۸۹۳۰۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آمار‌های جالب از سوپرجام انگلیس

در پایان سوپرجام انگلیس آمارهای جالبی خلق شد.

خبرگزاری تسنیم: در جریان دیدار منچسترسیتی - لیورپول در سوپرجام انگلیس که با برتری تیم گواردیولا در ضربات پنالتی به پایان رسید، ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی قرمزها برای اولین بار طی ۶۵ دیدار متوالی از بازیکنان حریف دریبل خورد و رکوردش شکسته شد.

گابریل ژسوس برزیلی موفق شد فن دایک را دریبل کند تا به اولین بازیکن از مارس ۲۰۱۸ بدل شود که مدافع هلندی سرخپوشان را دریبل می‌کند. پیش از او، میکل مرینو بازیکن نیوکاسل آخرین بازیکنی بود که موفق به این کار شده بود.

همچنین گواردیولا به اولین مربی تاریخ بدل شد که جام هر چهار رقابت معتبر داخلی انگلیس را در یک فصل کسب می‌کند. گواردیولا موفق شده در ۱۲ جام معتبر ۲۸ عنوان قهرمانی کسب کند.

لالیگا، جام حذفی اسپانیا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اسپانیا، سوپرجام اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها، بوندسلیگا، جام حذفی آلمان، لیگ برتر، جام اتحادیه، سوپرجام و جام حذفی انگلیس، رقابت‌های فتح شده توسط مرد کاتالونیایی هستند.

غیر از جام حذفی انگلیس، در تمامی رقابت‌ها، او حداقل یک بار دیگر موفق به تکرار قهرمانی شده است. ۱۴ جام با بارسلونا، هفت جام با بایرن مونیخ و هفت جام با منچسترسیتی توسط گواردیولا کسب شده است.

تاکنون گواردیولا موفق شده به جز سوپرجام آلمان در تمامی جام‌هایی که حداقل یک بار به عنوان مربی حاضر بوده است، عنوان قهرمانی را کسب کند.

سرمربی منچسترسیتی در جریان دیدار سوپرجام انگلیس با کارت زرد داور مواجه شد تا به اولین مربی بدل شود که در فصل جدید با کارت زرد داوران مواجه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج