۸۹۳۹۸۳
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

ابراهیمی: دربیِ هفته چهارم خطرناک است

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است برگزاری زودهنگام دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر, برای دو تیم و مربیان‌شان خطرناک خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: ناصر ابراهیمی درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قبل از اینکه برانکو به پرسپولیس بیاید این تیم ناموفق بود, اما بعد از حضور او دیدیم که برانکو تیم سیزدهم جدول را در پایان مسابقات دوم کرد و بعد از آن هم سه بار پیاپی به قهرمان لیگ و فینالیست آسیا رساند. بنابراین با این افتخارات کار برای مربی بعدی سخت خواهد بود. به هر ترتیب این تیم را باید از هفته پنجم به بعد مورد بررسی و قضاوت قرار دهیم.

وی با بیان اینکه «کالدرون مربی بزرگی است.»، تصریح کرد: این مربی می‌تواند افتخارات پرسپولیس را ادامه دهد و تیم را در شرایط خوب حفظ کند, به شرط آنکه مانند برانکو از او هم حمایت شود تا زمان کافی داشته باشد. دیگر اینکه کالدرون چه بازیکنانی را کنار می‌گذارد و چه بازیکنانی را جذب می‌کند دلیل نمی‌شود که بخواهیم از او انتقاد کنیم. باید بدانیم که این مربی در مدتی که حضور داشته از همه چیز اطلاع کسب کرده و آگاهانه تصمیماتی را برای ترکیب تیمش گرفته است.

مربی پیشین تیم پرسپولیس با اشاره به قرعه سخت این تیم در هفته‌های نخست لیگ برتر, یادآور شد: با توجه به اینکه پرسپولیس در هفته‌های اول بازی‌های دشواری با تیم‌های مدعی دارد, هواداران باید صبر کرده و تحمل‌شان را بالا ببرند و بعد از تغییراتی که در تیم رخ داده از وضعیت خیلی ناراضی نباشند, چراکه پیش از این نیز هم مربیان موفقی از تیم جدا می‌شدند و هم بازیکنانی لژیونر می‌شدند. در گذشته بازیکنانی مانند علی دایی, کریم باقری, علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا از پرسپولیس جدا و به اروپا رفتند، اما تیم کار خودش را ادامه داد. الان نیز که برانکو رفته است همین شرایط وجود دارد و پرسپولیس بدون او هم می‌تواند به روندش ادامه دهد.

ابراهیمی در رابطه به رویارویی زودهنگام پرسپولیس با استقلال در هفته چهارم لیگ برتر, تأکید کرد: این کار را برای مربیان هر دو تیم و البته بازیکنان بسیار سخت می‌کند. دو تیم تغییراتی داشته‌اند و مربیان جدید آورده‌اند و نتیجه دربی بسیار می‌تواند برای ادامه فصل تعیین‌کننده باشد. به‌هرحال قرعه‌کشی است و امکان دارد دربی در هفته اول باشد یا در هفته پانزدهم، اما به نظر من اگر این مسابقه از هفته هشتم به بعد برگزار می‌شد خیلی بهتر بود, چراکه تیم‌ها بیشتر جا می‌افتند و کار برای‌شان راحت‌تر بود.

وی افزود: با توجه به اینکه اگر در دربی تیمی بازنده شود, مطمئناً هوادارانش خیلی صبر و تحمل نخواهند داشت, بنابراین برگزاری این بازی در هفته چهارم برای هر دو تیم و مربیان‌شان خطرناک خواهد بود. به نظر من با توجه به اینکه دربی خیلی زود قرار است برگزار شود, بهتر است هواداران صبر داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این لنگیا خودشون میدوند اگر سلطانی فر نباشد در خواب قهرمانی نمی دیدن باز از برانکو تعریف می کند

    • اس اس

      لنگیا از الان شلوارشون خیس کردن.خخخخ

    • احسان

      6 تایییییییییییییییییییییی ها هیس

    • بدون نام

      لنگ عروس اسیا 4 تا می خوره اگر سراطانیفر بزاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عروس که شمایید شیش تا شیشتا میخورید رکورد زدید

    • بدون نام

      بشرطی که وزیر داور و فدراسیون ازش حمایت کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه شش تا شش تا بخوره اشکالی نداره؟

    • بدون نام

      برا ما پرسپولیسی ها هیچ چیز خطرناک نیست . چون میدونیم که همیشه برنده ایم

      پاسخ ها

      • اس اس

        امسال هم وزیر لنگی هواتون رو داره لنگی های سوراخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج