۸۹۶۲۱۷
۲۵ نظر
۵۰۰۴
۲۵ نظر
۵۰۰۴
پ

وزیر صنعت: پراید به آخر عمر خود رسیده است

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: «پراید یکی از خودروهایی است که به آخر عمر خود رسیده است.» به گفته او «یکی از برنامه‌ها برای صنعت خودرو آن است که از تولید خودروهایی که از عصر و زمانشان گذشته خودداری و آنها را را از رده خارج کنیم.»

اعتمادآنلاین: رضا رحمانی، وزیر سنعت، معدن و تجارت در خصوص احتمال توقف تولید پراید و عدم شماره‌گذاری این خودرو در سال آینده گفت: «هم ایران خودرو و هم سایپا به زودی باید کیفیت و کمیت محصولات خود را اصلاح و به استاندارهای مورد نظر نزدیک کنند، همچنین باید تنوع تولید خودرو را نیز مد نظر قرار داده و در این باره با خودروسازهای بزرگ همکاری خواهیم داشت.»

رحمانی همچنین بر این باور است که مسئولان باید از وعده‌های بی‌سرانجام پرهیز کرده و به تحقق قول‌هایی که می‌دهند پایبند باشند. به گفته این مقام مسئول: «یکی از برنامه‌ها برای صنعت خودرو آن است که از تولید خودروهایی که از عصر و زمانشان گذشته خودداری و آنها را را از رده خارج کنیم.»

احیای صنعت قطعه‌سازی

رضا رحمانی در جریان بازدید از تحریریه اعتمادآنلاین با اشاره به اینکه «برنامه منسجمی برای احیای صنعت خودرو و قطعه‌سازی داریم» تاکید کرد: حتی در نظر داریم طراحی قطعه را با همکاری بزرگ‌ترین طراح‌های قطعات خودرو در دنیا، به روز کنیم.»

او همچنین درباره دلایل تاخیر در اجرای این سیاست‌ها توضیح داد: «به دلیل آنکه همزمان با اجرای سیاست‌های دیگری از جمله واگذاری اموال غیر تولیدی خودروسازها و سیاست‌هایی از این قبیل درگیر هستیم اجرای برخی سیاست‌ها به تاخیر افتاده است.»

این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: «اعتقاد دارم تا زمانی باید در مقام مسئولیت بمانیم که توانایی اصلاح شرایط را داشته باشیم؛ من هنوز احساس نکرده‌ام که زور اصلاح کاستی‌ها و حل مشکلات این بخش را ندارم.»

رشد تولید در چهارماهه ابتدایی سال جاری

رضا رحمانی همچنین در ادامه گفت‌و‌گوی خود با اعتمادآنلاین خبر خوش اقتصادی هم اعلام کرد و گفت: «روند قیمت بسیاری از کالاهای اساسی یا رو به کاهش گذاشته یا با افزایش چشمگیری مواجه نشده است.»

به گفته رضا رحمانی: «در چهار ماهه سال جاری با افزایش تولید در بخش‌های مختلف روبه‌رو بوده‌ایم.»

قیمت‌ها را رصد می‌کنیم

او همچنین تصریح کرد: «هر هفته صد قلم کالای اساسی را رصد و دلایل افزایش یا افت قیمت این کالاها را بررسی می‌کنیم. برخی کاهش قیمت‌ها ممکن است در حوزه کالاهای کشاورزی باشد که در این صورت تولید متضرر خواهد شد. ما وظیفه داریم زنجیره تولید، توزیع و مصرف‌کننده را به طور همزمان بررسی و توازن را برقرار کنیم.»

او در پایان این‌طور توضیح داد که بسیاری از صنایع با افزایش تولید روبه‌رو شدند و آثار آن طی چند ماه آینده در اقتصاد مشخص خواهد شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسته نباشید.خدا قوت

      پاسخ ها

      • کرد

        پراید سال نود پایان عمرش بود نه الان شما وزیران بی لیاقت دنبال پر کردن جیب خودتون هستید نه دلسوز ملت بعد از سالها فهمیدی پراید آخر عمرشه خاک تو سرت

      • بدون نام

        اخه بی شرفا مردم پول ندارن همین اشغالتون رو هم سوار بشن... نوش جون مردم حالا برید داد بزنین تا 1400 با روحانی. تازه بعد 1400 دیگه پراید 20 ملیومنی هم برنمیگرده باس میگفتید تا ابد با روحانی

    • بدون نام

      این همه مردم رو کشت این همه گفتند کیفیت امنیت نداره الکی گرونه تو امریکا و کره دوسال خط تولید داشت ردش کردن دادن به ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پراید:وزیرصنعت به آخرعمرخودرسیده است. این جمله قشنگتره. یعنی خون کسانی که به وسیله خودروهای بی کیفیت شماریخته شده به گردن شخص تو و وزرای قبلیه. به امیدروزی که در دادگاه خدا پاسخگو باشید.

    • وانک علا خلق عظیم

      بخدا اگر بتوانید دوچرخه خوب بسازید همه چرت و پرتها مال چین هست

    • بدون نام

      داداش پول لوازم یدکی همین پراید به خدا رسیده است .تولید کنید کسی کاری ندارد که .همین پراید هم نباشد که هیچی نمی شود خرید

    • بدون نام

      پراید از همون اولم نباید تولید میشد ولی بجهت منافعی که برای آقایون داشت تا امروز تولید میشه

    • بدون نام

      ده ساله همین حرفها رو میزنید.شما اگر تو گفتارتون صادق بودید واردات خودرو رو ممنوع نمیکردید.تا در فضای انحصاری این دو لگن ساز هر بلایی خواستند سر مردم بیاورند.کشتار مردم در جاده ها که یک تراژدی دیگر است.تا شما حامی این مافیا هستید پراید و۴۰۵ هم هستند و داشتن خودروی با کیفیت و مدرن برای مردم ارزو خواهد بود.

    • بدون نام

      حالا که چند صد هزار نفر وکشته این پراید از کنار تولید پراید چندتا جیب پر شد؟

    • بدون نام

      ژیان بیا ورید

    • بدون نام

      کاری به پراید ندارم ، ولی خودرویی با این جثه و کوچکتر با تکنولوژی به روز تر ( ترجیجا برقی) مورد نیاز شدید است .

    • بدون نام

      حالا که به اندازه ۲۰ سال دیگه هم تولید کردین میگی به اخر عمرش رسیده

    • بدون نام

      زهی خیال باطل پرایدآخره عمرشه

    • بدون نام

      باعث گران شدن بقیه محصولات میشود

    • بدون نام

      بهتر بکیم پراید را به اخر عمرش رساندیم با این مدیریت خوب یادش بخیر ماشین ژیان(کارخانه ستروین اگر اشتباح نکنم) الان داره با بنز المان رقابت میکنه یا فیات ویا تویا.. تا پرایت هم مثل پیکان ۴۹ سال در ایران زده شود تنها تغییراتش این بود که ترمز دستی ر از بغل اوردن به وسط خوب باید هن تعطیل بشه

    • بدون نام

      بیائید عزیزان قلج شماها را بگیرم :

    • سلطان

      عموی من پراید داشت تصادف کرد خدا بیامرز از پراید راضی بود

    • بدون نام

      شماکی به آخرخط میرسی آقای وزیر

    • مجید رحمانی

      پرایدی که با موشت دو میلیون خسارت میگیره بهتره جمع بشه

    • کارمند

      پراید حداقل مسئول مرگ ۵۰۰هزار نفر در سالهای گذشته است
      اما قرار است چه چیزی جایگزین آن شود؟
      تیبا؟

    • بدون نام

      پراید بهترین ماشین است قطعات ارزان ، مصرف کم ، قیمت مناسب نسبت به دیگر خودروها ،جمع و جور و خوشتیپ مخصوصا132،رانندگان احطیاط نمی کنند در اصل راننده نیستند چرا تقصیر پراید میزارید ، فکر بیچاره فقیر هم باشید.

    • وحید

      نه بابا بعد ۳۰ سال چه مغز متفکری

    • بدون نام

      ترا خدا این حرف را نزنید اگر پراید از چرخه تولید خارج شود کشته شدن ملت کم میشود از یک طرف از طرف دیگر شرکتهای بنز و بی ام و ورشکست این دو شرکت از کارخانه سایپا الهام گرفتند که خود روهای با حداقل مصرف و حداقل کشتن به بازار عرضه کردند با پایان خط تولید پراید خانواده ها دیگر نمیتوانند داغ دار شوند و روند افزایش جمعیت دوباره شکل میگیرد و قتی در هر ساعت ۲ نفر در تصادفات فوت میکنند به معنای این است که هر دو ساعت دولت از دو یارانه بگیر راحت میشود تبارک اله پراید

    • بدون نام

      ازاین حرفای صدمن یه غازخیلی وقته میزنن چون سودخوبی داره وماهانه خونمون ونه جونمون مهم نیست .... پس تولیدمیشه سال۹۹که هیچ۱۴۹۹بیادپرایدتولیدمیشه مرگ براسراییل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج