جاباما
۸۹۳۴۴۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بررسی سابقه دروازه‌بان جدید استقلال

مطابق آنچه مسئولان استقلال اعلام کرده‌اند، کارهای انتقال محمد ناصری، سنگربان فصل قبل پدیده به استقلال نهایی شده و این بازیکن به‌زودی قرارداد رسمی خود را با این تیم امضا خواهد کرد.

فرهیختگان: مطابق آنچه مسئولان استقلال اعلام کرده‌اند، کارهای انتقال محمد ناصری، سنگربان فصل قبل پدیده به استقلال نهایی شده و این بازیکن به‌زودی قرارداد رسمی خود را با این تیم امضا خواهد کرد. ناصری فصل قبل سه‌بار برای پدیده به میدان رفته، اما استعلام آبی‌پوشان از سازمان لیگ سبب شده خیال آنها راحت شود که این بازیکن سهمیه لیگ برتر نیست و می‌توانند جذبش کنند. با این حال، ظاهرا ادعاها درخصوص جذب یک گلر مطمئن که بتواند با حسینی رقابت کند، چندان جدی نبوده است!

بررسی سابقه دروازه‌بان جدید استقلال

گلر همیشه نیمکت‌نشین

محمدناصری، سنگربان 26 ساله مشهدی است که با داشتن قامت یک متر و 92 سانتیمتر، یکی از بلندقامت‌ترین سنگربانان حال حاضر ایران به حساب می‌آید. او سابقه عضویت در تیم‌های ملی در رده‌های جوانان و نوجوانان را دارد و به قول خودش با سیدحسین حسینی در همان رده‌ها همبازی بوده. او یکی از شکارهای تیم سپاهان از رده‌های پایه بود و چند سالی هم در این تیم عضویت داشت، اما بازی به او نرسید. یک سال به صورت قرضی به گسترش فولاد پیوست و سال بعد نیز با این تیم قرارداد بست، اما آنجا نیز بازی به او نرسید.

بهترین دوران بازی او در تیم سیاه‌جامگان بود که در سه سال عضویت بیش از 40 بار برای این تیم به میدان رفت. با سقوط سیاه‌جامگان به دسته اول، او راهی پدیده شد تا شاگرد یحیی گل‌محمدی باشد، اما آنجا هم به او زیاد بازی نرسید. ناصری در نیم‌فصل به پیکان پیوست تا در تیم حسین فرکی شانسی برای بازی کردن به دست بیاورد که باز هم قصه تکرار شد و بعد از نیمکت‌نشینی کامل در تیرماه امسال جدا شد.

سهمیه نیست؟

با در نظر گرفتن اینکه او فصل قبل در دو تیم لیگ برتری عضویت داشته، این سوال مطرح می‌شود که آیا این بازیکن سهمیه به حساب می‌آید یا تعداد بازی‌هایش کمتر از حدنصاب است. یکی از نکات جالب درمورد او این است که اصلا کسی به سابقه عضویت او در پیکان اشاره نمی‌کند و خیلی‌ها فکر می‌کنند که او بازیکن پدیده بوده، درحالی که او در نیم‌فصل از پدیده جدا و به پیکان ملحق شده بود.

اعتمادبه‌نفس خوب!

او البته در اولین مصاحبه بعد از آبی‌پوش شدن نشان داد، اعتمادبه‌نفس خوبی دارد؛ «دروغ است بگویم جاه‌طلب نیستم. هر بازیکنی وقتی به باشگاه بزرگ پا می‌گذارد، دوست دارد جاه‌طلب باشد. من دارم با گلر بزرگی رقابت می‌کنم که سختی کشیده و سال‌ها در استقلال بوده است. حسینی را خیلی دوست دارم و یک رفاقت دیرینه داریم. قبل از رقابت با هم رفیق هستیم و برای پیشرفت استقلال تلاش می‌کنیم. حسینی را سال‌هاست می‌شناسم. در تیم‌های پایه در رده ملی هم‌بازی بودیم. گلر ملی‌پوش است و کار من سخت است تا بتوانم به ترکیب اصلی برسم.»

بازی مقابل پرسپولیس

نکته دیگر درمورد ناصری اینکه، او در بازی معروف سال قبل مقابل پرسپولیس بازی کرده بود. همان مسابقه‌ای که علیپور در دقایق ابتدایی بازی باید اخراج می‌شد، اما با اغماض داوری مواجه شد. او در آن بازی عملکرد خوبی هم داشت، اما تیمش بازی را واگذار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      همان نورالهی جوان بهتر بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج