۸۹۱۷۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: ژائو فلیکس مانند رونالدو نیست

سرمربی اتلتیکومادرید مهاجم جوان پرتغالی را شبیه به ساره یوونتوس نمی‌داند.

ایسنا: به نقل از آس، اتلتیکومادرید در ادامه پیروزی‌هایش در پیش فصل، بامداد امروز (پنج‌شنبه) توانست ۳ بر صفر ال استارز را شکست دهد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: در نیمه اول نتوانستیم بازی مورد دلخواهمان را به نمایش بگذاریم اما در نیمه دوم نکات مهمی دیده شد. زمانی که حریف قصد به تساوی رساندن بازی را داشت توانستیم به خوبی شرایط را به نفع خود بازگردانیم.

در این دیدار علاوه بر دیگو کاستا، مارکوس یورنته و ژائو فلیکس، دو بازیکن جدید اتلتیکو گلزنی کردند. سرمربی آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: این بازی برای ما به معنای قرارداشتن در مسیر بهتر شدن بود. در نیمه اول با سیستم ۲-۱-۳-۴ بازی کردیم و در نیمه دوم که دیگر بازیکنان وارد میدان شدند به خصوص در شروع خیلی بودند و زمانی که تیم حمله می‌کرد خطرساز ظاهر شدند. تیم در نیمه دوم کمی اذیت شد. تیم حریف از دو طرف حمله می‌کرد. آن‌ها بازیکنان خوبی دارند.

سرمربی اتلتیکومادرید افزود: از عملکرد بازیکنان تازه وارد خشنودم. فلیپه پیشرفت کرده است. ارموسو نیز در چنین شرایطی قرار دارد. هر یک از بازیکنان در پست خود وظایفشان را انجام می‌دهند. هماهنگ کردن بازیکنان جدید کار آسانی نیست. ژائو فلیکس مانند کریستیانو رونالدو نیست.

سیمئونه درباره فصل نقل و انتقالات تابستانی گفت: تا پایان نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. منتظر خواهیم ماند تا ببینیم چه بازیکنانی می‌مانند و چه بازیکنانی به تیم می‌پیوندند. تیم خوب کار می‌کند. بیش از ۲۰ روز است که با هم کار می‌کنیم. بازیکنان جدید قدرت زیادی به تیم دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج