲۰۰۸ به آکادمی باشگاه بارسلونا پیوست و سه سال پس از آن راهی سامپدوریا شد. اینتر سال ۲۰۱۳ با پرداخت ۱۳ میلیون یورو، ایکاردی را خرید و او در ۲۱۹ بازی رسمی‌اش برای این تیم ۱۲۴ گل زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج