۸۹۶۱۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شمسایی: پست و مقام برای من اصلا مهم نیست

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: انصاری فرد تا به امروز زحمات زیادی برای ورزش ایران کشیده و فدراسیون فوتبال نباید به سادگی از کنار این استعفا بگذرد.

خبرگزاری فارس: وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار در مورد استعفای خود از کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: در ابتدا تشکر ویژه دارم از محمد حسن انصاری فرد رئیس کمیته فنی فوتسال و داوود پرهیزکار بابت اعتمادی که به من داشتند و من را به عنوان عضوی از کمیته فنی انتخاب کردند.

وی در ادامه گفت: فوتسال ایران حق بزرگی بر گردن من دارد و من وظیفه خودم می دانم که در حد توانم در خدمت فوتسال باشم.همانطور که قبلا گفتم من به خاطر دوستی با انصاری فرد و کمک به فوتسال ایران این مسولیت را پذیرفتم و از همان ابتدا با انصاری فرد گفتم به شرطی این مسئولیت را می پذیرم که بتوانم برای فوتسال ایران مفید باشم.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: انصاری فرد فردی بزرگ و با سابقه ورزشی و مدیریتی طولانی مدت در عرصه ورزش ایران به خصوص فوتبال و فوتسال هستند و وی تا به امروز زحمات زیادی برای ورزش ایران به خصوص در این دو رشته ورزشی کشیده است و فدراسیون فوتبال نباید به سادگی از کنار این استعفا بگذرد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: باز هم تکرار می کنم که به خاطر دوستی با انصاری فرد و‌کمک به فوتسال ایران این مسئولیت را قبول کردم.

امروز وقتی که فهمیدم انصاری فرد استعفا داده است دیگر نیازی ندیدم که در کمیته فنی حضور داشته باشم به این دلیل که از بدو حضورم در کمیته فنی با هماهنگی انصاری فرد برنامه های برای پیشرفت فوتسال داشتیم حال که وی استعفا داده من هم استعفای خودم را اعلام کردم.

وی در پایان گفت: پست و مقام در فوتسال برای من اصلا مهم نیست و هر کجا که لازم باشد در خدمت فوتسال ایران هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج