جاباما
۸۹۱۶۹۳
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

شریفی: خودم را یک پرسپولیسی می‌دانم

مهدی شریفی سومین بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بود که گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس او را از لیست این تیم برای حضور در لیگ برتر نوزدهم خط زد.

خبرآنلاین: مهدی شریفی سومین بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بود که گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس او را از لیست این تیم برای حضور در لیگ برتر نوزدهم خط زد. قبل از او سروش رفیعی و شایان مصلح بودند که در لیست مازاد تیم قرار گرفتند؛ بعد از آنها نیز سعید کریمی و ابوالفضل درویش وند بودند که وارد لیست مازاد تیم شدند.

شریفی اما در مورد این اتفاق گفت: «تمایلی به مصاحبه ندارم چون فکر می کنم حالا زمان مناسبی برای این کار نیست. حقیقتش را بخواهید انتظار این روزها را نداشتم و باید بیشتر در مورد اتفاقاتی که رخ داده فکر کنم.» او اضافه کرد: «انتظارم این بود که در تیم بمانم. در فصل گذشته چند ماه به خاطر محرومیت پرسپولیس، فقط همراه با سایر بازیکنان تمرین کردم. در نیم فصل دوم نیز هر وقت به خواسته سرمربی تیم وارد زمین شدم، با تمام وجودم برای پرسپولیس بازی کردم. من بازیکن بی‌تجربه نبودم تا حدی که وقتی قرار بود جذب پرسپولیس شوم شماره ۱۰ تیم را به من دادند ولی انتظارم این بود که در شرایط بهتری از تیم جدا شوم.»

این بازیکن افزود: «حالا ۱۰ یا ۱۲ روز دیگر لیگ شروع می شود و من در این شرایط از پرسپولیس جدا شدم. با این اتفاق، واقعاً برای پیدا کردن تیم بعدی با چالش مواجه شده ام و نمی دانم دقیقاً باید چه کاری انجام بدهم. البته می دانم که برخی ممکن است از حرف هایم ناراحت شوند ولی این مدل جدایی از تیم، آن چیزی نبود که منتظرش بودم.»

شریفی که دوست نداشت حرف هایش را در مورد اتفاقاتی که رخ داد ادامه بدهد، به گفتن این جملات بسنده کرد: «خودم را یک پرسپولیسی می دانم و امیدوارم این تیم در فصل آینده نیز بهترین اتفاقات را تجربه کند. ما به خواسته کادرفنی از تیم جدا شدیم. نمی‌دانم چه کسی را باید مقصر این اتفاق بدانم چون من تا پایان فصل آینده قرارداد داشتم و حالا باید در ابتدای این فصل فسخ قرارداد کنم و بعد به تیم دیگری بروم.

واقعا شرایط عجیبی را تجربه می کنم. با این حال امیدوارم هواداران پرسپولیس همیشه شاد باشند و اتفاقات خوبی برای این تیم رخ دهد. من هم یک بازیکن حرفه‌ای هستم و باید با این شرایط کنار بیاییم هرچند اتفاقاتی که افتاد چندان خوشایند نبود اما تلاش می کنم خیلی زود در شرایط بهتری از لحاظ روحی قرار بگیرم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد بخشی زاده

      چرا پرسپولیس بازیکن خارجیشو نمیاره خدا لعنت کنه مدیران رو

    • بدون نام

      آب بریز... آب!!!!

    • بی نام

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      بعله پول خوبی گرفتی بدون بازی

    • سپاهانی ام

      بابا حرفه ایییییییییییی خخخخ

    • احمدی

      خوش به حالت

    • علی11

      بازیکنی که از بچگی تو سپاهان بوده، از اونطرف نهایت 3 تا بازی برا پرسپولیس کرده باشه و انداخته باشنش بیرون و بگه پرسپولیسیم، دیگه دنبال مقصر گشتن نمیخواد، کسی که نمک میخوره نمکدون میشکنه، تهش زندگیش میشه همین، فوتبال برای شریفی جوون تموم شدست، به زودی معلوم میشه

    • آریا

      بدان ✋✋✋✋

    • بدون نام

      آب هم چاره سوزش آقایون و نمی کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج