جاباما
۸۹۵۳۱۸
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

چشمی - ناتینگهام؛ رویایی که واقعی نشد!

مدافع فصل پیش استقلال می توانست یکی از جذاب ترین انتقالات فوتبال ایران را رقم بزند اما به دلیل قانون کشور انگلیس این رویا به حقیقت تبدیل نشد.

ورزش سه: روزبه چشمی اولین بازیکنی بود که به مدیران استقلال اعلام کرد قصد جدایی و حضور در فوتبال اروپا را دارد و در این بین مدیران باشگاه هم خیلی زود جانشین او را جذب کردند و با سیاوش یزدانی قرارداد امضا شد.

روزبه چشمی با توجه به شرایط سنی اش می خواهد برای فصل جدید در اروپا بازی کند اما با وجود اینکه اکثر لیگ های اروپایی حداکثر تا هفته آینده آغاز می شود او هنوز تیم فصل بعد خود را انتخاب نکرده است.

اما چشمی از چه تیم هایی پیشنهاد دارد و به کدام باشگاه ها نزدیک شده است؟ چندی پیش عکسی از روزبه چشمی در فرودگاه انگلیس منتشر شد که در این بین گمانه زنی ها مبنی بر این موضوع بود که او احتمالا به تیمی از این کشور خواهد پیوست؛ این گمانه زنی ها واقعیت داشت چراکه چشمی در آستانه عقد قرارداد با ناتینگهام فارست قرارد داشت، تیمی که فصل قبل کریم انصاری فرد را در اختیار داشت و البته در چمپیونشیپ فعالیت می کند.

اما چرا این انتقال عملی نشد؟ چشمی تا آستانه عقد قرارداد با ناتینگهام فارست پیش رفت اما چون دو بازی ملی کم داشت، نتوانست از انگلستان ویزای کار دریافت کند و به همین دلیل حضورش در این تیم منتفی شد.

رویای حضور در اروپا ادامه دارد

بعد از منتفی شدن حضور چشمی در ناتینگهام فارست، همچنان او تمایل دارد فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد و به همین دلیل مذاکرات با تیم های دیگر ادامه دارد.

گفته می شود چشمی رویای حضور در کشورهایی مثل اسپانیا، فرانسه و یا بلژیک را دارد و در تلاش است فصل بعد در این کشورها به فوتبالش ادامه بدهد.

رد دوباره پیشنهادهای خلیج فارس

مدافع فصل گذشته استقلال با توجه به شرایط سنی اش به هیچ عنوان علاقه ای به حضور در کشورهای حوزه خلیج فارس ندارد و اگر به هر دلیلی نتواند در اروپا به فوتبالش ادامه بدهد یک فصل دیگر در ایران حضور خواهد داشت؛ به همین دلیل هم او به پیشنهاد الاهلی قطر پاسخ منفی داد.

از سپاهان به عنوان جدی ترین گزینه چشمی یاد می شود و اگر به هر دلیلی او نتواند در اروپا بازی کند، احتمال اینکه با عقد قرارداد با سپاهان شاگرد امیرقلعه نویی شود زیاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسلمان

      در حد رویاست نه بیشتر . البته رویای چشمی و کابوس ناتینگهام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        او خود را گم کرده است حکایت نعل سم اسبان است با

    • محمدستایی

      مگر در خواب ببیند او در حد لیگ ایران هم نیست چه رسد به اروپا او جوگیر است

    • بابک

      لبگ یک ام برات زیاده چشمی جون

    • بدون نام

      پشمی امسال بدونی تیم می ماند

    • بدون نام

      خخخخخخ

    • پرسپولیسی ام ...با افتخار

      رویای تو باحضور در افغانستان تکمیل میشه .تلاش کن وطن دار ...

    • بدون نام

      بابا اعتماد به سقف نیست که اعتماد به آسمان حپروته این کیروش و دار دستش نبودند امثال این پشمی باید لیگهای محلی بازی میکردند ناتینگهام زرشک رانت کی بودی تو داداچ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج