۸۹۲۷۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سولسشر: پوگبا می‌خواهد برای یونایتد بازی کند

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید مطمئن است پل پوگبا همچنان می‌خواهد برای شیاطین سرخ بازی کند.

ورزش سه: اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید شک ندارد پل پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد زمانی که از نظر آمادگی بدنی به سطح مناسب رسیده و آماده بازی باشد همچنان خواهان بازی برای یونایتد خواهد بود.

این در حالی است که پوگبا در طول تابستان جاری از سوی دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس هدف گرفته شده بود و حتی به نظر می‌رسد رئال مادرید این روزها او را به هدف اول خود در ادامه فصل نقل و انتقالات تبدیل کرده است. با اینکه به نظر می‌رسد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی انگلیس در تاریخ ۸ آگوست رئال مادرید را تا حدودی از جذب پوگبا دلسرد کرده ولی زیدان همچنان می‌تواند تا پایان مهلت نقل و انتقالات در اسپانیا او را راهی مادرید کند. ولی گفته می‌شود مدیران رئال این روزها نسبت به جذب ستاره فرانسوی تا حدودی دلسرد شده‌اند.

حالا اوله گنار سولسشر وارد گود شده و می‌گوید اطمینان دارد پوگبا همچنان خواهان بازی برای منچستریونایتد بوده و از بازی با پیراهن این تیم لذت خواهد برد. سولسشر بعد از پیروزی دیشب یونایتد بر میلان به خبرنگاران گفت:" بله. کوچکترین شکی نیست که پوگبا همچنان می‌خواهد در منچستریونایتد بماند".

سولسشر در ادامه گفت:" پوگبا احتمالا اوایل هفته آینده برمی‌گردد و در تمرینات منچستریونایتد شرکت می‌کند. او مصدوم نشده و فقط کمی درد دارد. بله، پوگبا مصدوم نیست ولی من نمی‌خواستم این آخر هفته با بازی دادن به او دست به ریسک بزنم".

با توجه به اینکه در بازی دیروز داوید دخیا از شروع بازی بازوبند کاپیتانی یونایتد را به بازو بسته بود سولسشر در پاسخ به سوالهایی درباره کاپیتان فصل آینده یونایتد گفت:" داوید دخیا هم مسلماً یکی از گزینه‌هایی است که برای کاپیتانی ما مطرح است. ولی اشلی یانگ هر وقت در زمین باشد بازوبند کاپیتانی را او به بازو خواهد بست و هر زمان که از ابتدا به میدان فرستاده شود هم از ابتدا با بازوبند کاپیتانی بازی خواهد کرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج