۸۹۶۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

دستگیری شرور سابقه‌دار در اراک

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: شرور سابقه داری که با انجام جرایم متعدد در اراک باعث نارضایتی و سلب آرامش شهروندان شده بود، در عملیات پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: شرور سابقه داری که با انجام جرایم متعدد در اراک باعث نارضایتی و سلب آرامش شهروندان شده بود، در عملیات پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

سرهنگ محمود خلجی در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی نارضایتی تعدادی از شهروندان اراکی از انجام جرایم مختلفی چون نزاع های فردی، ایجاد رعب و وحشت، ضرب و جرح از سوی فردی برای آنان در یکی از محله های شهر اراک، بررسی موضوع به صورت تخصصی در اختیار تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از پایان پذیرفتن تحقیقات پلیس، فرد مورد نظر که داری چندین فقره سابقه درگیری، خرید و فروش مواد مخدر، ایجاد رعب و وحشت و دیگر اقدامات نابهنجار در نقاط مختلف کشور بود، شناسایی و در عملیات غافلگیرانه پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

خلجی اظهارداشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیس با مشاهده مستندات قانونی، به انجام اعمال نابهنجار خود از قبیل نزاع های متعدد فردی، خرید و فروش مواد مخدر، حمل سلاح سرد و ایجاد مزاحمت های گوناگون برای مردم اعتراف کرد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به اینکه دستگیری این شرور سابقه دار رضایت شهروندان را در پی داشته، افزود: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناآشنا

      اینها اگر شرور هستند پس چرا اعدام نشدن

    • پارساطولابی

      خودتون میگیدضرب جرح مردم رعب ووحشت سلب اسایش کاری دیگه مونده انجام بده اینهافقط کاراجباری درمعادن ذغال سنگ وگرنه بایک ماه زندانی چیزی عوض نمیشه اگه نظام خط قرمزش اسایش مردمه خوب این احمق روتبعیدکنید به جاهای بد اب وهوا هرروزخودش روبه پلیس معرفی کنه بعد بره برای کاراجباری میفرستید زندان چندنفر اوباش باهم جمع میشن ومیان بیرون میشن یهگروه اوباش برای ترس مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج