۸۹۶۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

خلیل زاده: اختلافات حل شد، استراماچونی می‌ماند

نایب ریس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استراماچونی با استقلال قرارداد دارد و به طور حتم هدایت این تیم را در لیگ نوزدهم بر عهده خواهد داشت و در اولین بازی فصل جدید روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست.

خبرگزاری ایرنا: نایب ریس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استراماچونی با استقلال قرارداد دارد و به طور حتم هدایت این تیم را در لیگ نوزدهم بر عهده خواهد داشت و در اولین بازی فصل جدید روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست.

«اسماعیل خلیل زاده» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار در خصوص احتمال فسخ قرارداد «آندره آ استراماچونی » با باشگاه استقلال اظهار داشت: این که روزنامه سکای اسپورت ایتالیا چنین گزارشی را نوشته باشد از آن بی خبر هستم اما با جرات می گویم چنین چیزی به دور از واقعیت است.

وی افزود: استراماچونی با استقلال قرارداد دارد و به طور حتم هدایت این تیم را در لیگ نوزدهم بر عهده خواهد داشت و در اولین بازی فصل روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست.

نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اختلاف نظر در هر مجموعه ای طبیعی است و استراماچونی بابت اتفاقاتی که برای میلیچ به وجود آمد ناراحت بود اما همه چیز برطرف شد و مساله خاصی وجود ندارد.

خلیل زاده تصریح کرد: با هماهنگی های که صورت گرفته میلیچ ظرف ۴۸ ساعت آینده وارد ایران خواهد شد و پس از پشت سرگذاشتن تست های پزشکی با استقلال قرارداد همکاری خواهد بست.

وی تاکید کرد: به طور حتم تمام تلاش مجموعه استقلال این است تیم به بهترین شکل ممکن آماده و بتواند با حمایت هواداران بهترین نتایج را در لیگ نوزدهم کسب کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: متاسفانه برخی ها دوست دارند استقلال را به حاشیه ببرند و توصیه من به هواداران این است به شایعات توجه نکرده و از تیم محبوبشان حمایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود. الف

      اختلافی وجود نداشت که حل بشه یا نشه!! قراربود سه تاخریدخارجی دیگه براتون انجام بشه که اگر وزارت این کار رو انجام بده مربی هم به کارش ادامه میده واگر وزارت براتون بازیکن نخره مربی تون هم استعفا میده! حالا اگر وزارت مثل همیشه آستین بالا زده که هیچ واگر کاری نکرده (که بعیده) حتما از یه جایی مثل اسپانسر یا ته کشوی میز رئیس فدراسیون و سفارت ایران تو کرواسی و.... یه پولی براتون پیدامیشه.

    • مرتضی

      حتما از اومدن ملیچ حق دلالی خوبی بدست میاره.

    • مملکت ویران

      ای چوپانهای دروغگو پس چرابه شدت تکذیب میکردین؟

    • بدون نام

      احمق تو گفتی ما هم باور کردیم....آخه چرا استعفا نمیدید

    • علی

      اینها چقدر دیگه دروغگو هستند
      تمام عالم و آدم از تیتر و خبر روزنامه ایتالیایی خبر دارند بعد این میگه من خبر ندارم و حاشیه سازان میخوان تیم رو به حاشیه ببرند
      آخه چقدر شما کیسه کش ها دروغگو و فریبکارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج