۸۹۵۵۵۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

رقابت سخت استراماچونی با ۹ رقیب سرخابی

تعداد سرمربیان استقلالی و پرسپولیسی که قرار است برابر آبی‌پوشان صف‌آرایی کنند، زیاد است. استراماچونی در فصل نوزدهم ۹ رقیب سرخابی پیش روی خودش دارد.

خبرآنلاین: تعداد سرمربیان استقلالی و پرسپولیسی که قرار است برابر آبی‌پوشان صف‌آرایی کنند، زیاد است. استراماچونی در فصل نوزدهم ۹ رقیب سرخابی پیش روی خودش دارد.

آندره‌آ استراماچونی و گابریل کالدرون تنها مربیان لیگ نوزدهم هستند که سابقه حضور در لیگ برتر را نداشته و برای اولین مرتبه فضای فوق را تجربه می‌کنند. به غیر از این دو سرمربی، همه مردان شماره یک نیمکت‌های لیگ برتری شرایط فوق را در گذشته احساس کرده‌اند و از این بابت باتجربه‌تر از آن‌ها محسوب می‌شوند. با نگاهی به ۱۵ حریف استقلال (البته با چیدمان کنونی مربیان) متوجه این نکته می‌شویم که تعداد سرمربیان استقلالی و پرسپولیسی که قرار است برابر آبی‌پوشان صف‌آرایی کنند، زیاد است و استراماچونی ۹ رقیب سرخابی پیش روی خودش دارد.

نبرد با مدعیان نیمکت استقلال

در میان ۴ سرمربی استقلالی که تیم‌های خود را به مصاف استقلال می‌فرستند، به جرأت می‌توان گفت غیر از رسول خطیبی، سایر نفرات در رؤیای نشستن یا بازپس‌گیری نیمکت این تیم هستند. جدا از خطیبی که در هفته اول به مصاف استراماچونی می‌رود، جواد نکونام (فولاد)، علیرضا منصوریان (ذوب‌آهن) و امیر قلعه‌نویی (سپاهان) سه مربی دیگر استقلالی تلقی می‌شوند که در صورتی که نیمکت آبی به آن‌ها پیشنهاد شود، قطعاً باعث وسوسه‌شان می‌شود و سرمربی استقلال آن‌قدر باتجربه است که بداند نبرد با این مربیان در حکم دیدارهای ۶ امتیازی تلقی می‌شود که در آینده او نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

پرسپولیسی‌ها در کمین

داستان شهرآورد که به کنار. گابریل کالدرون قطعاً به دنبال محکم کردن جایگاه خودش در پرسپولیس است و می‌داند جانشین سرمربی‌ای شده که ۳ مقام قهرمانی متوالی برای سرخپوشان به ارمغان آورده است. قطعاً تقابل هفته چهارم در نوع خودش بسیار حساس از آب درمی‌آید، اما این همه ماجرا نیست و استراماچونی غیر از کالدرون، ۴ مربی پرسپولیسی دیگر را هم پیش رو دارد. از یحیی گل‌محمدی (شهرخودرو) که انصافاً این سال‌ها مقابل استقلال نتایج خوبی گرفته تا مصطفی دنیزلی که تاکنون برابر آبی‌ها ناکام نشده و شهرآورد معروف ایمون زاید در کارنامه‌اش ثبت شده است. به این دو نفر باید وینگو بگوویچ (گل‌گهر) و مهدی تارتار (نفت مسجدسلیمان) را هم افزود که البته مقابل استقلال بارها مغلوب شده‌اند، ولی نمی‌توان آن‌ها را مردانی از پیش باخته تلقی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      دنیزلی و بگویچ مگ پیشکسوت لنگن؟ این دونفر ی زمانی بخاطر پول مربی لنگ بودن وبس. نویسنده متوهم

    • ابراهیمی

      آیا همه این مربیان سرخابی که شمردی فقط با کیسه بازی دارند یا با پرسپولیس هم بازی میکنند

    • بدون نام

      خطیبی توپاس بازی کرده توشعله زردم بازی کرده توکیسه هم بازی کرده چطورمیشه استوره کیسه کش؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج