جاباما
۸۹۶۱۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

استعفای انصاری‌فرد به خاطر ورود ابوالمشاغل بازنشسته فوتبال به فوتسال

محمدحسن انصاری فرد از سمت خود در فدراسیون فوتبال استعفا داد.

خبرآنلاین: محمد رضا ساکت در حالی از سوی تاج به عنوان عضو کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی منصوب شد که انصاری فرد در ۱۵ تیرماه مکتوب به تاج گفته بوده در صورت صدور چنین حکمی از ریاست کمیته فنی و حتی سازمان لیگ استعفا خواهد داد.

امروز اما حکم ساکت صادر شد و انصاری فرد هم به محض رویت حکم درنگ نکرد و " استعفا نامه بدون بازگشت " خود را منتشر کرد. ساکت علاوه بر سرپرستی تیم ملی علنا مدیر تیم های ملی هم هست و به نوعی دبیر فدراسیون و خیلی های دیگر هم در فدراسیون امورات را با او هماهنگ می کنند

اوضاع تیم های ملی پایه که مشخص است. آیا ساکت تخصصی در فوتسال و فوتبال ساحلی هم دارد که عضو کمیته فنی شده؟ آیا فوتسال هم به سرنوشت دیگر تیم های ملی قرار است دچار شود؟

آیا در فوتبال ما قحط الرجال است که ساکت عهده دار این همه مسوولیت شده؟ آیا فدراسیونی که نه میلیون دلارش در فیفا بلوکه شده امروز به این علت ماهها از وزارت ورزش بودجه ای دریافت نکرده که تاج دبیر کل بازنشسته خود را تبدیل به همه کاره فدراسیون کرده و در اجرای تمام و کمال قانون بازنشسته ها جز درباره کفاشیان و اصفهانیان و یکی دو نفر دیگر تمکین نکرده ؟

آیا فوتبال ایران و تیم های ملی امروز قربانی حضور پررنگ ساکت در پشت پرده ارکان قدرت فدراسیون شده و یکی از عللی که فدراسیون بودجه ای را دریافت نمی کنند همین است؟ اصولا آیا این دور زدن قانون نیست که یک بازنشسته به ظاهر کنار برود اما علنا نسبت به گذشته اختیارات بیشتری داشته باشد؟

اصلا چه اصراری هست که ساکت در همه عرصه ها حرف اول را بزند؟ساکت در زمینه فوتسال و فوتبال ساحلی چه تخصصی دارد؟ او چوب جادو دارد یا اینکه می تواند با یک دست ده هندوانه را بردارد؟

فارغ از ماجراهای ساکت و مهره چینی هایش در جای جای فدراسیون، ایا انصاری فرد که با تلاش شبانه روزی خود و همکارانش و مجموعه فوتسال تحولاتی را در فوتسال ایجاد کرده بود باید به ماندن با هر قیمتی تن می داد؟ او این ماجرا را برنتابید و رفت تا فوتسالی ها بدانند که یک غیرمتخصص حق ندارد برای فوتسال و فوتسالی ها تصمیم بگیرد.

این دومین استعفای انصاری فرد در این بیست سال که وارد عرصه فعالیت مدیریتی شده، بود. او یکبار بعد از اخذ نظر موافق بابک زنجانی مالک باشگاه راه آهن با مربی پرتغالی به توافق رسید و دو روز بعد وقتی که با درخواست مالک متمول برای ماندن دایی مواجه شد در حضور زنجانی و مربی دلخواهش عطای ماندن در باشگاه آقای مولتی میلیاردر را به لقایش بخشید و امروز با استعفا از هر دو سمت خود در فدراسیون نشان داد که هنوز برایش ماندن روی اصول مهم تر از ماندن به هر قیمتی است.

او رفت تا رفتن اش نماد اعتراضی باشد به تمامیت خواهی های ابوالمشاغل بازنشسته فوتبال که می خواهد با مهره چینی ها برای فوتسال و فوتبال ساحلی هم تعیین تکلیف کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کم کم داریم به حرفهای علی کریمی درباره فساد در فدارسیون باور میکنیم

    • بدون نام

      آهای کسانی که دم از مکتب میزنید مهندس حسن انصاری فرد یکی از شاگردان مکتب پرسپولیس است متخصصی با شرف که هرجا که بوده آثار خدمات مدرنش ماندگار و البته با مقابله گروه فوتبال کش مواجه شده مرد با شرفی که تن به هر ذلتی نمیدهد در مقابل ساکت و دارو دسته اش که سوابقشان بر همه گان مشخص است و علاقه مندان فهیم میدانیم که از کجا وارد فوتبال و ورزش شده اند و در یکدهه اخیر چه کرده‌اند و چه میکنند

    • رضایی

      دراین مملکت ما متاسفانه وبدبختانه بازنشستگی فقط وفقط برای مردمی است که زیر بارمشکلات نابود شده اند،وبعد ازبازنشستگی هم برای نمیرند تا لحظه مرگ بایستی جون بکنند..!!!!!!!!!!!

    • اس اس

      خدا لعنت کنه تاج و دارو دستش رو که به فاضلاب کشیدن این فدراسیون پنج ستاره رو بی شرف ها

    • بدون نام

      انگــلـهای چسبیــده به ورزش مملکت!!!

    • بی نام

      چرا این اصفهانیا دست از سر این فوتبال بر نمیدارن

    • بدون نام

      باند مافیای اصفهانی که از پشت پرده توسط اسلامیان اداره می شود و تاج که یک بازنشسته است افراد اصفهانی رو بر تمام مشاغل فدراسیون انتخاب کرده است.
      یک امپراتوری مخوف که با رانتخواری تیم محبوبشان سپاهان را از محرومیت طولانی بعداز کور کردن دونفر و آتش زدن خودروهای خبرنگاران کرده است

    • بدون نام

      این اصفهانیهای پلشت گند زدن به فوتبال کشور

    • بدون نام

      مار هفت سر وارد ‌میشود
      تنها کسی که فوتبال میفهمه فقط ساکته

    • بدون نام

      اسب تازی شده به زیر پالان مجروح/ طوق زرین همه در گردن خر میبینم !!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج