۸۹۲۲۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ایکاردی از اینترمیلان شکایت می‌کند!

مائورو ایکاردی که از وضعیت خود در اینتر راضی نیست ممکن است به دلیل عدم اجازه جدایی، از مدیران اینتر شکایت کند.

مدال: ممکن است مائورو ایکاردی از اینترمیلان شکایت کند.

جنگ میان مائورو ایکاردی و باشگاه اینتر وارد فاز علنی و شد چرا که باشگاه به او هشدار داده که تصور نکند در فصل آینده می‌تواند حتی یک دقیقه فرصت بازی در تیم را داشته باشد و در سمت مقابل هم ایکاردی همه پیشنهادهایش را رد می‌کند، تنها خواهان پیوستن به یوونتوس است و آماده شکایت از نراتزوری شده است.

ایکاردی از اینترمیلان شکایت می‌کند!

روزی که اینتر آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی معرفی کرد، مشخص شد که ایکاردی و راجا ناینگولان در این تیم جایی نخواهد داشت. در حالی که ناینگولان به عنوان بازیکن قرضی به تیم سابقش کالیاری برمی‌گردد، وضعیت ایکاردی کاملاً مبهم است و به خاطر تنش موجود، آینده او کاملاً نامشخص است.

طبق گزارش نشریه گاتزتادلواسپورت، روز گذشته (پنجشنبه) مدیران باشگاه اینتر، جوزپه ماروتا، پیرو اوسیلیو و له‌له اوریالی با ایکاردی جلسه‌ای داشته‌اند و به او گفته‌اند که هیچ امیدی به حتی یک دقیقه بازی کردن در ترکیب اینتر در فصل پیش رو نداشته باشند. این هشدار آنها به مذاق ایکاردی خوش نیامده است و او حالا بیش از پیش بر اینکه تنها و تنها به یوونتوس خواهد رفت پافشاری می‌کند.

اگر انتقال ایکاردی به یوونتوس محقق نشود، با توجه به خارج شدن او از لیست بازیکنان اینتر در سری A و لیگ قهرمانان اروپا، می‌توان انتظار یک تغییر فاحش را در رویکرد ایکاردی و مدیربرنامه‌هایش در تعامل با باشگاه اینتر و شکایت جدی آنها از آبی‌و‌مشکی‌‌های شهر میلان را داشت.

رم و ناپولی هم هر دو مشتری ایکاردی هستند و در خارج از ایتالیا هم آرسنال او را می‌خواهد اما او یکی پس از دیگری پیشنهادهایش را رد می‌کند و با این کار عملاً دارد از نراتزوری انتقام می‌گیرد چون انتقال او یکی از بخش‌های مهم زنجیره نقل و انتقالات بعدی اینتر است و تا زمانی که فروخته نشود، این باشگاه پول لازم برای خرید مهاجم جدید نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج