جاباما
۸۹۵۸۰۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کالدرون خواهان تشکیل تیم «ب» شد

سرمربی پرسپولیس خواهان تشکیل تیم «ب» برای تیمش شده است.

خبرگزاری تسنیم: گابریل کالدرون از زمان آغاز کارش در تیم پرسپولیس به این فکر بوده و هست که این تیم به دو بخش تقسیم شود. بخش اول بازیکنانی که در مسابقات لیگ برتر به میدان رفته و به نوعی تیم اصلی پرسپولیس محسوب می‌شوند، تیم دیگر هم متشکل از بازیکنان جوان باشد که هر هفته در رقابت‌هایی به میدان رفته و بازیکنانش برای ورود به تیم اصلی تجربه و آمادگی بهتری را کسب کنند.

اگرچه کالدرون با این تفکر در پرسپولیس شروع به کار کرده، اما به نظر می‌رسد باشگاه حداقل فعلا برنامه‌ای برای این کار ندارد. از این جهت که هر بازیکن جوانی را که کالدرون از تیم اصلی کنار گذاشته و خواهان حضور آن‌ها در تیم دوم شده، این نفرات خواهان رضایت‌نامه و رفتن به تیم‌های دیگر شده‌اند. موردی که کالدرون اصلا از آن استقبال نکرده و تاکید داشته سرمایه‌های باشگاهش در واقع همین نفرات جوان هستند که باید برای حفظ و پیشرفت آن‌ها تلاش شود.

با شرایط موجود باید دید کالدرون موفق می‌شود تیم «ب» را به عنوان تیم دوم تیمش تشکیل دهد یا اینکه نفرات کنار گذاشته شده از تیم اصلی مجبور به تغییر تیم می‌شوند. در حال حاضر کالدرون برای اینکه تیم اصلی‌اش را خلوت کرده باشد به چند جوان تیمش گفته با تیم امید ها‌ی باشگاه تمرین کنند که این مسئله با مخالفت این بازیکنان مواجه شده چرا که این نفرات نمی‌خواهند برگشت به عقب داشته باشند.

در این بین بازیکنان جوانی، چون ابولفضل درویش‌وند، حمید طاهرخانی و سعید کریمی با گرفتن رضایت نامه از پرسپولیس جدا شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن مبصر

      کاش به جای این همه هزینه الکی که میکنن، امتیاز یه تیم دسته یک یا حتی دست دوم رو بخرن تا پرسپولیس دیگه از خرید بازیکن بی نیاز باشه و بازیکنان جوان همگی در تیم دوم بازی کنند.

    • عرشیا طاهری

      راست میگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج