۸۹۱۵۱۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

چالش‌ها و مشکلات هروه رنار در عربستان

هروه رنار سرمربی سرشناس فرانسوی که از روز دوشنبه گذشته هدایت تیم ملی عربستان را به دست گرفت برای موفقیت با این تیم چند چالش مهم را پیش رو دارد.

ورزش سه: هروه رنار بعد از ناکامی با تیم ملی مراکش در رقابت های جام ملت های افریقا حالا ماجراجویی جدیدی را در صحرای عربستان آغاز کرده است. او چند روز قبل رسما هدایت تیم ملی عربستان را به عهده گرفت و باید تیم ملی این کشور را بعد از سال ها به سطح اول فوتبال آسیا بازگرداند.

روزنامه ارم نیوز چاپ کشور امارات درباره این مربی فرانسوی گزارشی را منتشر کرده که در آن آمده است:« آیا تلاش و کوشش هروه رنار همراه با تیم ملی فوتبال عربستان در قاره آسیا موفق آمیز خواهد بود؟»

براساس این گزارش:" تیم ملی عربستان تجربه جدیدی را با هروه رنار شروع خواهد کرد که از روز دوشنبه به طور رسمی عهده دار این سمت شد تا این مربی این بار تجربه ای را در خارج از قاره سیاه داشته باشد. او تلاش می کند موفقیت هایی را که در قاره آفریقا کسب کرده با تیم ملی عربستان تکرار کند تا این تیم بعد از شکست ها و ناکامی های اخیر با آنتونیو پیتزی بتواند طعم موفقیت را هم بچشد."

این روزنامه در این گزارش به چالش های پیش روی هروه رنار در تیم ملی عربستان پرداخته که بخش اول آن درباره افتخارات این مربی در قاره افریقا است. این مربی فرانسوی تلاش می کند موفقیت هایی که از سال ۲۰۰۸ و با تیم ملی زامبیا در قاره سیاه داشته این بار با تیم ملی عربستان تکرار کند.

رنار دو سال و در سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ سرمربی تیم ملی زامبیا بود و توانست بعد از غیبتی ۱۴ ساله این تیم را به یک چهارم نهایی جام ملت های افریقا در سال ۲۰۱۰ برساند. او بعد از آن مربیگری تیم آنگولا را به عهده گرفت اما این اتفاق ماندگار نبود و با پیشنهاد تیم ملی الجزایر به این کشور رفت و مدت کوتاه یکسال در این کشور بود و دوباره به زامبیا برگشت. او در سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ در زامبیا بود و در سال ۲۰۱۲ با این تیم قهرمان افریقا شد.

سپس برای هدایت سوشوی فرانسه به اروپا بازگشت که این قبل از سفر او به افریقا بود که با تیم ملی ساحل عاج به مقام قهرمانی در جام ملت های افریقا ۲۰۱۵ رسید. بعد از آن دوباره به فرانسه و تیم لیل بازگشت اما برای رقابت های جام ملت های ۲۰۱۷ با تیم ملی مراکش به افریقا بازگشت، سپس با مراکش بعد از سال ها به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رسید اما در رقابت های جام ملت های افریقا ۲۰۱۹ ناکام بود و خیلی سریع با جام وداع گفت.

در بخش بعدی این گزارش می نویسد که آنچه موفقیت رنار را در تیم ملی عربستان تهدید می کند نتایج او با تیم ملی مراکش در جام ملت ها است و شاید این حالا اعتمادی که نسبت به موفقیتش وجود داشت را در عربستان کاهش بدهد. طارق مصطفی مربی سابق تیم ملی مراکش در این ارتباط گفته است: رنار یکی از مربیان بزرگ است و افتخارات زیادی در قاره افریقا دارد. مربی بزرگ و توانایی است که می تواند با عربستان نتیجه خوبی بگیرد اما هرتیمی فضا و اتمسفر خاصی دارد.

درادامه درباره چالش های پیش روی این مربی فرانسوی آمده : که بزرگترین چالش او با توجه به قرارداد ۲.۵ ساله اش با فدراسیون فوتبال عربستان حضور این تیم در مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

سامی نبی مربی سابق الکوکب عربستان در این گزارش گفته است: رنار یک مربی جهانی است و می تواند فوتبال عربستان را متحول کند و روی رشد بازیکنان این کشور تاثیربگذرد. تیم ملی عربستان علاوه بر حضور در جام جهانی باید تفاوت ها و پیشرفت هایی را حاصل کند. رنار باید یک برنامه و پلن دراز مدت را برای پیشرفت استعدادهای فوتبال عربستان داشته باشد بخصوص اینکه این تیم آرزوهای بزرگی را برای صعود به جام جهانی دارد.

براساس این گزارش آخرین چالش پیش روی رنار هم پیشرفت استعدادها است که یک انتخاب مهم پیش روی مربی تیم ملی عربستان به حساب می آید. او باید استعدادهای تیم ملی عربستان را انتخاب و در مسیر پیشرفت قرار بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تنها چالش بزرگش منفور بودن عربستان تو جهانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج