جاباما
۸۹۵۶۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ماجرای استراماچونی و میلیچ چه بود؟

مدافع کروات مد نظر استقلال به خاطر مشکلاتی که برای ویزاش به وجود آمد نتوانست در ایران بماند و کشور را ترک کرد. این موضوع باعث ناراحتی استراماچونی شد و او مدیران استقلال را تهدید کرد که در صورت حل نشدن این مشکل از سمتش استعفا می‌دهد.

ایسنا: باشگاه استقلال هفته گذشته اعلام کرد که میلیچ، مدافع کراوات که سابقه حضور در تیم‌های فیورینتا و ناپولی را در کارنامه‌اش دارد، برای گذارندن تست‌های پزشکی و عقد قرارداد به ایران می‌آید. در همین راستا میلیچ، عصر دیروز (یکشنبه) به فرودگاه امام خمینی رسید تا کارهای لازم را برای عقد قرارداد با استقلالی‌ها انجام دهد اما او با مشکلی روبرو شد و نتوانست بیش از چند ساعت در ایران بماند. ماجرا از این قرار بود که مدیران استقلال نتوانستند به موقع کارهای مربوط به ویزای این بازیکن را انجام دهند و به همین دلیل این بازیکن کروات، پس از چند ساعت حضور در فرودگاه امام خمینی از ایران خارج شد.

این اتفاق ناراحتی استراماچونی، سرمربی استقلال را به همراه داشت و به همین دلیل او به مدیران استقلال اعلام کرد که اگر نتوانند شرایط حضور میلیچ را در ایران فراهم کنند از سمت خود کناره گیری می‌کند.

ماجرای استراماچونی و میلیچ چه بود؟

سرمربی ایتالیایی استقلال طبق اخباری که رسانه‌های ایتالیایی منتشر کردند و توسط همسر استراماچونی هم در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد، ۴۸ ساعت به استقلالی‌ها مهلت داده که مشکل میلیچ را حل کنند.

به همین دلیل مدیران استقلال هم در تلاش هستند تا ظرف دو روز آینده مشکل روادید مدافع مدنظر استراماچونی را حل کنند تا مانع استعفای سرمربی تیمشان شوند.

با توجه به شرایطی که وجود دارد به نظر می‌رسد اولتیماتوم استراماچونی جدی است و در صورتی که مدیران استقلال نتوانند مشکل میلیچ را حل کنند از سمت خود استعفا می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داریوش حسنی

      به نظر من استعفا بده بره ....مربی که از الان سر هر مشکل کوچیکی بخواد از این رفتارا نشون بده و به تیم آسیب بزنه بهتره از الان بره نه وسط لیگ

    • علی

      اینا همه بازی کیسه کشاست برای اینکه وزارت رو تحت فشار قرار بدن پول بگیرن

    • پارساطولابی

      یکبارهزینه پرواز بازیکن نامبرده پرداخت ده ولی چون مسئولین بی لیاقت استقلال اهمیت نمیدن سرمربی بهشون مهلت داده حال اگه دوباره بیادایران با این همه هزینه ولی این وسط بااین اتفاق یه پولی به جیب یکی میریزه

    • امیرطاها صفادشت

      نمیرارن آب خوش از گلوی استقلال پایین بره...

    • بی‌نام

      استرا حق دارد چون هر بازیکنی آورد به بهانه ای مدیران بی عرضه استقلال رد کردند وبازیکن آمده نتوانستند ویزای او را بگیرند که مجبور شد از فرودگاه برگردد اینها نمی‌خواهند بازیکن خارجی بگیرند ومربی هم نمی‌خواهد با آبرویش بازی شود مگر استقلال تیمی است که با چند بازیکن جوان وتیم نصفه ونیمه در مسابقات آن هم سه جبهه لیگ برتر جام حذفی وباشگاه ای آسیا بجنگدتیمی که می‌خواهد قهرمان شود بازیکن می‌خواهد با حرف که تیم قهرمان نمیشود

    • بدون نام

      خخخ

    • بدون نام

      به نظرم بهتره استقلال از این فوتبال کثیف دور بشه واز لیگ کناره گیری کنه تا این مسئولین بفهمن یک من ماست چقدر کره داره

    • راننده تریلی

      هوجی ها، کیسه
      مادر نقل و انتقالات

    • موسوی

      همه این فیلمها برا اینکه وزیر پرسپولیس اجبارا مشکلات اومدن این بازیکن به تیم کیسه را حل کنه.

    • بدون نام

      به نظر من همین الان بره بهتره کار کردن یه مربی حرفه ای با مدیران غیر حرفه ای وسنتی ایران وهمچنین فوتبال اماتور ایران غیر ممکنه مدیرانی که نمیتونن دوتا بازیکن خوب بگیرن چطور میخوان تیم رو قهرمان کنن اون از پاتوسی این هم از این بازیکن مدیران میخوابن تا تایم اداری تموم شه بعد میخوان با التماس کردن یه خارجی رو وارد کشور کنن خجالت بکشید بابا

    • بدون نام

      خب بره به درک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج